- הוסף לסימניות
- #21
למיטב הבנתי זה עלות פיתוח ענקית לעומת כמות המשתמשים הפוטנציאלית.אולי הגיע הזמן שהרשות החרדית שהרב מקלב מקדם... תגיע להסדר דחוף עם בנק ישראל להפקדת שיקים דרך המחשב!!!!
יש גם אי אילו בעיות אבטחה, אבל זה לא הסיבה העיקרית
למיטב הבנתי זה עלות פיתוח ענקית לעומת כמות המשתמשים הפוטנציאלית.אולי הגיע הזמן שהרשות החרדית שהרב מקלב מקדם... תגיע להסדר דחוף עם בנק ישראל להפקדת שיקים דרך המחשב!!!!
אני מביןלמיטב הבנתי זה עלות פיתוח ענקית לעומת כמות המשתמשים הפוטנציאלית.
יש גם אי אילו בעיות אבטחה, אבל זה לא הסיבה העיקרית
אולי כמו שבכל חנות שלישית אפשר להטעין רב קו, כך יוכלו להפקיד שקים בכל חנות חמישית...שיעשו עמדות בכל רחבי המגזר להפקדת שיקים.
לבנקים להקים כאלו עמדות זה השקעה אדירה כי זה צריך להיות עם אבטחה נגד פישינגים וכד'.אני מבין
אבל אין ברירה!!!
לא שייך להדיר ציבור כזה גדול!!!
ובפרט שהבנקים סוגרים אפשרויות של הפקדת שיקים.
שיעשו קורא כרטיסים לא יודע מה
שיעשו עמדות בכל רחבי המגזר להפקדת שיקים.
מבחינתי כל חנות עשירית או עשרים.אולי כמו שבכל חנות שלישית אפשר להטעין רב קו, כך יוכלו להפקיד שקים בכל חנות חמישית...
מה הנגישו?וגם מה שחייבו את הבנקים להנגיש מערכות טלפוניות זה היה יותר במסווה של "נגישות" שזה היום מילת קסמים.
זה יכול לעבוד באפליקציה הרגילה, פשוט, דרך הסמארטפון של המוכר, הם יתגמלו חנויות שיתנו את השירות הזה, לא צריך דוקא עמדה מיוחדת.לבנקים להקים כאלו עמדות זה השקעה אדירה כי זה צריך להיות עם אבטחה נגד פישינגים וכד'.
בחיפוש קצר מצאתי את זהמי שמפקיד הרבה צ'קים אפשר לקנות מכשיר של סורק צ'קים שמתחבר למחשב ולהפקיד.
ואחרי הסריקה, צריך טאבלט/סמארטפון או אפשר בדרך אחרת?בחיפוש קצר מצאתי את זה
![]()
מענין לשמוע מה עלות של מכשיר כזה, והאם אפשר לשנות בקלות את חשבון הבנק שאליו הוא מפקיד.
רעיון מעולה לגמ"ח!! או לחנויות אינטרנט
לא. צריך תוכנת מחשב ייעודית, שהחברה של הסורק מספקת.ואחרי הסריקה, צריך טאבלט/סמארטפון או אפשר בדרך אחרת?
השאלה האם שייך כל פעם להפקיד לחשבון אחר או שזה מוגדר לחשבון מסויים?לא. צריך תוכנת מחשב ייעודית, שהחברה של הסורק מספקת.
הבעיה היא שצריך גם תוכנה של הבנק, ואותה הבנק מספק ללקוחות שמפקידים הרבה צ'קים בחודש.
מי יכול להרים את הכפפה, ולקדם מכשירים כאלו בחנויות אינטרנט בשכונות החרדיות?
זה מורכב, אבל מניחה שאפשרי.
להבנתי, השימוש במכשירים האלו כיום מיועד לחשבון בודד.השאלה האם שייך כל פעם להפקיד לחשבון אחר או שזה מוגדר לחשבון מסויים?
אין חסרון, חוץ מזה שכל אחד שרוצה להפקיד צקים צריך לקנות כזה.מה החסרון במתקן ועליו טאבלט עם חסימה של נדרים להפקדת שיקים בלבד.
מתאים לכל הבנקים וללא פיתוחים חדשים.
מכיר חנויות אינטרנט שהציבו כזה מכשיר.אין חסרון, חוץ מזה שכל אחד שרוצה להפקיד צקים צריך לקנות כזה.
יש משתמשים רבים בחנויות אינטרנט, אני משערת שהוספה של מכשיר כזה תעזור למשתמשים ותוסיף לקוחות.
אני חשבתי לפתוח באזור מגורי גמ"ח להפקדת צ'קים דרך טאבלט
אבל מישהו טען לי שהאפליקציה יכולה להיחסם
אם יפקידו בה הרבה צקים לחשבונות שונים
וזה עובדיש קהילה במרכז שיש בביה"כ טאבלט עם חסימה לאפליקציות הבנקים להפקדת שיקים.
מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!
חלה שגיאה בשליחה. נסו שוב!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר להצטרף
אליהם ממש עכשיו:
תהילים פרק כה
אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
הנושאים החמים

Reactions: HennyS1 //