הפרגונים הכי משעשעים, מרתקים ומתוקים

אפשר גם?
<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
 
נכתב ע"י pninap;1526906:
ממיס לבבות, נכון?

נכון מאד!
בחנוכה ביקרתי בחנויות פלדהיים ופגשתי את הספר הזה,
לא יכולתי להתנתק ממנו! פשוט תאווה לעיניים ותענוג ללב.
(חשבתם פעם על הסיטואציה שאתם פוגשים אישה בת...:cool: מדפדפת מרותקת בספר תינוקות....??? נס שבחנות ספרים זה מראה מקובל "כל הכבוד לאישה הזו, כל כך בשקדנות היא בודקת את ספרי התינוקות שח"ו הילדים שלה לא יחשפו לתוכן בלתי מתאים... תראו איך היא נעצרת על כל תמונה לראות שהכל בסדר......":D)

והאמת, שאם לא שלתאומים שלי יש כבר שני ספרים מנוילנים, מזמן כבר היה עותק אחד פחות בפלדהיים מהספר הזה, אבל היות שכן היה להם כבר, אז מטעמי תקציב וחסכון בלעתי את הרוק והשארתי אותו על המדף. אבל לא שכחתי ממנו! כל מי שאני משוחחת איתה על ספרי ילדים אני ממליצה לה על "איזה ספר מדהים, לא זוכרת איך קוראים לו בדיוק, משהו עם אוהבים וסיפורים, אני אומרת לך, לא ראית מימיך ספר מתוק כזה! בדיוק עולם המושגים של ילד, וציורים רכים כאלו שגם את תהני...."
אה, הנה נזכרתי, אפילו בפורום הזה כבר הספקתי להמליץ עליו
ובסוד אגלה לכם, שלגמרי לא אתנגד לזכות בספר הזה במסגרת התוכנית הנחמדה שפנינה פקשר הכינה לנו לכבוד חודש אדר;) (נראה לי הילדים שלי ירויחו הרבה שעות סיפור במקרה כזה, איזה כיף להם:))
 
אגב, לא אגב בכלל
לא ברכנו כאן את הזוכים(המעדיפים להישאר אלמוניים)
במדף הספרים
המכיל את
"ספורים שאוהבים ילדים"- ספר מנוילן וגדול, עם ציורים ממיסי לב וטקסט קולח ונוגע.
"כשהמוביילים שותקים"- ספר בן כ900 עמודים שהתפרסם בהמודיע בשנתיים האחרונות והנה הנה יורד לדפוס בעזרת ה'.
"ריח הגרניום במרפסת" שבסיעתא דשמיא יצא ב6000 עותקים.
"אם יפול עץ בדרום"- לבני הנעורים ולמבוגרים.


כמו כן, הזוכים הנוספים שזכו בשני ספרים מתנה, אחד למזמין ואחד למתווך.

ברכות לזוכים!
 
:D
אני הכי אהבתי את היד של המאמנת שמציצה מהארון בדקה 0:41

תוכנית מקסימה! עשה לי חשק לשכנע את המנהלת שלי להזמין אותה לבנות.
הרבה הצלחה!
 
כמה ימים לא הייתי בפרוג,
ועם כל האשכולות כאן,
ממש הרגשתי מחוץ לקופסה :(

עד שקיבלתי את התקציר לקופסה@!

אני הכי אהבתי את ההתמוססות של השמיכה
וגם את השילוב של האמא עם המטאטא כמו מיקרופון...

בהצלחה רבה!!
 
שלום לכולם

היום בעזרת ה' נפרגן למפרגנים הזוכים
עקבו אחרינו
 
3012 - בדיוק בפוזה הזו הייתי בעצמי השבוע. :)
 
שירי, איזו פוזה?
 
נכתב ע"י pninap;1530173:
שירי, איזו פוזה?

גם אני מרגישה לקוית למידה, כולם לא מבינים על מה מדובר או רק אני?
 
בפוזה שתיארה 3012:
נכון מאד!
בחנוכה ביקרתי בחנויות פלדהיים ופגשתי את הספר הזה,
לא יכולתי להתנתק ממנו! פשוט תאווה לעיניים ותענוג ללב.
(חשבתם פעם על הסיטואציה שאתם פוגשים אישה בת... מדפדפת מרותקת בספר תינוקות....??? נס שבחנות ספרים זה מראה מקובל "כל הכבוד לאישה הזו, כל כך בשקדנות היא בודקת את ספרי התינוקות שח"ו הילדים שלה לא יחשפו לתוכן בלתי מתאים... תראו איך היא נעצרת על כל תמונה לראות שהכל בסדר......")

והאמת, שאם לא שלתאומים שלי יש כבר שני ספרים מנוילנים, מזמן כבר היה עותק אחד פחות בפלדהיים מהספר הזה, אבל היות שכן היה להם כבר, אז מטעמי תקציב וחסכון בלעתי את הרוק והשארתי אותו על המדף. אבל לא שכחתי ממנו! כל מי שאני משוחחת איתה על ספרי ילדים אני ממליצה לה על "איזה ספר מדהים, לא זוכרת איך קוראים לו בדיוק, משהו עם אוהבים וסיפורים, אני אומרת לך, לא ראית מימיך ספר מתוק כזה! בדיוק עולם המושגים של ילד, וציורים רכים כאלו שגם את תהני...."
אה, הנה נזכרתי, אפילו בפורום הזה כבר הספקתי להמליץ עליו
ובסוד אגלה לכם, שלגמרי לא אתנגד לזכות בספר הזה במסגרת התוכנית הנחמדה שפנינה פקשר הכינה לנו לכבוד חודש אדר (נראה לי הילדים שלי ירויחו הרבה שעות סיפור במקרה כזה, איזה כיף להם)

שירי, הבנתי נכון, כן?
 
אכן כן...
התהפנטתי לספר, לזה התכוונתי.
 
:D
צר לי שהפסקתי לשלוח את התקציר למי שלא קיבלה.
פשוט, אנשים התחילו לפנות למייל שלי עם בקשות ישירות כאילו אני פנינה בעצמה...
:eek:
 
נכתב ע"י זה אני;1530404:
:D
צר לי שהפסקתי לשלוח את התקציר למי שלא קיבלה.
פשוט, אנשים התחילו לפנות למייל שלי עם בקשות ישירות כאילו אני פנינה בעצמה...
:eek:

מוכר, מוכר...
זה אני, אני הייתי המ"מ ;)
 
אז מה, צר לי
וגם חמדה

אמרתי פה עד שהצטרד גרוני שהיה דד ליין, ובלתי אפשרי לשלוח בלי סוף
ואז התגייסתן בטוב לבכן, עד שהגעתן לנקודת השבירה, כמוני...

תודות וזרי ברכות על התגייסותכן!
 
נכתב ע"י pninap;1530462:
אז מה, צר לי
וגם חמדה

אמרתי פה עד שהצטרד גרוני שהיה דד ליין, ובלתי אפשרי לשלוח בלי סוף
ואז התגייסתן בטוב לבכן, עד שהגעתן לנקודת השבירה, כמוני...

תודות וזרי ברכות על התגייסותכן!

פנינה, למה צר?
זיכית אותי באפשרות לעשות חסד, ועשיתי את זה באמת בשמחה ובכיף...
 
פנינה.
מה הקשר שלך לספורים שאוהבים ילדים?
ומי זו נעמי שיאון?

מקוה שאני לא חופרת...

ואגב, לגבי הפרגונים-
סיימת לקבל אותם?
אם לא, היכן למקם את הפרגון שלי?
התבלבלתי מרב אשכולות...
 
נכתב ע"י קופיריטרית;1530513:
פנינה.
מה הקשר שלך לספורים שאוהבים ילדים?
ומי זו נעמי שיאון?

מקוה שאני לא חופרת...

ואגב, לגבי הפרגונים-
סיימת לקבל אותם?
אם לא, היכן למקם את הפרגון שלי?
התבלבלתי מרב אשכולות...

אני הייתי שותפה לעריכה.
נעמי היא כותבת מוכשרת לגמרי, שיודעת לכתוב בגובה עיניים של פעוטות, עם מנגינה וקצב שאי אפשר לפספס.
הנדי שטרנברג היא ציירת נדירה ועולמית, שציירה ציורי חלומות שכל לב יימס לראותם.
פרגונים אפשר לכתוב עד השעה הקרובה, אם יש את נפשך.
אז מה הטובה הכינה לנו אשכול מיוחד הנקרא ריכוז תגובות מחוץ לקופסה
לחפש לך הקישור או שאת מסתדרת?
 
נכתב ע"י pninap;1530528:
אז מה הטובה הכינה לנו אשכול מיוחד הנקרא ריכוז תגובות מחוץ לקופסה
לא ידעתי שקוראים לי "אז מה":rolleyes:
אז מה, בטוח שגם אז מה טובה...
ועל הדרך אני קיבלתי את המחמאה מחוץ לקופסא;)
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה