- הוסף לסימניות
- #61
טוב, קודם כל, הנושא - זה הנושא הכי מדובר בכל בית... נו, תסדרו, תסדרו, תסדרו כבר, די תסדרו, לא יכולה יותר!!!!!..........
כך שהתוכנית נוגעת בנקודה עמוקה וחשובה מאד בליבה של כל אם בישראל
השיר מוצלח וקליט (המשיך להתנגן לי בראש מספר ימים... לחיות בבלאגן...)
יש תוכנית כזו גם לחיידרים? נראה לי שזו תהיה תכנית חובה!!!! (ותאמיני לי, שגם נשות המלמדים יודו לך בליבן
)
ודרך אגב, אם אני כבר על המקלדת, אני חייבת לציין שהסיפור שלך - "כשהמוביילים שותקים" הוא הסיפור הכי מרתק ומהנה שקראתי (ואני קוראת) אי פעם, (בעיתון הבית שלנו) אומנות עלילתית שלא מוצאים, העלילה מתפרשת לכ"כ הרבה כיוונים ומחוזות מרתקים ומהפנטים, ה"עונג שבת" שלי נזקף לזכותך... הלוואי שהסיפור לא ייגמר אף פעם
(הוי, ובדיוק נתקלנו השבוע בפרסום של מטפלת רגשית, שפשוט פרסמה במילים של פלורה.... יש מוצא... ושאר הביטויים המוכרים, אין לך מושג כמה צחקנו 

)
כך שהתוכנית נוגעת בנקודה עמוקה וחשובה מאד בליבה של כל אם בישראל
השיר מוצלח וקליט (המשיך להתנגן לי בראש מספר ימים... לחיות בבלאגן...)
יש תוכנית כזו גם לחיידרים? נראה לי שזו תהיה תכנית חובה!!!! (ותאמיני לי, שגם נשות המלמדים יודו לך בליבן
ודרך אגב, אם אני כבר על המקלדת, אני חייבת לציין שהסיפור שלך - "כשהמוביילים שותקים" הוא הסיפור הכי מרתק ומהנה שקראתי (ואני קוראת) אי פעם, (בעיתון הבית שלנו) אומנות עלילתית שלא מוצאים, העלילה מתפרשת לכ"כ הרבה כיוונים ומחוזות מרתקים ומהפנטים, ה"עונג שבת" שלי נזקף לזכותך... הלוואי שהסיפור לא ייגמר אף פעם
הנושאים החמים