הפרגונים הכי משעשעים, מרתקים ומתוקים

  • הוסף לסימניות
  • #61
טוב, קודם כל, הנושא - זה הנושא הכי מדובר בכל בית... נו, תסדרו, תסדרו, תסדרו כבר, די תסדרו, לא יכולה יותר!!!!!..........
כך שהתוכנית נוגעת בנקודה עמוקה וחשובה מאד בליבה של כל אם בישראל :)

השיר מוצלח וקליט (המשיך להתנגן לי בראש מספר ימים... לחיות בבלאגן...)


יש תוכנית כזו גם לחיידרים? נראה לי שזו תהיה תכנית חובה!!!! (ותאמיני לי, שגם נשות המלמדים יודו לך בליבן ;) )

ודרך אגב, אם אני כבר על המקלדת, אני חייבת לציין שהסיפור שלך - "כשהמוביילים שותקים" הוא הסיפור הכי מרתק ומהנה שקראתי (ואני קוראת) אי פעם, (בעיתון הבית שלנו) אומנות עלילתית שלא מוצאים, העלילה מתפרשת לכ"כ הרבה כיוונים ומחוזות מרתקים ומהפנטים, ה"עונג שבת" שלי נזקף לזכותך... הלוואי שהסיפור לא ייגמר אף פעם :) (הוי, ובדיוק נתקלנו השבוע בפרסום של מטפלת רגשית, שפשוט פרסמה במילים של פלורה.... יש מוצא... ושאר הביטויים המוכרים, אין לך מושג כמה צחקנו :D:D:D)
 
  • הוסף לסימניות
  • #62
מאיפה הקרצת אותו?

הליבדיק הזה!....
פשוט לאכול אותו!!!!:)
זה מה שהכי אהבתי מכל הסרט.....:p
חוץ מזה שזה מרתק במיוחד! מקצועי ברמות! מענין ומסקרן!
וכל כך חשוב ונוגע לכל בית עם ילדים
והולאי שהילדים שלי יראו את הסרט ...
 
  • הוסף לסימניות
  • #63
הזמנתי את התוכנית...
איזה כיף לי...
ואני מקבלת 2 ספרים:
כשהמוביילים שותקים (לספריית ביה"ס) וסיפורים מחוץ לקופסה (לילדים שלי...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #64
נכתב ע"י זה אני;1526073:
הזמנתי את התוכנית...
איזה כיף לי...
ואני מקבלת 2 ספרים:
כשהמוביילים שותקים (לספריית ביה"ס) וסיפורים מחוץ לקופסה (לילדים שלי...)
גם בחופשה את מרכזת??? אין לך חופש אמיתי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #69
משהו מגניב זה שזה בית של בנות,
שהנראה כל כך מבולגן...
תמיד חושבים הפוך...


וחוצמיזה שזה בית סטייליסטי, גדול, משופףץ שכל הבנות נראות אותו דבר,
עם פוני בובה ופיגמות ממותגות של הלו קיטי,
ממש מתוק ותורם לאוירה.!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #70
אני גם רוצה..
מי מוכן לשלוח לי?
<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
 
  • הוסף לסימניות
  • #71
נכתב ע"י חמדה;1526027:
מה זה האשכול החדש? היכן הוא?

כן, איפה באמת?

בינתיים אגיב כאן:
בדיוק הבוקר תהיתי באזני בעלי, איך זה יכול להיות שחדר הבנים חוזר למצב "חדר בנים" מיד אחרי שהם סידרו אותו פיקס... אני מוחה על הדרת הבנים! תיוצר מיד תוכנית כזאת גם להם.
מי מהדמויות הכי - כולן מתוקות מאוד, ממש קשה לבחור.
אהבתי את "אני לא מוצא את הביסלי, אני לא מאמין - תגיד אמר רבי בנימין!" אביגיל מייזליק קוראת לו "הרבי של המבולבלים", ואצלנו בבית אפשר לומר שהוא רבי המובהק :eek:
בקיצור, תענוג לצפות ועושה חשק גדול לקנות את הספר - בדיוק התלבטתי מה לקנות לימי ההולדת של בת השלוש ובן החמש, אז נראה לי שפתרת לי את הבעיה.
הלוואי שיביאו את התוכנית לביה"ס של בתי... אבל בשביל להמליץ, אני צריכה לדעת האם זה בכלל רלוונטי מבחינת התקציב שלהם. את לא צריכה לפרסם מחיר מדוייק, אבל איזשהו סדר גודל?
 
  • הוסף לסימניות
  • #72
אפשר לשלוח גם לי...
לא קיבלתי :(
<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
 
  • הוסף לסימניות
  • #73
גם אני רוצה,בבקשה...
<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
 
  • הוסף לסימניות
  • #74
נכתב ע"י זה אני;1526085:

זה אני, תוכלי לשלוח לי גם?
<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
 
  • הוסף לסימניות
  • #75
פספסתי אות במייל
אז רשמתי שוב.
מי מוכנה לשלוח לי?
<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
נכתב ע"י present;1526109:
אני גם רוצה..
מי מוכן לשלוח לי?
<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>

שלחתי לך
 
  • הוסף לסימניות
  • #78
אני גם לא קיבלתי
<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
 
  • הוסף לסימניות
  • #79
נכתב ע"י אות ומופת;1526133:
כן, איפה באמת?
למיטב הבנתי פה זה האשכול המדובר. את התגובה הזו היא העתיקה מהאשכול הסמוך ששם בקשו לקבל במייל. וכתבה את אותה הודעה גם פה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #80
אהבתי את ההומור מחוץ לקופסא :p
-רכבת הצמות - הזכיר לי שבתור ילדות כך שיחקנו במשחק תסרוקות. כל אחת לשניה. (לפעמים במעגל - בשביל הראשונה והאחרונה)
- פתיחת עין בכח
- חרוזים כגון: אמר ר' בנימין
- ההבעות של כל המשפחה כשהקופסא מגיעה לביתם.
- שיחת רעות והזדהותן: מהספר ומהמציאות יחדיו.

כל מה שמעבר...
זה יוצר את הקסם!

כמעט הייתי ממליצה לך לעשות הסבת מקצועה למפיקת תכניות :rolleyes:

נ.ב. אני עורכת ומטשטשת את הבנות לבקשת פותחת האשכול שלא להעלות תמונות של בנות. מבינה ומעריכה
 

קבצים מצורפים

  • מחוץ לקופסא.png
    KB 503.5 · צפיות: 27

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה