האם נכון?נכתב ע"י אבישלום;1780729:כדור מנירין היה עוזר רק אם מעירים אותו בלילה, שכחנו, הוא קם רטוב, תקופה מאוד ארוכה היינו עם הכדורים
נכתב ע"י bekki;1780734:אם בדקת סוגרים אצל רופא וניסית הכל כולל מתן פרס כמו שכתבו למעלה.
נסי להעביר את האחריות על כל הנושא אליו.
קרי,
הורדת הסדין /ניקוי הבגדים וכו'.
את הדבר הזה שמעתי מפסיכולוגית ילדים שלימדה אותי פרק בעיצוב התנהגות
עזר לי דווקא בעשיית צרכים על הרצפה אבל אפשר לנסות גם כאן]
בהצלחה
נכתב ע"י תיקתוק;1780732:האם נכון?
אני מוחה!נכתב ע"י תיקתוק;1780732:האם נכון?
לא נכון!!!!נכתב ע"י אבישלום;1780804:זה נכון אסור לשתות כמה שעות קודם
אצלך כךנכתב ע"י sara100;1780877:אני מוחה!
ממש לא נכון!!!
יתכן שהמינון לא התאים!!!
אצלינו זה עבד, ובתחילה מינירין לבד לא עזר הוספנו כדור נוסף.
חבל לסבול!!!!!!
נכתב ע"י nyb;1780885:אצלך כך
ואילו אצלנו מינירין מצוין במקרה שלא מפריזים בשתיה![]()
נכתב ע"י עין טב;1780788:ואם באמת אין לו אפשרות שליטה, אז הפעולה הזו היא לא אכזרית ומתעללת????
בכל אופן לי גם היה בעיה כזו והרבה אמרו לו שלפעמים הזמן עושה את שלו, מה שאכן היה. עם זאת במקביל יש שאמרו שזה יכול להיות בעיה של פוליפים וכפתורים שלא טופלה והיא גורמת לבעיית ויסות חושי, מה שגם זה היה נכון והוא נותח ניתוח כפתורים בדיוק בתקופה שהחל השיפור.
המלצתי לבדוק שלב שלב. להתחיל עם חסימות רגשיות (קשיי לימודים, קשיים חברתיים, משפחתיים, חלומות וביעותי לילה), עובר לבדיקות סף רגישות ותחושה, ולשלול בעיות חיצונית שעלולות לגרום לזה.
ושוב, ברוב המקרים הילד ממש סובל ומתוסכל מזה, חשוב להראות לו שמבינים אותו, מבינים את הסבל שלו, ומעוניינים לא לעזור. ובשום אופן לא להלחיץ, לחץ רק יחריף את הבעיה.
בהצלחה.
נכתב ע"י bekki;1780734:אם בדקת סוגרים אצל רופא וניסית הכל כולל מתן פרס כמו שכתבו למעלה.
נסי להעביר את האחריות על כל הנושא אליו.
קרי,
הורדת הסדין /ניקוי הבגדים וכו'.
את הדבר הזה שמעתי מפסיכולוגית ילדים שלימדה אותי פרק בעיצוב התנהגות
עזר לי דווקא בעשיית צרכים על הרצפה אבל אפשר לנסות גם כאן]
בהצלחה
מסכימה עם כל מילה,נכתב ע"י גלידתי;1781915:אני הרטבתי עד גיל 11. אני מקווה שלא תקחו את העצה הזו ברצינות, כי זה מה שההורים שלי עשו (אחרי הרבה נסיונות אחרים), אני לא יודעת מי יעץ להורים שלי את העצה הזאת, אבל בתכל'ס, זה היה בשבילי ממש סבל. אז לידיעה: ילד שמרטיב יכול לשלוט על עצמו כמה ימים אם הוא מאד רוצה (פרס או משהו כזה), אבל לא לאורך זמן, וזה עדיין לא אומר שזה פסיכולוגי. אני זוכרת לילות שמאד רציתי לא להרטיב (כגון כשהתארחנו, או כשהבטיחו לי פרס) והייתי מבלה שעות בשירותים לפני השינה, ובלילה ישנה לא רגוע וכל רגע קמה (ולפעמים כל זה גם לא עזר - איזה תסכול!), ואז כשקמתי יבשה אמרו לי: "את רואה? כשאת רוצה את יכולה!" ממש מעודד![]()
אני לא רוצה לספר לכם על ההרגשה של הילד המרטיב מול האחים והסביבה ועל חוסר הנעימות, רק שתדעו שזה לגמרי לא באשמתו! ואל תנסו אפילו ללכת על כיוון כזה כי הוא מספיק סובל גם בלי זה. אצלי זה עבר מעצמו ב"ה ורק השאיר לי כמה משקעים שגורמים לי להיות יותר סבלנית בנושא הזה אצל הילדים שלי...
מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!
חלה שגיאה בשליחה. נסו שוב!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר להצטרף
אליהם ממש עכשיו:
תהילים פרק כה
אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
הנושאים החמים



Reactions: ד.ב., משה מנדלוביץ, חנה ויטמן ועוד 38 משתמשים41 //