השמן והרזה -לאלו שביקשו, ובמיוחד לדרומיים

  • הוסף לסימניות
  • #41
לא חשבתי שהיו טענות:)
פשוט הסברתי את עצמי למה כל כך התמהמתי...
ותודה שעשית את זה, חסכת לי ;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
נכתב ע"י חנון;1330896:
עדכון לכל המחכים:

בקצב כזה אני מקוה שזה יגמר בסביבות 16:00 ובעז"ה אשים קישור

ירבו כמותכם בישראל
לכל אותם הדואגים להקל במעט את סבלם של תושבי הדרום
תודה רבה
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
נכתב ע"י חנון;1330896:
עדכון לכל המחכים:
לא שכחתי אתכם, העליתי הבוקר לג'מבו מייל בסביבות 8:00 ועד עכשיו עלה 65%
בקצב כזה אני מקוה שזה יגמר בסביבות 16:00 ובעז"ה אשים קישור

כולי הערכה!
לתפוס את המחשב לחצי יום בכדי לשמח אנשים!
הלוואי ירבו כמותך בישראל
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
נכתב ע"י מירי456;1331185:
כולי הערכה!
לתפוס את המחשב לחצי יום בכדי לשמח אנשים!
הלוואי ירבו כמותך בישראל
אמן ואמן!!!
בשביל כאלה מחמאות כבר היה שווה...
זאת תרומתי הצנועה לכם תושבי הדרום.
זה ממש לא היה טרחה בשבילי כי העליתי ל-2 חלונות שונים ומפעם לפעם הסתכלתי למעלה איפה זה אוחז.
המחשב ממילא דלוק כל היום בגלל המלחמה, רק פחדתי שלא יהיה איזה הפסקת חשמל באמצע או משהו אחר שאאלץ לעשות הפעלה מחדש וב"ה הכל עבר בשלום [שלוחי מצוה אינם ניזוקים...]
יש לי מלא קליפים מכאן ומחברות, ומ-JDN ששולחים למיילים תמונות וקליפים, ואם אתם רוצים הכל תצטרכו לבוא אלי עם משאית...
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
נו , עבר השעה 4, את יכולה להעלות את 2 ו3?
תודה

מתנצלת: לא נכתב על ידי! המחשב היה פתוח על שמי במקום כלשהוא.
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
תודה על המהירות והשרות!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
חלק 2 לא נפתח למרות שהורד בשלמות.
רק אצלי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
נכתב ע"י רותי בן שימול;1331611:

לא עובד בכלל?
הסרט נקטע אחרי כ-45 דקות, ככה זה היה מלכתכילה
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
נכתב ע"י חנון;1331615:
לא עובד בכלל?
הסרט נקטע אחרי כ-45 דקות, ככה זה היה מלכתכילה

נכון:)
זה חלק מהשכלול של 1929...
סתם, ככה זה הגיע אלי...
ידוע למישהו על עוד חלקים שלהם??
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
בואו נלמד להגיד תודה רבה למה שנותנים לנו, ולא כל הזמן להתלונן, "נתנו לנו נודה לא נתנו לנו לא קרה כלום"
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
כשהיינו ילדים אספו פעם את ילדי השכונה למקלט של הבנין ושם הראו לנו סרטים
בזמנו זה היה פרס הכי גדול, בכל אופן זכור לי שהראו לנו סרט השמן והרזה וכשראיתי כאן חשבתי שזה זה אבל בכל ה-3 חלקים לא ראיתי את הקטעים שאני זוכרת מפעם:
זכור לי שהם ניסו לגנוב וכל פעם ראו בסרט שהבעה"ב מתעורר, ופעם התחבאו מתחת לקלידים של האורגן.
יש כאן מישהי שיודעת למה אני מתכוונת?
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
תודה רבה על הטרחה להעלות.

אתרוג חוסם לי גם את ג'מבו מייל, ולמרות שבקשתי האתר עוד לא נפתח.

אם תמחקי מדרובוקס ותעלי מחדש הקישור יתרענן להורדות נוספות. אבל לא נטריח אותך יותר...
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
נכתב ע"י מילה בסלע;1331669:
תודה רבה על הטרחה להעלות.

אתרוג חוסם לי גם את ג'מבו מייל, ולמרות שבקשתי האתר עוד לא נפתח.

אם תמחקי מדרובוקס ותעלי מחדש הקישור יתרענן להורדות נוספות. אבל לא נטריח אותך יותר...

אני באמת אעשה זאת בכיף, רק שהדרופוקס ממש מעצבן, הכל לא הולך לי איתו:(
טוב, נראה אם מחר אצליח לעשות משו...
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
נכתב ע"י רותי בן שימול;1331725:
לא נפתח בכלל.
יש לי רעיון!
אוריד את זה בעצמי ואראה אם זה נפתח אצלי, בסדר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
נכתב ע"י מילה בסלע;1331669:
תודה רבה על הטרחה להעלות.

אתרוג חוסם לי גם את ג'מבו מייל, ולמרות שבקשתי האתר עוד לא נפתח.

אם תמחקי מדרובוקס ותעלי מחדש הקישור יתרענן להורדות נוספות. אבל לא נטריח אותך יותר...

חבל על הזמן. זה השתחרר לפני יום ונחסם מיד אחרי שאנשים הורידו, רק לחכות ולתפוס את התור.
אם היא תמחוק ותעלה שו"פ זה שו"פ יחסם תוך זמן קצר.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה