התחלתן פסח?

סתם קצת להשוויץ....
ב"ה אני מתחילה לערוך
איזה הרגשה מדהימה!!
 

קבצים מצורפים

  • 20160420_210511.jpg
    3 MB · צפיות: 67
נכתב ע"י gg;2066253:
סתם קצת להשוויץ....
ב"ה אני מתחילה לערוך
איזה הרגשה מדהימה!!

איזה יופי.
מריחים את הנקיון עד לפה :)
 
הצילו!!
כתמים על השיש שנגרמו מ'סנו פורטה' יש פתרון או שעלי להשלים עם העיבוד החדש לשיש???
 
אוהההההההההההההה
בית מהממם קודם כל!!!
וזה באמת כיף
זה מזכיר לי תמיד שכל יום חמישי אני עורכת את השולחן לשבת זה מאוד מכניס לאוירה

חג שמח

וצריכים לדעתי לשנות את נושא האשכול ל: סיימתן פסח??
 
נכתב ע"י יוזמתית;2066270:
הצילו!!
כתמים על השיש שנגרמו מ'סנו פורטה' יש פתרון או שעלי להשלים עם העיבוד החדש לשיש???


אין לי שמץ - תשמחי שזה על השיש

אני נפגעתי בידיים:(:( - משו שיחלוף בעזרת ד' אבל כעת מציק
 
נכתב ע"י חנון;2066240:
עצה פרקטית לפסח שלא הזכירו:
כשמטגנים לביבות - כרעמזלעך בלע"ז והצלחת עוד לא מספיקה להגיע לשולחן וכבר היא מחוסלת, כדאי לטגן בשתי מחבתות בו זמנית וחוסכים זמן

עצה מעולה לכל השנה! חוסך זמן (וריח) בטיגון חצילים למשל..
 
נכתב ע"י לב הענין;2066284:
עצה מעולה לכל השנה! חוסך זמן (וריח) בטיגון חצילים למשל..
תפסיקו לטגן
תתחילו לאפות

יותר בריא
ויותר מהיר
ופחות טרחה.
 
נכתב ע"י יוזמתית;2066270:
הצילו!!
כתמים על השיש שנגרמו מ'סנו פורטה' יש פתרון או שעלי להשלים עם העיבוד החדש לשיש???

זה לא כתמים, זה ציפוי שנאכל.
לכאורה אין מה לעשות.
 
נכתב ע"י יוזמתית;2066270:
הצילו!!
כתמים על השיש שנגרמו מ'סנו פורטה' יש פתרון או שעלי להשלים עם העיבוד החדש לשיש???

יכול לעזור.
למרוח עם מטלית שמן תינוקות או כל שמן אחר על כל השיש, כמה פעמים אחרי נקיון. (עצה שקיבלתי מהשירות של אבן קיסר לגבי כתמים שנוצרו ואין לי מושג ממה)
 
מיד זיהיתי !!!


(אחת הניקיות כאן בפרוג... לא???)
 

קבצים מצורפים

  • IMG-20150326-WA0149.png
    KB 514.8 · צפיות: 49
אין לי מושג מה אתן רוצות
לאור כל ההתכתבות פה על התריסים.
יצאתי היום להסתכל על תריסי 2 הבנינים שמולי (פעם ראשונה שאני רואה אותם בכלל:) זה אף פעם לא הפריע לי, וכנראה לא ימשיך להפריע.)
אף תריס לא נקי מעברו החיצוני.

אני לא מבינה, באף בנין אין משהי מפרוג?
 
נכתב ע"י bracha;2066537:
אין לי מושג מה אתן רוצות
לאור כל ההתכתבות פה על התריסים.
יצאתי היום להסתכל על תריסי 2 הבנינים שמולי (פעם ראשונה שאני רואה אותם בכלל:) זה אף פעם לא הפריע לי, וכנראה לא ימשיך להפריע.)
אף תריס לא נקי מעברו החיצוני.

אני לא מבינה, באף בנין אין משהי מפרוג?

התריסים שלי לא נקיים משום צד... אה, וגם החלונות לא.
הדבר היחיד שנקי פה לפסח זה המקרר, המקפיא, ארון אחד במטבח והמגירות של הירקות... אבל עוד יש תקוה :p

בעצם גם החדר ילדים נקי.
 
חחחחח
תפסיקו להשוות ותהנו ממה שעשיתן.... ( הרי במשך השנה לא עשיתן את זה)

ד.א. תראו מזה - בן אדם מתכנן תוכניות והם מתנפצות לו
אתמול תכננתי להריץ את כל הכביסות ואיזה שהיא סתימה בצינור המים
גרמה לי להצפה בכל המטבח משו שעכב אותי שעות....

כך שכל הכביסות שנותרו חולקו בין אחות ושכנה

תשמחו במה שיש !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

העיקר חג שמח!!!!! גאולה השלמה!!!!!

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
 
איזה מעצבן כשקורה דבר כזה! את כל כך צודקת.

נכתב ע"י רק ברכה;2066605:
חחחחח
תפסיקו להשוות ותהנו ממה שעשיתן.... ( הרי במשך השנה לא עשיתן את זה)

ד.א. תראו מזה - בן אדם מתכנן תוכניות והם מתנפצות לו
אתמול תכננתי להריץ את כל הכביסות ואיזה שהיא סתימה בצינור המים
גרמה לי להצפה בכל המטבח משו שעכב אותי שעות....

כך שכל הכביסות שנותרו חולקו בין אחות ושכנה

תשמחו במה שיש !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)

העיקר חג שמח!!!!! גאולה השלמה!!!!!

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
:) אמן.
 
והנה בשלב יותר מתקדם...
חג שמח לכולם!!
 

קבצים מצורפים

  • 20160422_144306.jpg
    3.1 MB · צפיות: 58

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה