התקף שיעול סטרידו

  • הוסף לסימניות
  • #1
כיצד מתמודדים עם התקף סטרידו?
צריך ללכת לרופא?
אפשר לתת משהו טבעי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
כדאי ללכת לרופא,
אבל עצה לבינתיים:
לנשום אוויר קר מאוד (לפתוח חלון או לנשום את האוויר מהמקפיא) האוויר הקר מכווץ את הבצקת שגורם לשיעול.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
אסור להזניח!
אם עבר מעל יום בלי שיפור חייבים ללכת לרופא לקבל קורטיזון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
קורטיזון זו תרופה מאוד חזקה.
כנראה התכוונת לבטנזול (תרופה המיועדת להתקפי סטרידור)
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
ומכשיר אדים קרים בלילה. עוזר מאד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
נכתב ע"י Shellykaz;1480346:
קורטיזון זו תרופה מאוד חזקה.
כנראה התכוונת לבטנזול (תרופה המיועדת להתקפי סטרידור)

בטנזול זה גם קורטיזון.

מניסיון שלי, חלון פתוח ומכשיר אדים קרים מקל מאד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
כל ילד שסובל מזה להניח לידו מגבת רטובה על כסא במשך כל הלילה מקל מאד
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
חייב ללכת לרופא!!
זה יכל להגיע למצב מסוכן!!
כל הילדים שלי סובלים מזה וכולם קיבלו תרופה המכילה סטרואידים בכמות גדולה.
עם הזמן שמעתי על רופאה טבעית בירושליים בשם דר' רוזנברג כשהלכנו אליה קיבלנו טיפול בכדורי מציצה
והסטרידו נעלם לגמרי אחרי חדשיים טיפול.

אין לי את המספר שלה אולי משהו כאן מכיר??...
רפואה שלימה

נ.ב: כדי להסביר לי את המצב הרופא אמר לי שהתרופה הטובה לסטרידו היא להכנס לרכב ולנסוע במהירות הגבוהה ביותר עם חלון פתוח...:eek::eek:
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
אכן, חשוב ללכת לרופא
ולקבל סטרוקורט או בטנזול
ולטפל,
וכמו מה שכתבו מעלי לנשום אויר קר מאוד להקלה מיידית,
אדים קרים וכו'
ותודה על העיצה עם המגבת ליד המיטה, לא הכרתי.

עצה נוספת:
להכניס את הילד לאמבטיה עם אדים חמים, כלומר להדליק תנור, להזרים את הבברז במים רותחים הרבה זמן בחדר אמבטיה סגור עד שכל האמבטיה מתמלאת בעוד אדים,
ולהיות שם עם הילד לפחות עשר דקות ועדיף חצי שעה,

אפשר להוריד את החולצה שלא תתרטב מהזיעה :)

במקרים חמורים יותר ואם לא מטפלים, עלולים להגיע לבית חולים, כי זה מפריע לנשימה אצל תינוקות וילדים קטנים

רפואה שלימה
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
מדובר בילדה בת 4 שהתחיל לה אתמול בלילה. אני משערת שזה סטרידו, וזה גם לח קצת.
השאלה אם לחכות לאחרי שבת?
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
לא הייתי מחכה!
בשביל שתהיי רגועה - סטרידו הוא שיעול שנשמע כמו נביחות של כלב!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
זה מתחזק בד"כ בשעות הערב והלילה
אם זה ממשיך אפילו שיוצאים למרפסת וכדו' ולא נרגע אחרי זמן. ברור שצריך ללכת לרופא יתכן שהיא תצטרך אפילו בודיקורט.
אצל תינוקים זה נשמע נורא מפחיד, חויתי את זה אצל שני התינוקים הראשונים שלי, כמובן שטסנו לטרם מיד. וקיבלו אינהלציה.
מיד החלטתי שאני קונה מכשיר אינהלציה שיהיה בבית ולא אתקע בלי אינהלציה בשעות הקטנות של הלילה
מאז כבר קניתי כמה מכשירים ויש לי גמ"ח.
רפו"ש
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
אני קניתי מכשיר אינהלציה וזה ממש לא עוזר מידית, רק המכשיר חמצן שנמצא בעזר מציון שהלחץ אויר שלו הרבה יותר חזק עזר לי מידית.
חשוב להזהיר כי הרבה פעמים תינוקות וילדים שעדיין לא יודעים לבטא את עצמם לא מתייחסים אל זה כאל כאב וזה יכול להגיע לרמות מסכן חיים
השבוע הגיעו לבטרם כמה מקרים קשים שבחלקם ממש היה כבר צורך בהחייאה וההורים לא ידעו עד כמה זה מסוכן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
גם אצלי הילדים סבלו מזה בקטנותם. רוב הפעמים זה עבר ללא אינהלציה וקורטיזונים.
כן עם המון לילות של מכשיר אדים.
למה להלחיץ סתם?
כשילד מתחיל עם נשימה "מצפצפת" זה חייב טיפול. אבל לא כל שיעול נבחני זה סכנת חיים....
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
כנ"ל יש לי כמה ילדים שעוברים כל חורף סדרה של שיעולים נבחניים
זה עובר לבד תוך יום יומיים בלי כלום! מקסימום אני מביאה איזה סירופ נגד שיעול
למה סתם להלחיץ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
נכתב ע"י ארועים;1480864:
גם אצלי הילדים סבלו מזה בקטנותם. רוב הפעמים זה עבר ללא אינהלציה וקורטיזונים.
כן עם המון לילות של מכשיר אדים.
למה להלחיץ סתם?
כשילד מתחיל עם נשימה "מצפצפת" זה חייב טיפול. אבל לא כל שיעול נבחני זה סכנת חיים....

נכתב ע"י נפ;1480918:
כנ"ל יש לי כמה ילדים שעוברים כל חורף סדרה של שיעולים נבחניים
זה עובר לבד תוך יום יומיים בלי כלום! מקסימום אני מביאה איזה סירופ נגד שיעול
למה סתם להלחיץ?

אתן מדברות על משהו אחר לגמרי,
יש נשימה מצפצפת, יש שיעול נבחני,

ויש התקפים חמורים יותר...
שבהחלט דורשים עזרה רפואית דחופה ביותר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
אני מדברת על התקף סטרידו .
כל זמן שזה שיעולים, ולא כשזה כבר נשימה שצריך להאבק על האויר ואז בוודאי ובוודאי זה התקף חמור שדורש עזרה מיידית.

ורפואה שלמה !
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
נכתב ע"י דוד|אסתי;1480374:
חייב ללכת לרופא!!
זה יכל להגיע למצב מסוכן!!
כל הילדים שלי סובלים מזה וכולם קיבלו תרופה המכילה סטרואידים בכמות גדולה.
עם הזמן שמעתי על רופאה טבעית בירושליים בשם דר' רוזנברג כשהלכנו אליה קיבלנו טיפול בכדורי מציצה
והסטרידו נעלם לגמרי אחרי חדשיים טיפול.

אין לי את המספר שלה אולי משהו כאן מכיר??...
רפואה שלימה

נ.ב: כדי להסביר לי את המצב הרופא אמר לי שהתרופה הטובה לסטרידו היא להכנס לרכב ולנסוע במהירות הגבוהה ביותר עם חלון פתוח...:eek::eek:

שלום , מחיפוש קטן ברשת , האם התכוונתם לד"ר פאולה רוזנברג ?

אם כן , אפשר לשאול בני כמה היו הילדים כשלקחתם אותם לשם ?
ומה הייתה תכיפות השיעולים ? (רק בערב וכו...) .
וכמה בערך עלה הטיפול ?

תודה מראש
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה