- הוסף לסימניות
- #1
קניתי מחשב חדש והתקנתי וונדוס 10.
אתרוג לא פותחים לי שום אתר עם הסבר על מערכת ההפעלה של ווינדוס 10
(זה תוכן לא ראוי?????)
ויש לי כמה ענינים לא ברורים. גם מי שיודע לענות על שאלה אחת - יעזור לי מאד.
1. האם יש פה איזה אשכול שדיבר על החידושים ב10 לעומת 7? טיפים וכו'
2. אני מחפשת את האופציה "עזרה" ולא מוצאת, ב7 היה סימן שאלה בעיגול כחול - נעזרתי בו הרבה. כעת יש כל מיני פונקציות חדשות שאני רוצה ללמוד ולא מוצאת איך.
3. האם יש אופציה של זיהוי על פי תווי פנים גם למסוננים?
4. איך מחברים את המדפסת באופן אלחוטי?
5. האם כדי לחזור לווינדוס 7?
אתרוג לא פותחים לי שום אתר עם הסבר על מערכת ההפעלה של ווינדוס 10
(זה תוכן לא ראוי?????)
ויש לי כמה ענינים לא ברורים. גם מי שיודע לענות על שאלה אחת - יעזור לי מאד.
1. האם יש פה איזה אשכול שדיבר על החידושים ב10 לעומת 7? טיפים וכו'
2. אני מחפשת את האופציה "עזרה" ולא מוצאת, ב7 היה סימן שאלה בעיגול כחול - נעזרתי בו הרבה. כעת יש כל מיני פונקציות חדשות שאני רוצה ללמוד ולא מוצאת איך.
3. האם יש אופציה של זיהוי על פי תווי פנים גם למסוננים?
4. איך מחברים את המדפסת באופן אלחוטי?
5. האם כדי לחזור לווינדוס 7?
הנושאים החמים