ווינדוס 10 זקוקה לעזרתכם.

  • הוסף לסימניות
  • #1
קניתי מחשב חדש והתקנתי וונדוס 10.
אתרוג לא פותחים לי שום אתר עם הסבר על מערכת ההפעלה של ווינדוס 10
(זה תוכן לא ראוי?????)
ויש לי כמה ענינים לא ברורים. גם מי שיודע לענות על שאלה אחת - יעזור לי מאד.

1. האם יש פה איזה אשכול שדיבר על החידושים ב10 לעומת 7? טיפים וכו'
2. אני מחפשת את האופציה "עזרה" ולא מוצאת, ב7 היה סימן שאלה בעיגול כחול - נעזרתי בו הרבה. כעת יש כל מיני פונקציות חדשות שאני רוצה ללמוד ולא מוצאת איך.
3. האם יש אופציה של זיהוי על פי תווי פנים גם למסוננים?
4. איך מחברים את המדפסת באופן אלחוטי?
5. האם כדי לחזור לווינדוס 7?
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
1. http://lmgtfy.com/?q=site:prog.co.il+ווינדוס+10+מה+חדש

2. רשמית העזרה ב10 היא חלק מ CORTONA - שהיא העוזרת הוירטואלית שלהם. (עדיין לא זמינה בעברית - ממש מעבר לפינה)

לכן היא רק ONLINE וחייבים חיבור לרשת - ולכן אם יש לך חסימה יכול להיות שהיא מפריעה.
פקודות בסיסיות ממש כן תהיה להם עזרה, ]שוט תרשמי בחיפוש (אפשר גם עי מקש חלונות + F)

3. לא נראה לי שבזמן הקרוב , צריך לדבר עם חברת הסינון.

4. זה מאוד תלוי , אם יש לך חיבור WIFI - פשוט חברי אותה לרשת דרך התפריטים של ה WIFI - ןאז וינדס 10 יזהה אותה לבד ויתקין אותה אוטומטית , שוב מאוד יכול להיות שסינונים מחמירים יחסמו את ההתקנה האוטומטית .

5. לא.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
ב-10 שינו הרבה דברים מהותיים, יש הרבה שיעדיפו להישאר ב-7 או לפחות ב-8.1.
ענו לך על הכל, בקשר למדפסת- צריך שהמדפסת תהיה עם אופציה ליבור אלחוטי, אם לא אין אפשרות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
נכתב ע"י bris;2112523:
1. http://lmgtfy.com/?q=site:prog.co.il+ווינדוס+10+מה+חדש

2. רשמית העזרה ב10 היא חלק מ CORTONA - שהיא העוזרת הוירטואלית שלהם. (עדיין לא זמינה בעברית - ממש מעבר לפינה)

לכן היא רק ONLINE וחייבים חיבור לרשת - ולכן אם יש לך חסימה יכול להיות שהיא מפריעה.
פקודות בסיסיות ממש כן תהיה להם עזרה, ]שוט תרשמי בחיפוש (אפשר גם עי מקש חלונות + F)

3. לא נראה לי שבזמן הקרוב , צריך לדבר עם חברת הסינון.

4. זה מאוד תלוי , אם יש לך חיבור WIFI - פשוט חברי אותה לרשת דרך התפריטים של ה WIFI - ןאז וינדס 10 יזהה אותה לבד ויתקין אותה אוטומטית , שוב מאוד יכול להיות שסינונים מחמירים יחסמו את ההתקנה האוטומטית .

5. לא.


א. תודה רבה, אין מילים!!
ב. סביר להניח שגם קורטונה תחסם אף אם תעטה שאל בשל ביצועיה המתקדמים.
ג. הקישור ששלחתם- גם הוא לא נפתח באתרוג.

המדפסת מחוברת לWIFI אבל הווינדוס משום מה לא מזהה אותה. איך מתגברים על הסינון בענין זה?

למה באתרוג לא יושבים טכנאים מוצלחים כמו BRIS פרסומון דוד כהן וqwerrrewq?
הסינון לפעמים כ"כ לא רלוונטי. לא יאמן
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אני חושב שלפעמים זה בקטע של גם אם לא יהיה יותר טוב כולם יבואו אז למה לעבוד כמו באולמות במגזר שלנו שיש דברים ממש מזוויעים אבל מה אכפת להם לא לתקן אם כל היומן עמוס???

לפעמים זה נובע מחוסר ידע והמון פעמים מחוסר נכונות להועיל ולעזור כי אנחנו מבוקשים אז למי אכפת,

לפי מה שקורה פה נטפרי יצליחו לעקוף את כולם מבחינת שרות,
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
נכתב ע"י דודכהן;2113640:
אני חושב שלפעמים זה בקטע של גם אם לא יהיה יותר טוב כולם יבואו אז למה לעבוד כמו באולמות במגזר שלנו שיש דברים ממש מזוויעים אבל מה אכפת להם לא לתקן אם כל היומן עמוס???

לפעמים זה נובע מחוסר ידע והמון פעמים מחוסר נכונות להועיל ולעזור כי אנחנו מבוקשים אז למי אכפת,

לפי מה שקורה פה נטפרי יצליחו לעקוף את כולם מבחינת שרות,

זה אכן כך, אנחנו בכיס האחורי שלהם.
מתוך קרוב ל10 אתרים העוסקים בווינדוס 10 שבקשתי לפתוח- אושר אחד- אך כמה צפוי, כשאני לוחצת עליו קופצת הודעת הסינון הירוקה והלא חביבה.

החברה שמשבחים פה את נטפרי בקטע כמעט דתי, די הרחיקו אותי מהעניןן. ידוע לי שיש המון דיונים בענין. יש לי שאלה אחת - ההאם להתחבר לנטפרי אומר בהכרח להתנתק מיד מאתרוג או שיש איזו שהיא אפשרות של תקופת נסיון או משהו דומה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
נכתב ע"י טוב לדעת;2113672:
החברה שמשבחים פה את נטפרי בקטע כמעט דתי, די הרחיקו אותי מהעניןן. ידוע לי שיש המון דיונים בענין. יש לי שאלה אחת - ההאם להתחבר לנטפרי אומר בהכרח להתנתק מיד מאתרוג או שיש איזו שהיא אפשרות של תקופת נסיון או משהו דומה.

יש אפשרות לנסות:

מוקד אר אל אינטרנט

0722132999
הנייד שלי 0526991723
מייל: <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
נכתב ע"י טוב לדעת;2113672:
החברה שמשבחים פה את נטפרי בקטע כמעט דתי, די הרחיקו אותי מהעניןן. ידוע לי שיש המון דיונים בענין. יש לי שאלה אחת - ההאם להתחבר לנטפרי אומר בהכרח להתנתק מיד מאתרוג או שיש איזו שהיא אפשרות של תקופת נסיון או משהו דומה.
למה הרחיקו?

יש אפשרות להיות בו זמנית בשניהם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
נכתב ע"י מלבב;2113714:
למה הרחיקו?

יש אפשרות להיות בו זמנית בשניהם.
איך עושים את זה? תודה מראש
ומכאן נחזור לענין הווינדוס ולא הנטפרי
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
כתבתי כבר מגילה שלמה כדי לשכנע לעבור לנטפרי, אבל כשראיתי את התגובה ירדתי מזה.
לסיכום: כרגע אין למשתמשים חדשים אפשרות לקבל VPN, כך שאין אפשרות לעבוד עם 2 חסימות במקביל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
נכתב ע"י dLive;2113716:
כתבתי כבר מגילה שלמה כדי לשכנע לעבור לנטפרי, אבל כשראיתי את התגובה ירדתי מזה.
לסיכום: כרגע אין למשתמשים חדשים אפשרות לקבל VPN, כך שאין אפשרות לעבוד עם 2 חסימות במקביל.

יש אפשרות להיות בו זמנית בשניהם

לא הבנתי.
בהודעה הראשונה כתבת שיש אפשרות - ובשניה שכרגע אין מצב לשני סינונים במקביל, אז מה תכלס?
ואני מתנצלת על הנאום שנגדע...

זה לא שיש לי בעיה לקרוא אבל חשוב לי מאד לקבל פתרונות בענין הווינדוס ולא מתחשק לי שזה יגלוש לסוגיית נטפרי.
תודה בכל אופן
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
דבר ראשון: לא אני אמרתי שאפשרי 2 חסימות.
הצורה שזה עובד עם 2 חסימות היא שהספק שלך עובד כרגיל עם הסינון, וחיבור VPN מקשר אותך לנטפרי שמסנן ג"כ. עד לפני תקופה היו חיבורי VPN, אבל כרגע אין חדשים, בגלל תקלות שהיו בקודם (מי שקיבל עובד לו), והם באמצע לפתח חדש.
גם לו האופציה הייתה זמינה, זה לא היה עוזר כדי לבדוק את התפקוד של נטפרי, משום שבצורה כזו עדיין יהיו גם הבעיות של החסימה הקיימת.
אם אתם מעוניינים במידע לגבי נטפרי, אתם יכולים לבדוק בפורום: http://code.613m.org/viewforum.php?f=11&sid=fa6cb4fb54faab94ea666df4e50e09b4
ע"כ נושא נטפרי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
כמה הערות

אני מכיר כמה מאנשי המקצוע שעובדים ברימון/אתרוג והם משכמם ומעלה , אנשי מקצועי מעולים .
כל מגבלות הסינון שאת חווה הם לא אילוצים טכניים אלא שזה המוצר.
דהיינו ההוראה שהם קיבלו ממי שמפקח עליהם , היא שבמסלולים מסויימים של אתרוג הכל סגור, חוץ ממה שפותחים ידנית וגם זה בכמה תנאים.
אם זה המסלול שרצית זה מה שתקבלי , אולי תשקלי לעבור למסלול יותר שימושי.

ועוד תיקון טעות. אם תתחברי לנטפרי (אני לא ממש בדקתי אותם לעומק , אבל לא התרשמתי ששם יהיה לך יותר קישורים פעילים) עדיין תוכלי להתחבר ב VPN לרימון .
ברגע שאתה מחובר ב VPN לספק 2 , כשאתה נמצא על ספק מסונן 1, שום מגבלה שהוא מטיל עליך לא שייכת כי בעצם אתה גולש דרך ספק 2. ספק 1 בכלל לא רואה מה אתה עושה.

(זה בעיה עקרונית עם הרבה סינונים , שחיבורי VPN עוקפים אותם, היחידים שבאמת טיפלו בנושא הזה זה אתרוג, וגם זה לא מושלם, בכל שאר הסינונים VPN אפילו מסחרי עובד כמעט רגיל)

לענייננו, את יכולה לעשות מנוי בנט פרי , אל תסגרי את המנוי באתרוג,ועדיין תוכלי להתחבר אליו מעל גבי הנטפרי . וכך תוכלי להשוות. אם תראי שזה בערך אותו הדבר, תשארי באתרוג וכו
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
נכתב ע"י bris;2113752:
כמה הערות

אני מכיר כמה מאנשי המקצוע שעובדים ברימון/אתרוג והם משכמם ומעלה , אנשי מקצועי מעולים .
כל מגבלות הסינון שאת חווה הם לא אילוצים טכניים אלא שזה המוצר.
דהיינו ההוראה שהם קיבלו ממי שמפקח עליהם , היא שבמסלולים מסויימים של אתרוג הכל סגור, חוץ ממה שפותחים ידנית וגם זה בכמה תנאים.
אם זה המסלול שרצית זה מה שתקבלי , אולי תשקלי לעבור למסלול יותר שימושי.

ועוד תיקון טעות. אם תתחברי לנטפרי (אני לא ממש בדקתי אותם לעומק , אבל לא התרשמתי ששם יהיה לך יותר קישורים פעילים) עדיין תוכלי להתחבר ב VPN לרימון .
ברגע שאתה מחובר ב VPN לספק 2 , כשאתה נמצא על ספק מסונן 1, שום מגבלה שהוא מטיל עליך לא שייכת כי בעצם אתה גולש דרך ספק 2. ספק 1 בכלל לא רואה מה אתה עושה.

(זה בעיה עקרונית עם הרבה סינונים , שחיבורי VPN עוקפים אותם, היחידים שבאמת טיפלו בנושא הזה זה אתרוג, וגם זה לא מושלם, בכל שאר הסינונים VPN אפילו מסחרי עובד כמעט רגיל)

לענייננו, את יכולה לעשות מנוי בנט פרי , אל תסגרי את המנוי באתרוג,ועדיין תוכלי להתחבר אליו מעל גבי הנטפרי . וכך תוכלי להשוות. אם תראי שזה בערך אותו הדבר, תשארי באתרוג וכו

לא רוצה לגלוש לעוד נושא של בעד נגד נטפרי,
אבל כתבת יחידים,
אז בדוק מנסיון! מי שמתקין את התוכנה לחסימה של נטפרי על המחשב לא יכול להתחבר לשום אינטרנט לא של נטפרי, לדוגמא בדקתי בVPN של אווסט ברגע שהוא מזהה שזה לא דרך השרתים שנטפרי מאשרת זה נחסם,
אתה מוזמן לבדוק.....
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
עובד עובד
אעלה סירטון בהמשך היום
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
נכתב ע"י bris;2113872:
עובד עובד
אעלה סירטון בהמשך היום

לפי מה שאני בדקתי זה לא כך, אם התקינו את תוכנת החסימה של נטפרי (לא רק לגלוש דרך הספק של נטפרי!)
ואם באמת בסרטון יתברר שהצלחתם לגלוש, אז אני מאמין שהפרצה הזאת תחסם לאלתר, כי זה היחודיות של נטפרי שזה חסימה שיתופית, וכל הזמן מתקדמים ובנויים כל הזמן על בקורת מהציבור,
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
נכתב ע"י bris;2113752:
כמה הערות

אני מכיר כמה מאנשי המקצוע שעובדים ברימון/אתרוג והם משכמם ומעלה , אנשי מקצועי מעולים .
כל מגבלות הסינון שאת חווה הם לא אילוצים טכניים אלא שזה המוצר.
דהיינו ההוראה שהם קיבלו ממי שמפקח עליהם , היא שבמסלולים מסויימים של אתרוג הכל סגור, חוץ ממה שפותחים ידנית וגם זה בכמה תנאים.
אם זה המסלול שרצית זה מה שתקבלי , אולי תשקלי לעבור למסלול יותר שימושי.

ועוד תיקון טעות. אם תתחברי לנטפרי (אני לא ממש בדקתי אותם לעומק , אבל לא התרשמתי ששם יהיה לך יותר קישורים פעילים) עדיין תוכלי להתחבר ב VPN לרימון .
ברגע שאתה מחובר ב VPN לספק 2 , כשאתה נמצא על ספק מסונן 1, שום מגבלה שהוא מטיל עליך לא שייכת כי בעצם אתה גולש דרך ספק 2. ספק 1 בכלל לא רואה מה אתה עושה.

(זה בעיה עקרונית עם הרבה סינונים , שחיבורי VPN עוקפים אותם, היחידים שבאמת טיפלו בנושא הזה זה אתרוג, וגם זה לא מושלם, בכל שאר הסינונים VPN אפילו מסחרי עובד כמעט רגיל)

לענייננו, את יכולה לעשות מנוי בנט פרי , אל תסגרי את המנוי באתרוג,ועדיין תוכלי להתחבר אליו מעל גבי הנטפרי . וכך תוכלי להשוות. אם תראי שזה בערך אותו הדבר, תשארי באתרוג וכו


לענווים יתן חן, וגם לבעלי העין הטובה.

אם אתה מכיר את חוית הגלישה באתרוג - תוכל להבין שיש תחושה גם של חוסר מקצועיות. יש הרבה באגים שאין להם כל קשר לדת ולהגנה.

דוגמאות?
- בחיפוש אי אפשר לכתוב יותר מ3-4 מילים - זה ענין של הממונים על או אתגר טכני שלא פוצח?
- תקרית כמו אתמול שמתקבלת הודעה שהאתר אושר אך בפועל הוא עדיין חסום - קרה לי כמה פעמים
- אחרי שקןפצת הודעת הסינון פעמיים שלוש ברצף, כלומר שמשהו מנסה להשיג מידע על ווינדוס 10 מכמה אתרים חסומים - - תוכנת החיפוש ננעלת ונותר רק החיפוש של גוגל, ורק עמוד אחד מתוכו.

קשה לשייך את הבאגים האלו שתוקעים את הגלישה - לענין דתי/ מוסרי/ ערכי/הוראות של וועדות רבנים.
זה נותן תחושה של חוסר מקצועיות.
אולי רק כי אני לא מקצועית, לא יודעת, אבל ככה זה מרגיש לי.


לתשומת לב הניק "אתרוג" והממונים עליו:

הבעיה היא שאכן יש ציבור ענק שרוצה חסימה הדוקה ואין לו ארץ אחרת, אז הוא נאלץ להמשיך באתרוג נטול הפיטם ועטור הבלעטלאך.

טוב, זה באמת לא הענין, יש איזה רכיב מיסטי ב"נטפרי" שכל דיון בו עולה המילה "נטפרי" מוסט האשכול לכיוונו והענין המרכזי ניטש. (לא בטוח שזה ממש בידי שמים, גם כמה ידי אדם ואצבעותיהם על המקלדת תורמות לכך)

ואני סה"כ רציתי הכרות עם פונקציות של תוכנת הפעלה חדשה....
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
זה לא רכיב מיסטי,
ההסבר פשוט מאוד זו תופעה של 'המחאה החברתית' זה סוג של הבעת התנגדות נגד הדברים שכביכול אין מה לעשות נגדם,
ונטפרי זה שייך לעם, ומתפתח מעם, ולכן זה סוג של קריאת תיגר על המוסכמות הנ"ל
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה