- הוסף לסימניות
- #1
זוכרים לפני כמה חדשים עלה כל יום שני אשכול על סלקום?
הפעם אני הנפגע בדרך חדשה,
לפני שנה הצטרפתי לתוכנית מודם סוללרי בסלקום אז סכמו שהמודם עולה 15 ש"ח לחודש X 36 (עדיין לא ידעתי מנטסטיק ב150 ש"ח בחנות...) + 50 ש"ח על התוכנית
למעשה גבו ממני 90 ש"ח לחודש... לא עשיתי מזה עניין..
אחרי 6 חדשים בטלתי את העסקה מכמה סיבות גם בשביל שירות גרוע וגם עוד סיבות.
היום אני מקבל טלפון ממספר חסום שלום מדבר ** מסלקום פננסי אני רוצה להודיע לך שהצטבר לך חוב של 720 ש"ח ובאם לא תסדר א"ז זה יעבור למשפט ואז זה יעלה הרבה יותר...(אחרי בירור יצא שהיה תקלה טכנית בחברת האשראי שמנע התשלום)
עשיתי חשבון פשוט 15X36 = 540 והרי שלמתי כבר 6 חשבונות נשאר חוב של 450ש"ח ואיך זה שהחוב הוא 720 ש"ח? הפרש של 270ש"ח
לטענתי קבלתי תשובה חד משמעית: אדוני חבל על הוויכוחים זה החוב או שתשלם או שאנחנו מעבירים את התיק לעו"ד....!!!!!!!!!
מה הייתם עושים בכזה מצב ???
הפעם אני הנפגע בדרך חדשה,
לפני שנה הצטרפתי לתוכנית מודם סוללרי בסלקום אז סכמו שהמודם עולה 15 ש"ח לחודש X 36 (עדיין לא ידעתי מנטסטיק ב150 ש"ח בחנות...) + 50 ש"ח על התוכנית
למעשה גבו ממני 90 ש"ח לחודש... לא עשיתי מזה עניין..
אחרי 6 חדשים בטלתי את העסקה מכמה סיבות גם בשביל שירות גרוע וגם עוד סיבות.
היום אני מקבל טלפון ממספר חסום שלום מדבר ** מסלקום פננסי אני רוצה להודיע לך שהצטבר לך חוב של 720 ש"ח ובאם לא תסדר א"ז זה יעבור למשפט ואז זה יעלה הרבה יותר...(אחרי בירור יצא שהיה תקלה טכנית בחברת האשראי שמנע התשלום)
עשיתי חשבון פשוט 15X36 = 540 והרי שלמתי כבר 6 חשבונות נשאר חוב של 450ש"ח ואיך זה שהחוב הוא 720 ש"ח? הפרש של 270ש"ח
לטענתי קבלתי תשובה חד משמעית: אדוני חבל על הוויכוחים זה החוב או שתשלם או שאנחנו מעבירים את התיק לעו"ד....!!!!!!!!!
מה הייתם עושים בכזה מצב ???
הנושאים החמים