ושוב סלקום! זוועה!

  • הוסף לסימניות
  • #1
זוכרים לפני כמה חדשים עלה כל יום שני אשכול על סלקום?

הפעם אני הנפגע בדרך חדשה,
לפני שנה הצטרפתי לתוכנית מודם סוללרי בסלקום אז סכמו שהמודם עולה 15 ש"ח לחודש X 36 (עדיין לא ידעתי מנטסטיק ב150 ש"ח בחנות...) + 50 ש"ח על התוכנית

למעשה גבו ממני 90 ש"ח לחודש... לא עשיתי מזה עניין..

אחרי 6 חדשים בטלתי את העסקה מכמה סיבות גם בשביל שירות גרוע וגם עוד סיבות.

היום אני מקבל טלפון ממספר חסום שלום מדבר ** מסלקום פננסי אני רוצה להודיע לך שהצטבר לך חוב של 720 ש"ח ובאם לא תסדר א"ז זה יעבור למשפט ואז זה יעלה הרבה יותר...(אחרי בירור יצא שהיה תקלה טכנית בחברת האשראי שמנע התשלום)

עשיתי חשבון פשוט 15X36 = 540 והרי שלמתי כבר 6 חשבונות נשאר חוב של 450ש"ח ואיך זה שהחוב הוא 720 ש"ח? הפרש של 270ש"ח

לטענתי קבלתי תשובה חד משמעית: אדוני חבל על הוויכוחים זה החוב או שתשלם או שאנחנו מעבירים את התיק לעו"ד....!!!!!!!!!

מה הייתם עושים בכזה מצב ???
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
אני לא מבינה מי מעז עדיין להישאר בסלקום.
אני כבר עברתי ממזמן.
בעבר היה להם שרות מעלה, המלצתי והעברתי את כל מי שרצה חברה טובה לסלקום.
היום משהו השתנה אצלם, וכנראה הקונספט שלהם זה: חברה לפראיירים.
אחרת, אני לא מבינה מה השרות שלהם אמור להביע.
ואני כותבת את זה לתועלת.
אולי סלקום ישנו את הקו שלהם, וירווח גם ללקוחות ובעיקר להם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
גם אני לא מבינה את ההתנהלות של החברה הזו.
גנב אינטלגנט מסתיר את הגנבה שלו והם עושים את זה כשיטה, עם כל הלקוחות.
כבר מזמן עברתי וסיימתי את כל ה"חובות" איתם אחרי שישבנו עם נציג, ועדיין הם ממשיכים לגבות כל חודש.
לא להתרגש מהם ולהעמיד אותם על המקום!
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
קרה לנו מקרה דומה, זה כאילו תשלום על העו"ד,
פנינו ל"אמון הציבור" בתלונה,
ודיברנו עם סלקום בטלפון בתקיפות עד שקיבלנו את המנהל-ואמרנו לו שפנינו לאמון הציבור,
אחרי- מס ימים חזרו א לינו עם הנחה משמעותית.
(אין לי מושג אם זה מהפחד של אמון הציבור-או מהטיפול שלהם בעניין)
בהצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
אני גם ממש בטעות עברתי לסלקום ונכוויתי...
הם נתנו לי לכמה חודשים שיחות חינם לחו"ל דרך 013,
לאחרונה קיבלתי טלפון ממשרד עו"ד, ואמרו לי שיש לי חוב ל-013 בסך:350 ₪, ואמרתי להם שאין לי שום קשר לחברה הזאת ובחיים לא תיקשרתי איתם, ואמנם אני מחייגת דרכם לחו"ל, אבל זה קשור נטו לסלקום! חוץ מזה שלא קיבלתי שום מכתב התראה לפני שפנו לעו"ד שלהם! כמובן שזה לא עניין אותם בגרוש מה שנאמתי להם, ואמרו לי שזה יגיע להוצאה לפועל אם לא אשלם,
הדבר הראשון שאני אעשה, זה קודם לצאת מהחברה הנוכלת הזאת!
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
אני כבר מזמן רוצה לעבור לחברה אחרת, אבל לאיפה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
הדבר שהכי עוזר ומפחיד חברות (מנסיון מר) זה התוכנית ״יהיה בסדר״ של גלי צה״ל.
אני שלחתי להם מייל עם סיפור שהיה לי עם חברת אלקטרה, באותו יום קיבלתי 4 טלפונים ממנהלים וכל אחד ירד על הברכיים עם הצעה אחרת.
אם לא יעזור תאיימי עליהם בפניה לבית המשפט לתביעות קטנות.
זה המייל של יהיה בסדר: <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
אני גם עזבתי אותם ומאז הם לא מפסיקים לקחת ממני כל חודש עוד כסף
פניתי אליהם באמצעות צ'אט, וההיא שענתה לי לא הסתדרה לא היה לה מה לענות...
מה היא אומרת לי? את צריכה להתקשר אי אפשר לעשות את זה בצ'אט...

עוד סוג של התחמקות...
נראה מה יענו לי כשאתקשר...
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
כמו שמלפפון כתבה מי שנשאר בסלקום , הוא פרייר!!!!
אנחנו כבר מזמן עברנו מהם לאחר שגבו כסף בלי סיב
עברנו לגולן טלקום וכבר חצי שנה אנחנו משלמים אותו סכום
ולא כמו סלקום שכל פעם לחשבונית הם הוסיפו עוד תשלומים
לא מוצדקים.

*בנט עברתי לפני 3 חד' לסקום עם חסימה של רימון וכו'
הגיע אליי חשבונית שניה עם סכום של 250 ש''ח
שבפועל הייתי אמורה לשלם 90 ש''ח , בעלי התקשר אליהם
והיה להם תרוצים מפה עד הודעה חדשה....
בעלי דרש לדבר עם המנהל והוא נתן הסברים בלה...בלה...
בלי קשר מוצדק לסכום , בעלי אמר לו שינתק אותנו מהנט
ואז הוא אמר לבעלי , שהוא יוריד X מהסכום כי ככה וככה...
בקיצור בסופו של דבר בעלי ביקש ממנו לנתק את זה .

לא לוותר להם !!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
אז כך אני כבר לא בסלקום כבר למעלה משנה ומדובר כאן ב"נט סטיק" שלהם

ולמה לקחתי אצלם נט סטיק? וגם אתרוג זכור לטוב.. התחלתי עם אתרוג ואמרו לי שיש להם נט סטיק ולתעדמתי הגדול כשהמשלוח מגיע אני מקבל נט סטיק מסלקום... אז כל מי שהעז לעלות בפרום את התוכנית של אתרוג הבהרתי: "אין דבר כזה נט סטיק של אתרוג" ונפתחו על זה הרבה אשכולות....(ליתר ביטחון התקשרתי אתמול לאתרוג בתמימות אם יש להם שירות נטסטיק לשמחתי אמרו כבר "אין לנו דבר כזה"...)

לגבי המנהל, דברתי כבר עם חמש מנהלים וכולם אומרים אותו דבר אין מה לדבר או שתשלם או שתעבור לעו"ד... מנהל אחד אדיב מאוד עשה לי הנחה של הקנסות.... שאלתי כמה יצא לי אחרי ההנחה 'הגדולה' ויצא משהו 20 ש"ח הנחה...

הבעיה שלי שאין לי שום מסמכים סגרתי עם אתרוג וחודש שלם לא היה לי עם מי לדבר כי כשהתקשרתי לאתרוג אמרו שאני לא לקוח שלהם... ובסלקום גם לא ידעו ממנו (רק התשלום) עד שעשו פשרה...
אבל לא קבלתי שום הסכם ושום קבלה שום הודעה שיש בעיה עם כרטיס האשראי היה לי סימן אחד: בפירוט האשראי היה כל חודש תשלום של 90 ש"ח במקום 65ש"ח...
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
נכתב ע"י רותי בן שימול;1511960:
לאורנג'. למה לא?

אורנג' הכי יקרים עכשיו... 35 ש"ח

גולן= זול, אין שירות אין קליטה
פלאפון= קליטה הכי טובה(תלוי גם באיזור) יש להם שם של גנבים (דווקה לא שמעתי בשנה האחרונה)
הוט מובייל= קליטה סבירה, שירות טובה, ובקיצור בסדר...
רמי לוי= מי זה?... קליטה מצויינת, רק 2000 דקות ואחרי זה 17 אגו' לדקה, שרות לא ממש טובה..

וגם היה פעם... סלקום= אמור להיות המשפחה הגדולה בישראל , משלמים טוב למשווקים ולכן זה הולך להם..
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
סלקום החברה הכי גרועה שנתקלתי

היה לי מכשירים בחברת סלקום כל חשבונית הביקו לי חיובים שלא היו ולא נבראו
שילמתי על הסים במזומן וכל חשבונית המשיכו לגבות לי זה פשוט חברה של גנבים
מי שאכפת לו על כספו שיברח מהם
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
אני דווקא מאד מרוצה!!
אני מנויה וכשעברתי גבו לי כסף על סים חדש ומשלוח עד הבית , בערך 70 שקל
התקשרתי ואמרתי שלא אמרו לי שיקחו על המשלוח כסף וגם הסים- 10 ש,ח ולא 20
בחשבון הבא מיד זיכו אותי ואח"כ גם התקשרו לברר שהכל בסדר
רק יש לפעמים בעיות קליטה
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
אם בסלקום נקטינן, רציתי להעלות פה נקודה ישנה שלא בדיוק נוגעת לענין.
כפי הידוע מי שעבר סכום דקות מסויים במסלול ללא הגבלה, נגבו ממנו כספים שהגיעו לאלפי שקלים.
הטענה: שימוש לא הוגן.
חשבתי, אם לדוגמה בזק מציעים תוכנית של 10,000 דק', אז ללא הגבלה ודאי אמור להיות יותר מזה!, לא נכון?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה