זהירות, טפטפים אפג'ל - רחמים על הילדים!!

  • הוסף לסימניות
  • #1
אני רוצה לשתף את האימהות במידע חשוב.
תזהרו משימוש בטפטפים אפג'ל.
מרחתי את הג'ל הזה לתינוק מצונן לפי ההוראות סביב האף האדום והמגורה והוא התחיל לצרוח. חשבתי שזה סתם מציק לו המריחה ולכן התעקשתי, רציתי להקל עליו, וזה מה שהג'ל אמור לעשות. הילד שיפשף את האף עם היד והוריד את הג'ל ואני כמו אמא מסורה מרחתי לו עוד פעם.
אחרי כמה דקות עלה לי רעיון. גם אני מצוננת, אז למה שלא אמרח לי גם?
את תחושת הבעירה אני לא יכולה לתאר!! גם אחרי שטיפות חוזרות של הפנים עדיין הכל שרף כמו כוויה.
הורדתי את החומר מהילד ועדיין הוא לא נרגע. פשוט רחמים עליו [וגם עלי. איזה נקיפות מצפון...].

יש בג'ל הזה כל מיני תמציות עם אפקט ריענון ומנטה, וזה כל כך שורף בעור פגוע ויבש שאני ממש לא מבינה איך זה מיועד לבני אדם בכלל ולילדים בפרט.

זה הג'ל:
[IMG2=JSON]{"data-align":"none","data-size":"full","src":"https:\/\/www.tiptipot.co.il\/_Uploads\/dbsArticles\/_cut\/F0_0244_0000_taftapimAfgel.jpg?&~nfopt(r=66b)"}[/IMG2]

יש לטפטפים עוד דברים דומים [שמנים לריענון הנשימה, מגבונים ], לא ניסתי אבל לא נשמע לי שונה מהג'ל.
בכל מקרה, כל ג'ל, מישחה, קרם וכו' כדאי לנסות קודם על עצמכם ואז על הילד. [אפילו תרופות אני טועמת על קצה הלשון לוודאות שזה לא חריף או מר בצורה קיצונית]
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
לא מכירה את המשחה, תבדקי שזה לא דפקט חריג בייצור,
אבל מסכימה איתך.
כל משחה, לנסות קודם על עצמי ורק אח"כ על הילד.
כנ"ל באמבטיה. קודם אני מנסה על המרפק (כי הידים פחות רגישות לחום), ורק אח"כ על הילד!

(מאז שבדקתי על עצמי טיפות ברזל לתינוקות, הבנתי למה הם לא עפים על זה)..
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
נכתב ע"י מלפפון;n5074480:
לא מכירה את המשחה, תבדקי שזה לא דפקט חריג בייצור

רשום שיש בזה מנטול שהוא הרי חריף וכידוע שורף על עור פצוע.

לגבי הברזל, דווקא הן ממש בסדר. בטעם קרמל. לא הכי טעים אבל לא לגמרי רע.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
לא כל מנטול חריף בכזו רמה.
יכול להיות שעל עור מגורה -כן.
אני מורחת להם משחה אנטיביוטית עם מרשם רופא, ועובר במהירות.
אחרת סתם סבל, וכל התרופות הרגילות והטבעיות, בזבוז זמן.
כנ"ל בתפרחת טיטולים.
יש אמהות שקונות כל מיני תכשירים טבעיים,
גם אני עשיתי כך והתינוק היה סובל שבוע.
מאז שהגעתי לרופא והוא נתן לי משחה אנטיביוטית, קלטתי שכזה דבר יכול לעבור בין יום ולמנוע סבל מיותר!
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
ממליצה לך לפנות אליהם
הם מתהדרים בשרות לקוחות מצוין ובפרסומות מושקעות
מענין לשמוע מה תהיה תגובתם על תלונה כזו
נשמח להתעדכן
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
נכתב ע"י שריתיש;n5075650:
ממליצה לך לפנות אליהם
הם מתהדרים בשרות לקוחות מצוין ובפרסומות מושקעות
מענין לשמוע מה תהיה תגובתם על תלונה כזו
נשמח להתעדכן

לא חשבתי על זה, באמת רעיון!

רשום לי באתר של קופת החולים שקניתי את זה בבית המרקחת שלהם.

מעניין אם יתייחסו לזה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
נכתב ע"י בכל מקרה:
כדאי לנסות קודם על עצמכם ואז על הילד[/B]. [אפילו תרופות אני טועמת על קצה הלשון לוודאות שזה לא חריף או מר בצורה קיצונית]

מטרנה טעמת?
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
נכתב ע"י מלפפון;n5074541:
לא כל מנטול חריף בכזו רמה.
יכול להיות שעל עור מגורה -כן.
אני מורחת להם משחה אנטיביוטית עם מרשם רופא, ועובר במהירות.
אחרת סתם סבל, וכל התרופות הרגילות והטבעיות, בזבוז זמן.
כנ"ל בתפרחת טיטולים.
יש אמהות שקונות כל מיני תכשירים טבעיים,
גם אני עשיתי כך והתינוק היה סובל שבוע.
מאז שהגעתי לרופא והוא נתן לי משחה אנטיביוטית, קלטתי שכזה דבר יכול לעבור בין יום ולמנוע סבל מיותר!

מסכימה לכל מילה. סבל של הילדים שניתן לקצר ואימהות פשוט לא יודעות.
אישית, בכל צינון הייתי סובלת מפצעים באזור האף שהציקו מאוד והמראה היה נורא. הרופאה אמרה שאין מה לעשות ויעבור. באחת הפעמים הייתי עם אחד הילדים אצל רופא ושאל אותי מה אני מורחת לאף כששמע את התשובה צחק והוציא לי מרשם על שם הילד למשחה אנטיביוטית. כבר למחרת היה לי הקלה ואחרי שלושה ימים כלא היה. מאז כבר מתחילת הופעת הפצעונים אני מורחת את המשחה ועוברת את הצינון בלי הסבל המיותר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
איזה משחה אנטיביוטית אתן משתמשות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
כשלילדים שלי הייתה אדמומית מתחת לאף המנוזל, הייתי מורחת להם לפני השינה מעט מהמשחה שהשתמשתי בהחלפת טיטולים (ד"ר פישר/בייבי פסטה) ועד הבוקר האף היה כמו חדש.
אף פעם לא הייתי צריכה משחה אנטיביוטית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
ואני מורחת וזלין עד לפני האף המגורה.
איך שמתחיל טיפהלה אדום הם זוכים למריחת וזלין.
גם פחות כואב לקנח להם את האף כך
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
אני פעם ביקשתי מהרופא שיתן משהו להקלה על צינון של תינוק,הוא אמר לי לא לגעת בשום מוצר של טיפטיפות לצינון....
וזה דוקא הרופא שאמר לי להשתמש להורדת חום רק בנובימול(גם של חברת טיפטיפות) ז"א שלא היה לו משהו עקרוני נגד החברה....
הוא אמר שיש במשחות האלו איזשהו חומר ממש לא טוב(לא זוכרת במדויק)
ושעדיף לתת לתינוק קצת לסבול מהצינון ולוותר על התכשירים האלו...
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
נכתב ע"י יום שישי;n5076191:
ואני מורחת וזלין עד לפני האף המגורה.
איך שמתחיל טיפהלה אדום הם זוכים למריחת וזלין.
גם פחות כואב לקנח להם את האף כך

לתשומת ליבכם, הוזלין הינו חומר קטלני לריאות. שאיפה לריאות עלולה להיות מסוכנת ממש.

 
  • הוסף לסימניות
  • #15
עשיתי חיפוש על כוויה לתינוק, וזה האשכול שעלה לי.
בדיוק לפני שעתיים קם הבכור שלנו (שלושה חודשים) בצרחות והתפתלויות בלתי מוסברות.
שמתי לו בתמימות כמה טיפות של טפטפים "שמנים לריענון הנשימה", הצטנן המסכן ממזגני הקיץ...
אמנם רשום יש להיזהר ממגע עם העיניים והעור, אבל לא ייחסתי לכך חשיבות. כיוון שהרוקחת אמרה לאחר שביקשתי את הקפסולות לטפטוף עם הג'ירף באריזה (השם משו כמו ג'וול. התנסינו לטובה באירוח אצל ההורים)- שזו אותה פעולה.
האומלל קם עם סימני כוויות מסביב לעיניים הלחיים והפה.
אז נכון שהם הזהירו, ואני בטיפשות טפטפתי בנדיבות על החיתול אבל הריח כל כך חריף,
שלא ברור למה חברה אחת יכולה ליצר טיפות ידידותיות לסביבה והחברה המדוברת, נראה שמוזכרת כאן לשלילה ברוב מוצריה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
אז מה כן אפשר לעשות לתינוק מצונן?
לתת לו לסבול מקשיי נשימה סדרתיים עקב צינון קשה זה גם לא אופציה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
נראה לי שהג'וול (סלחו לי אם זו טעות...) פועל את פעולתו בצורה יעילה.
רק שלא השגנו לא בכללית ולא במאוחדת!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה