- הוסף לסימניות
- #1
אני רוצה לשתף את האימהות במידע חשוב.
תזהרו משימוש בטפטפים אפג'ל.
מרחתי את הג'ל הזה לתינוק מצונן לפי ההוראות סביב האף האדום והמגורה והוא התחיל לצרוח. חשבתי שזה סתם מציק לו המריחה ולכן התעקשתי, רציתי להקל עליו, וזה מה שהג'ל אמור לעשות. הילד שיפשף את האף עם היד והוריד את הג'ל ואני כמו אמא מסורה מרחתי לו עוד פעם.
אחרי כמה דקות עלה לי רעיון. גם אני מצוננת, אז למה שלא אמרח לי גם?
את תחושת הבעירה אני לא יכולה לתאר!! גם אחרי שטיפות חוזרות של הפנים עדיין הכל שרף כמו כוויה.
הורדתי את החומר מהילד ועדיין הוא לא נרגע. פשוט רחמים עליו [וגם עלי. איזה נקיפות מצפון...].
יש בג'ל הזה כל מיני תמציות עם אפקט ריענון ומנטה, וזה כל כך שורף בעור פגוע ויבש שאני ממש לא מבינה איך זה מיועד לבני אדם בכלל ולילדים בפרט.
זה הג'ל:
[IMG2=JSON]{"data-align":"none","data-size":"full","src":"https:\/\/www.tiptipot.co.il\/_Uploads\/dbsArticles\/_cut\/F0_0244_0000_taftapimAfgel.jpg?&~nfopt(r=66b)"}[/IMG2]
יש לטפטפים עוד דברים דומים [שמנים לריענון הנשימה, מגבונים ], לא ניסתי אבל לא נשמע לי שונה מהג'ל.
בכל מקרה, כל ג'ל, מישחה, קרם וכו' כדאי לנסות קודם על עצמכם ואז על הילד. [אפילו תרופות אני טועמת על קצה הלשון לוודאות שזה לא חריף או מר בצורה קיצונית]
תזהרו משימוש בטפטפים אפג'ל.
מרחתי את הג'ל הזה לתינוק מצונן לפי ההוראות סביב האף האדום והמגורה והוא התחיל לצרוח. חשבתי שזה סתם מציק לו המריחה ולכן התעקשתי, רציתי להקל עליו, וזה מה שהג'ל אמור לעשות. הילד שיפשף את האף עם היד והוריד את הג'ל ואני כמו אמא מסורה מרחתי לו עוד פעם.
אחרי כמה דקות עלה לי רעיון. גם אני מצוננת, אז למה שלא אמרח לי גם?
את תחושת הבעירה אני לא יכולה לתאר!! גם אחרי שטיפות חוזרות של הפנים עדיין הכל שרף כמו כוויה.
הורדתי את החומר מהילד ועדיין הוא לא נרגע. פשוט רחמים עליו [וגם עלי. איזה נקיפות מצפון...].
יש בג'ל הזה כל מיני תמציות עם אפקט ריענון ומנטה, וזה כל כך שורף בעור פגוע ויבש שאני ממש לא מבינה איך זה מיועד לבני אדם בכלל ולילדים בפרט.
זה הג'ל:
[IMG2=JSON]{"data-align":"none","data-size":"full","src":"https:\/\/www.tiptipot.co.il\/_Uploads\/dbsArticles\/_cut\/F0_0244_0000_taftapimAfgel.jpg?&~nfopt(r=66b)"}[/IMG2]
יש לטפטפים עוד דברים דומים [שמנים לריענון הנשימה, מגבונים ], לא ניסתי אבל לא נשמע לי שונה מהג'ל.
בכל מקרה, כל ג'ל, מישחה, קרם וכו' כדאי לנסות קודם על עצמכם ואז על הילד. [אפילו תרופות אני טועמת על קצה הלשון לוודאות שזה לא חריף או מר בצורה קיצונית]
הנושאים החמים