זוכרים אותי?

  • הוסף לסימניות
  • #1
בהמשך לאשכול הזה- http://www.prog.co.il/showthread.php?t=181163,
התינוקת המתוקה כבר בת 8 חודשים ועדיין לא נרגעה.
אם אתן זוכרות, הרופאה בדקה בזמנו וגילתה שיש רפלוקס קל מאוד, והיא התחילה לקבל תחליף חלב מתאים+ תרופה סותרת חומציות אך ללא הועיל.
בעלי ואני מורטים את שערות ראשינו מרוב תסכול. היינו אצל מיטב הרופאים, ועדיין בכל יום בין השעות שבע בערב ל12 בלילה היא לא מפסיקה לצרוח (כל הזמן). לפעמים מרוב עייפות היא נרדמת ומתעוררת שוב בצרחות אימים.

אם למישהי יש קצה חוט של רעיון או עצה- יותר מאשמח,
אנחנו על סף ייאוש!
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
יש לי שכן תינוק
שגם צרח איזה 3 חודשים צרחות היסטריות
והרופאים לא מצאו כלום...
בסוף הלכו לאיזה רופא מומחה וגילה שיש לו שבר בקע
וניתחו אותו.
---
עוד סיפור ששמעתי על תינוק שצרח ובסוף גילו שיש לו ציפורן חודרנית
---
מה שכן, זה שהיא צורחת בשעות קבועות ולא כל הזמן
לא אומר שיש משהו
יש דבר כזה שתינוקים צורחים בשעות קבועות בלי סיבה
הנחמה היחידה שזה עובר עם הגיל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
אולי זה יעזור

כל הכבוד שאתם מתמסרים ורצים ובודקים, את נשמעת אמא מסורה ואכפתית, אבל סתם נזכרתי בזה, לפעמים הילד מרגיש שזה הזמן שאנו פנויים אליו אז הוא דורש את תשומת הלב בזמן הזה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
אני לא חושבת שזה בעיה של תשומת לב. כשאנחנו נותנים לה אקמול לפני השינה- היא נרדמת מיד ברוגע ולא מתעוררת אלא כעבור כמה שעות. אבל (וזה האבל הכואב)
אי אפשר לתת לתינוקת קטנה כל לילה אקמול!!!!!!!!
היינו אצל גסטרו ילדים, אצל רופאות ילדים מומחיות ואפילו אצל אבי שהוא רופא ילדים מומחה(אכן, הסנדלר הולך יחף...)
ואין להם מושג מה יכולה להיות הבעיה.

כולם טוענים שזה מאוד מוזר שעיקר הבכי הוא בשעות הערב, ואצל המטפלת היא רגועה.
עוד משהו- כדי לבדוק את כל הכיוונים הפסקתי את ההנקה וניסיתי לתת לה כל מיני סוגי תחליפים (גם כן לא ממש עזר)
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
חזקו ואמצו !שה' יתן לכם כח!
אני מברכת אתכם שכעבור תקופה תוכלו להביט על זה כשזה כבר "אחרי," !
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
נכתב ע"י סא;1464196:
חזקו ואמצו !שה' יתן לכם כח!
אני מברכת אתכם שכעבור תקופה תוכלו להביט על זה כשזה כבר "אחרי," !

אמן! אבל בינתיים?:(
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
רפלקסולוגיה?
שמעתי משכנה שמאד עזר לצרחן קטן שלה
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
ניסיתם להחליף מיטה? במטפלת היא ישנה בעגלה, לפעמים המזרון לא נוח.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
נכתב ע"י ch3;1464200:
ניסיתם להחליף מיטה? במטפלת היא ישנה בעגלה, לפעמים המזרון לא נוח.

יכול להיות, אבל לא נראה לי שזה זה. נראה כמו כאבים כלשהם שרק אקמול או משכך כאבים אחר מעביר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
הבן שלי התחיל עם הצרחות בגיל 3 שבועות.
ג"כ היו לו שעות קבועות, 9-10 בבוקר ו 9-11 בלילה
צרחות גם על הידיים בלי שום דרך להרגיע אותו.
נורופן היה מרגיע אותו מעולה. ולכן הבנתי שמשו מפריע לו
היינו אצל הרבה רופאים, היה רופא שמשחרר שרירים וכד' וטען שתפוס לו הלשון ויש לו לחץ על הראש מהלידה.... הוא שיחרר כל מיני דברים אבל לא ראיתי שיפור.
שהתחיל ללכת למטפלת הצרחות בבוקר הפסיקו רק בלילה המשיך
באזור גיל חצי שנה התחיל לזחול ואז ההתקפות פחתו עד שנעלמו
היום הוא בן 9 חו' לא יכולה לומר לך שהוא ילד רגוע אבל אין התקפות של צרחות
לא יודעת מה עזר מכל הנסיונות... מבינה את התסכול, זה נורא!!!
אבל עובר בסוף.
הרבה כוח!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
אצל אימי עזר מח אחד, ילד שצרח עד גיל שנתיים.
ותוך כדי הצרחות היה גם מקיא....
ושוב, גם זה עזר רק לזמן מוגבל מאוד.
היום הבחור בן 9 ילד חכם ופלפל, אולי זה ירגיע אותך...
תבדקי, יכול להיות בכלל בכיוון אחר, לאחי היה שקד מוגדל שהפריע לו בנשימה (לקח זמן עד שגילו, כי זה לא היה מורגש)
ושיניים?
לפעמים יש אפילו שברון באחת מאצבעות הרגליים, תבדקי אם את רואה צבע שונה באחת מן האצבעות.
אולי בעיה בכלל בוויסות תחושתי?
אולי ישנה בחדר מואר שזה מציק לה?

העיקר לילות רגועים ושקטים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
יש כמה דברים שקורים לגוף בלילה, אולי תמצאו את הקשר:
חום - עולה בד"כ בלילה.
יותר קר. (תחושה?)
כל דבר שכואב - כואב יותר בלילה.
שכיבה ארוכה במקום אחד.

אגב, שמעתי על כאלו שפשוט דיברו אל התינוק/ת, והסבירו לה/ו מה קורה, בשפה של ילד גדול, והעסק נרגע..
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
שוב אחזור על מה שקורה אצלי....
גם שלי בת 8 חודשים, ועד לפני חודשיים כמעט צרחה בלי סוף!!! כל היום היתה על הידיים!!!
ב"ה המצב מצויין לאחר שגיליתי שאם אני אוכלת קקאו או אגוזי לוז (נוגט) הילדה נהיית חסרת מנוחה.
וזה לא פינוק... כבר בדקתי את זה. כשהיא רגועה (לא רעבה, ולא כואב לה משהו/ לא עייפה) היא משחקת נפלא!
כדאי לנסות ולבדוק ממה זה. ביצים חלב בוטנים קקאו קפאין אגוזים ויש עוד כמה דבירים שמגבירים את הריפלוקס
וזה אכן מתפרץ באיזור 12 בלילה עד 2 לפעמים
במצבים קשים גם כל היום!!!
זה ממש קשה, אין יום ואין לילה...
מאחלת לכם ולה הרבה בריאות וכח!
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
קייימת תופעה של תולעים בגיל הזה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
נכתב ע"י album;1464221:
שוב אחזור על מה שקורה אצלי....
גם שלי בת 8 חודשים, ועד לפני חודשיים כמעט צרחה בלי סוף!!! כל היום היתה על הידיים!!!
ב"ה המצב מצויין לאחר שגיליתי שאם אני אוכלת קקאו או אגוזי לוז (נוגט) הילדה נהיית חסרת מנוחה.
וזה לא פינוק... כבר בדקתי את זה. כשהיא רגועה (לא רעבה, ולא כואב לה משהו/ לא עייפה) היא משחקת נפלא!
כדאי לנסות ולבדוק ממה זה. ביצים חלב בוטנים קקאו קפאין אגוזים ויש עוד כמה דבירים שמגבירים את הריפלוקס
וזה אכן מתפרץ באיזור 12 בלילה עד 2 לפעמים
במצבים קשים גם כל היום!!!
זה ממש קשה, אין יום ואין לילה...
מאחלת לכם ולה הרבה בריאות וכח!

הילדה כבר לא יונקת... היא שותה תחליף חלב שמותאם לרפלוקס
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
היא בוכה באותה מידה בין אם אתם בבית ובין אם במקום אחר?
היא בוכה באותה מידה בין אם אתם שומרים עליה, או מישהו אחר?
גם על הידיים היא בוכה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
אולי תנסי ללכת לד"ר פקטרוביץ מק"ס.
הוא רופא בכללית אבל מקבל גם פרטי.
שווה לנסות אותו.
בטוחני שתוכלי לקבל עליו המלצות מרבות כאן בפורום.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
נכתב ע"י ANONYMUS;1464244:
היא בוכה באותה מידה בין אם אתם בבית ובין אם במקום אחר?
היא בוכה באותה מידה בין אם אתם שומרים עליה, או מישהו אחר?
גם על הידיים היא בוכה?

אני באותה תמונה,
רופא אמריקאי נחמד בקופה הפטיר לי לאחר התיאורים העצובים: high need infant
היה נשמע לי סתם סכום ביניים כזה, ביטוי שלו.
אבל גיגול קצר העלה לי מידע רב בנושא.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
שמעת על אוסטאופת? סוג של משהו לא קונבנציוני - שחרור שרירים וכדו'- עזר פלאים לאחיינית שלי שהייתי צורחת היסטי כמה חודשים. יש בבני ברק אחד. תבררי
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה