- הוסף לסימניות
- #1
בהמשך לאשכול הזה- http://www.prog.co.il/showthread.php?t=181163,
התינוקת המתוקה כבר בת 8 חודשים ועדיין לא נרגעה.
אם אתן זוכרות, הרופאה בדקה בזמנו וגילתה שיש רפלוקס קל מאוד, והיא התחילה לקבל תחליף חלב מתאים+ תרופה סותרת חומציות אך ללא הועיל.
בעלי ואני מורטים את שערות ראשינו מרוב תסכול. היינו אצל מיטב הרופאים, ועדיין בכל יום בין השעות שבע בערב ל12 בלילה היא לא מפסיקה לצרוח (כל הזמן). לפעמים מרוב עייפות היא נרדמת ומתעוררת שוב בצרחות אימים.
אם למישהי יש קצה חוט של רעיון או עצה- יותר מאשמח,
אנחנו על סף ייאוש!
התינוקת המתוקה כבר בת 8 חודשים ועדיין לא נרגעה.
אם אתן זוכרות, הרופאה בדקה בזמנו וגילתה שיש רפלוקס קל מאוד, והיא התחילה לקבל תחליף חלב מתאים+ תרופה סותרת חומציות אך ללא הועיל.
בעלי ואני מורטים את שערות ראשינו מרוב תסכול. היינו אצל מיטב הרופאים, ועדיין בכל יום בין השעות שבע בערב ל12 בלילה היא לא מפסיקה לצרוח (כל הזמן). לפעמים מרוב עייפות היא נרדמת ומתעוררת שוב בצרחות אימים.
אם למישהי יש קצה חוט של רעיון או עצה- יותר מאשמח,
אנחנו על סף ייאוש!
הנושאים החמים