זוכרים אותי?

  • הוסף לסימניות
  • #21
הבן שלי גם היה צורח כל ערב בשעות קבועות, זה התחיל לו בגיל חדשיים- שלשה לשעה שעתיים והתפתח עם הגיל עד ל-5 שעות כל ערב. שום דבר לא עזר גם על הידיים הוא לא היה נרגע. בסוף... זה עבר. כשהוא התחיל להיות יותר פעיל בסביבות גיל 7 חדשים ולזחול זה עבר לו. הוא התחיל לישון יופי של שנת לילה. היום הוא ילד פעיל ומלא מרץ...
המון המון כח!
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
נכתב ע"י eti2030;1464317:
שמעת על אוסטאופת? סוג של משהו לא קונבנציוני - שחרור שרירים וכדו'- עזר פלאים לאחיינית שלי שהייתי צורחת היסטי כמה חודשים. יש בבני ברק אחד. תבררי

דר רז אני חושבת
שמעתי וחזיתי בילדים שעברו אצלו
וממש פלאים
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
אוי, מסכנים
זה נשמע סיוט!
נשמע שהילדה גם סובלת.
עשיתם בדיקות מקיפות? יש כאבים שמתעוררים דוקא בלילה.
אולי תכתבי את השם שלה שנתפלל לישועה כי גם דברים כאלו , שכאילו קטנים , יכולים להעכיר את הכל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
ד"ר רייס עושה שיחרור שירירים וחוליות תפוסות לתינוקות -מומלץ לכל תינוק!
תינוק אחרי הלידה עובר טראומה והגוף צריך שיחרור (בעיקר אם היה תינוק גדול)
היה לי אחיינים שפשוט הציל אותם !! תינוק לא רגוע וצורח -זה לא סתם! כואב לו! אין פינוק בגיל כזה....
ממליצה לך לנסות!! -גר בב"ב
זה מונע גםבעיות ב שלבי התפתחות ואפילו בעיות של קשב וריכוז במשך השנים....
יש לו חצי שעה ביום שהוא עונה לטלפונים -יש לו תא קולי שאומר איזה חצי שעה כל יום...
בהצלחה!!
ואין סיבה להתיאש! מחזיקים לך אצבעות בפרוג:)

0504171651
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
נכתב ע"י efrat1;1464251:
אולי תנסי ללכת לד"ר פקטרוביץ מק"ס.
הוא רופא בכללית אבל מקבל גם פרטי.
שווה לנסות אותו.
בטוחני שתוכלי לקבל עליו המלצות מרבות כאן בפורום.

ממליצה עליו בחום!!!!!!!!!!!!
(אני מכירה אותו עוד מיסודות שהוא מטפל בסבתי תח'י ,תמיד
עולה על הבעיה בזמן הנכון...)
רופא מדהים!!!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
אגב, יש את שיטת שלושת המימדים (של יובל לוי)
הייתה לי חברה שהיה לה איזה בעיה
היא הייתה אצלו והוא מצא ת'בעיה (כיום אני חושבת שהוא לא מקבל)
אז תשאלי על מטפלת שלמדה אצלו , שיטה מדהימה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
על מה מבוסס תחליף החלב? אלרגיה לסויה גם מאד מצויה אצל תינוקות. ניסית להחליף?
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
נכתב ע"י יעל א;1464375:
אולי תכתבי את השם שלה שנתפלל לישועה כי גם דברים כאלו , שכאילו קטנים , יכולים להעכיר את הכל.

יעל, התגובה שלך ריגשה אותי מאוד.

ולפותחת האשכול, מציעה לך לבכות על זה בהדלקת נרות תוך התרפקות על ה' והתבטלות מוחלטת שרק הוא בורא הילד הקטן שלך יודע מה באמת כואב לו ורק הוא יכול להרגיעו ברגע. מהר מאוד תראי ישועות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
תודה לכולן על העצות, האמפתיה והעידוד.
ניסינו כבר את כל תחליפי החלב האפשריים, אך ללא הועיל.
ממשיכים להתפלל, השם של התינוקת המתוקה- לאה בת שלי. אשמח אם תוכלנה להקדיש מזמנכן.

היום אנחנו בשע"צ לעוד בדיקות מקיפות, ויכול להיות שאם לא יעלו על הבעיה, ננסה את ד"ר רייז מב"ב (המליצו עליו פה)

תודה רבה, ואם יהיה חדשות טובות- אעדכן כאן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
לא קראתי את הכל אבל מנסה לעזור,

מכירה אחיינית שצרחה אולי לא בשעות קבועות אבל בהתמדה וגילו שיש לה רגשיות לכמה מאכלי יסוד וברגע שהחליפו את התזונה זה פשוט עבר.

יש בירושלים מישהי בשם שושנה שטייף שממש מצליחה במקרים כאלו. היא מטפלת בביקום ובודקת מה לא טוב למאכל/למגע וכו' היתרון שלה שיש לה המון שיטות בהיא למדה והיא מאבחנת ומטפלת בכל אחד לפי השיטה שמתאימה לו. לו רק אחינית שלי טופלה שם אלא כמה וכמה אנשים שאני מכריה אישית וממש נושעו.

למי שכתבה על תינוקת שצרחה בגיל צעיר והמשיכה אח"כ
- האחינית שצרחה בגלל כאבי בטן, המשיכה אח"כ לפרוץ בצרחות מידי פעם גם בגיל יותר מבוגר בגלל חווית הכאב שהיתה לה בגיל צעיר כ"כ. גם זה עבר כמעט לגמרי ב"ה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
הייתי מנסה ללכת להיימליך לפגישה אחת. יתכן שהוא רגיש למשהו ואפילו לא חיב להיות אוכל. כשנמנעים אז רואים שיפור במיידי
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
נכתב ע"י אהובה ו;1464431:
על מה מבוסס תחליף החלב? אלרגיה לסויה גם מאד מצויה אצל תינוקות. ניסית להחליף?

הבן שלי היה אלרגי לחומרים המשמרים של המטרנות למיניהם. (ז"א לא לסויה, לא לחלב וכו')
ולכן רק נוטרמיגן התאים לו. ועם זה היה רגוע ושבע.
כדאי לנסות.
לי המליץ על זה בזמנו ד"ר היימליך בירושלים.

אם את גרה במודיעין עילית או שיש לך גישה יש לי עדיין חבילות של שלב 2 ללא שימוש.
אוכל להעביר לך אחת שתנסי בשמחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
אחרי כל העצות והעידודים, אין לי הרבה מה להוסיף.
רק הערה אחת- כתבת שאתם נותנים לה אקמול פעמים רבות.
אקמול זה תרופה וזה עלול להזיק ח"ו. עדיף יין.
אחד מילדי היה עם רפלוקס קשה, ובחודשים הראשונים שלו - השקינו אותו כמעט כל לילה יין. (כמה טיפות, עם המוצץ) אחרת היו הצרחות מהבוקר עד הבוקר... :(
אם לתינוק בן שמונה ימים נותנים יין , אז אין בעיה בגיל תשעה חודשים. מקסימום יהיה קצת ב "היי" :)

ושוב, כמה טיפות כמובן. לא מדובר על כוס !
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
נכתב ע"י Shellykaz;1464184:
אני לא חושבת שזה בעיה של תשומת לב. כשאנחנו נותנים לה אקמול לפני השינה- היא נרדמת מיד ברוגע ולא מתעוררת אלא כעבור כמה שעות. אבל (וזה האבל הכואב)
אי אפשר לתת לתינוקת קטנה כל לילה אקמול!!!!!!!!
היינו אצל גסטרו ילדים, אצל רופאות ילדים מומחיות ואפילו אצל אבי שהוא רופא ילדים מומחה(אכן, הסנדלר הולך יחף...)
ואין להם מושג מה יכולה להיות הבעיה.

כולם טוענים שזה מאוד מוזר שעיקר הבכי הוא בשעות הערב, ואצל המטפלת היא רגועה.
עוד משהו- כדי לבדוק את כל הכיוונים הפסקתי את ההנקה וניסיתי לתת לה כל מיני סוגי תחליפים (גם כן לא ממש עזר)

גם לי היה כזה דבר.
לא ברמות האלה.
אבל סיוט.
מצדיעה לך על כל יום שאת שורדת.......

מכירה עוד אחת עם בעיה דומה ועשתה טיפול טבעי אצל מישהו מביתר.
וזה ע-ב-ר!!!!!!!!!!!
לא יאומן!
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
שלום לכולם.
חוזרת לעדכן. היינו בבדיקות בשע"צ וזה היה לגמרי בזבוז זמן. לא מצאו כלום.
היום בבוקר, הייתי מצוברחת מכל הטרטורים, הבדיקות וכיו"ב, ניתקתי את כל הטלפונים והתפללתי מעומקא דליבא. התחננתי לקב"ה שישים סוף לסבל של הילדה ולחוסר הידיעה שיכול פשוט לשגע.
למרבה הפלא, במהלך היום התינוקת הייתה רגועה להפליא (כבר חשבתי שהיא לא מרגישה טוב:)
אולי עבר לה? הלוואי!
גם עכשיו (שעת לילה) היא רגועה לחלוטין ולכן אני יכולה לכתוב בפרוג...
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
נכתב ע"י Shellykaz;1466855:
שלום לכולם.
חוזרת לעדכן. היינו בבדיקות בשע"צ וזה היה לגמרי בזבוז זמן. לא מצאו כלום.
היום בבוקר, הייתי מצוברחת מכל הטרטורים, הבדיקות וכיו"ב, ניתקתי את כל הטלפונים והתפללתי מעומקא דליבא. התחננתי לקב"ה שישים סוף לסבל של הילדה ולחוסר הידיעה שיכול פשוט לשגע.
למרבה הפלא, במהלך היום התינוקת הייתה רגועה להפליא (כבר חשבתי שהיא לא מרגישה טוב:)
אולי עבר לה? הלוואי!
גם עכשיו (שעת לילה) היא רגועה לחלוטין ולכן אני יכולה לכתוב בפרוג...

תשמרי לך את זה בלב
לא לפרסום בפרוג..ששש
מנסיון

רק בריאות
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
אין לי הרבה להוסיף לך. אבל משהו שמאוד מרגיע כל תינוק וילד ושווה לעשות אפילו רק בשביל הרגשת החום. אחרי המקלחת לעשות לו עיסוי עדין מאוד עם שמן שקדים גב, זרועות, צוואר, רגליים, בבטן תנועות עדינות סיבוביות בכיוון השעון. הרבה נחת רוגע ושלווה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
טוב, אם כבר נמאס לכם מהמקרה שלנו, אינכם חייבים לקרוא.
אבל אם לא- הלילה היה קשה ביותר. התינוקת לא הפסיקה לצרוח מהשעה 18:00 בערב עד 06:00 בבוקר! (היא ישנה בין התקף צרחות אחד למשנהו- כמה דקות...)

הלכנו לרופאה על מנת לעשות בדיקות דם ושתן, אך היא גילתה לילדה דלקת חריפה באוזן שמאל כך שלא ניתן לבצע את הבדיקות בשבועיים הקרובים. יש לציין שהתינוקת שלי מלומדת בדלקות אוזניים. היא סבלה מהם בגיל 5 חודשים, אח"כ בגיל 7 חודשים ועכשיו שוב (8 חודשים)
(אולי בין לבין זה לא ממש עבר לה וזו הסיבה שהיא לא הייתה רגועה? מי יודע...)

הרופאה רשמה לה אנטיביוטיקה ואני לא ממש רוצה לתת לה. האם מישהי מכירה/ניסתה דרך שעזרה לה לסלק את הדלקות החוזרות ונשנות?

תודה רבה מראש!
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
אם הדלקת חריפה והיא כ"כ סובלת, חבל למשוך זמן, תני אנטיביוטיקה.
(אנטיביוטיקה פעם ב.. לא אמורה להזיק)
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
נכתב ע"י נקודת זינוק;1470492:
אם הדלקת חריפה והיא כ"כ סובלת, חבל למשוך זמן, תני אנטיביוטיקה.
(אנטיביוטיקה פעם ב.. לא אמורה להזיק)

תודה, אבל העניין הוא שכך זה היה פעם קודמת. אנטיביוטיקה, שקט לשבוע- שבועיים
ואז עוד הפעם...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה