זוכרים אותי?

תרופות סבתא לטיפול בדלקת אוזניים

לטפטף כמות קטנה של וודקה על צמר גפן לנקות את האוזן המודלקת בעדינות.

לטבול כדור צמר גפן בשמן זית ולשים באוזן.

לחמם מלח גס במיקרוגל בתוך גרב ולהניח על האוזן.

לחמם מי חמצן ולטפטף לתוך האוזן.


http://www.savtale.com/homeremedy/ear.htm
 
אם לא עוזר כמעט כלום. לא אנטיביוטיקה. היא עדיין צורחת,
אולי זה לא האזניים?
למרות שיש נוזלים. אולי הנוזלים מטעים אתכם ובכלל הבעיה בכאב אחר?
 
נכתב ע"י מלפפון;1487591:
אם לא עוזר כמעט כלום. לא אנטיביוטיקה. היא עדיין צורחת,
אולי זה לא האזניים?
למרות שיש נוזלים. אולי הנוזלים מטעים אתכם ובכלל הבעיה בכאב אחר?

אוי, מלפפון אל תגידי לי את זה... עד שכבר חשבנו שעלינו על הבעיה...
הרי אנחנו כבר חודשים מסתובבים אצל מיליון רופאים.
 
ניסית שמן זית מחומם עם קצת שום?
 
נכתב ע"י GRN;1487610:
ניסית שמן זית מחומם עם קצת שום?

זה אחד הדברים שמקלים עליה.
אבל לא להרבה זמן. אחרי זמן קצר היא שוב מתעוררת בבכי.
 
נכתב ע"י Shellykaz;1487597:
אוי, מלפפון אל תגידי לי את זה... עד שכבר חשבנו שעלינו על הבעיה...
הרי אנחנו כבר חודשים מסתובבים אצל מיליון רופאים.

לא אומרת לך כלום.. אני לא מומחית גדולה.
רק שנראה לי מוגזם אחרי שבוע אנטיביוטיקה וצרחונות הלילה ממשיכים.
בת כמה היא בדיוק? ומתי בעיקר היא בוכה?
סתם דוג': אחיינית של חברה שלי צרחה ללא הפסקה. הם שללו הכל. והיו נבוכים.
בסוף התברר שהיד שלה יצאה מהמקום, וכבר כמה ימים כאב לה כשהזיזה את היד וגם כשהרימו אותה.
הם החזירו את היד והשקט שב לשכון.
 
צר לי לשמוע שהטיפולים לא עזרו עד עכשיו.
אל תתייאשי שלי, בעז"ה תמצאו את הדרך.
האם היא יונקת\שותה בשכיבה?
זה גורם לנוזלים לעלות מחלל הפה לתעלת האוזן

(אני חושבת שכל העצות על שמן לוונדר וכאלה הן נפלאות,
לנו זה עזר מאוד עם קטנטנים - לא פעם ולא פעמיים
(שמן זית עם לוונדר, או כמה טיפות ממיץ של בצל)
אבל במקרה של המתוקונת שלך נשמע שזה לא מספיק, צריך פתרון יותר עמוק ולא נקודתי.
אולי סדרת טיפולים בחדר מלח?
או נרות הופי?
או מנורת מלח שתדלוק בחדר?
(אלה הדברים המייבשים שאני מכירה, אבל אולי יש עוד)
(ושוב, לא במקום טיפול אנט', האנט' מונעת את התפתחות הדלקת אבל לא מונעת את הצטברות הנוזלים)
 
אקמול או נורופן חייב להרגיע!
תתני לה כל 6-8 שעות
לפחות ירגיע לה לכמה שעות.

נוזלים באוזניים זה לא כואב, רק הרגשה כאילו נמצאים במים כל הזמן
אם יש דלקת אוזניים אז זה מאוד כואב,
טיפות סילוקסן לאוזניים אמורות לעזור מאוד
 
נכתב ע"י חויד;1487619:
אקמול או נורופן חייב להרגיע!
תתני לה כל 6-8 שעות
לפחות ירגיע לה לכמה שעות.

נוזלים באוזניים זה לא כואב, רק הרגשה כאילו נמצאים במים כל הזמן
אם יש דלקת אוזניים אז זה מאוד כואב,
טיפות סילוקסן לאוזניים אמורות לעזור מאוד

תודה לכולן על העצות. אקמול ונורופן הם מנת חלקה בחודשים האחרונים, אבל לא טוב לתת יותר מדי.

ננסה את תרופות הסבתא- ואת העצות השונות.
וגם, נראה לי שעכשיו היא סוף סוף נרדמה...
 
נכתב ע"י OR_Design;1487645:
יאוו היא ממש מסכנה קטנה :(:(
מאחלת לך שתמצאי מהר מה שיעזור לה והיא תפסיק לסבול

תגידי.. מה זאת אומרת שהסתובבת אצל מיליון רופאים? מענין אותי אם יש רופא ששומע שתינוקת צורחת כבר כמה חודשים והוא לא שולח למיון, ואם כן - הם לא עולים על הבעיה?
איזה קופ"ח את??
אצל הבן שלי הוא רק בכה לילה אחד שלם, בבוקר הייתי איתו אצל הרפואה והיא ישר שלחה למיון כי היא חששה שזה דלקת בעצם של האוזן שאז אנטיביוטיקה לא עוזרת וצריך דרך הווריד.
גיסתי למשל הבת שלה קטנה בכתה איזה שבוע רצוף ובדקו אותה במיון עד שפתרו לה את הבעיה (היה מזמן.. כבר לא זוכרת מה)
אבל בדקו וחפרו ולא שחררו עד שעבר!!
משום מה נשמע שהם לא מספיק בודקים, או לא מספיק מנסים ומתאמצים למצוא!!
כ"כ כואב לשמוע על תינוקת כזאת קטנה שסובלת ואין לה איך להגיד לך מה כואב לה..
רפואה שלמה מהר מהר!!

היינו אצל רופאים מומחים וכולם אמרו- שאם זה ח"ו היה משהו מסוכן היא לא היתה מתפתחת יפה ועולה במשקל.
הדבר היחיד שמצאנו זה נוזלים מרובים באוזניים.
 
נכתב ע"י OR_Design;1487653:
אוקי, אבל עדיין איך משחררים תינוקת צורחת??
וואו. אני חושבת שלא הייתי מוותרת על זה.. אולי אצלנו זה מדיניות שונה קצת בעיר :eek:

אני חושבת שהסיבה שהם שחררו זה בגלל שהצרחות מופיעות רק בשעות מסוימות, מה שאופייני לאוזניים/שיניים.
 
זה צרחות שאפשר להרגיע? (מוצץ, על הידיים, טיול באויר, חיבוק וכדו')

כי אם היא כן מסוגלת להרגע ממשהו ולפי דברייך היא עולה במשקל ומתפתחת טוב, אז אולי היא פשוט סוג של ילדה צרחנית?!

הבת שלי הייתה צורחת מגיל יום (בבית חולים, בבית החלמה, ביום ובלילה, בשמש ובצל...)
היא אכלה יפה והתפתחה כראוי ובבדיקת רופא הכל היה תקין ב"ה,
אבל היא הייתה כל כך צורחת, עד שאף אחד מלבדי לא יכול היה לשמור עליה.

כך חלפו הימים: היא הפכה מצרחנית קטנה לצרחנית גדולה,
ואנחנו למדנו לחיות בשלום עם הצרחות שלה

בסביבות גיל שנה וחצי כשהתחילה לדבר, פסקו הצרחות.
(היא גילתה שאפשר להשתמש בפה בצורה יעילה יותר...)
 
מזדהה עם נקודת זינוק....
חוץ מזה שב"ה אצלי היא למדה כבר לדבר בגיל שנה... ואז היא סוף סוף השתתקה
החמודונת שלי הייתה גם צורחת וגם סבלה וסובלת עדיין מנוזלים באוזניים
היא למדה כנראה להתמודד וקצת לסבול בשקט אבל עדיין בשעות הערב לפעמים הסמפוניה והעצבים שלה חוגגים (שתינוק עייף אין לו כח לסבול במיוחד נוזלים באוזניים שזה מעצבן)
או בנסיעות מירושלים למרכז
זה גם אופי וגם האוזניים ביחד
גידול קל! אוטוטו זה יעבור.... עוד חודשיים שלש כבר יהיה בטוח שיפור אם זה בעיה של כח סיבולת
 
זוכרים אותי?

לכל מי שעקב אחרי האשכול,
התינוקת מקבלת אנטי' כבר שבוע וחצי למניעה (ויש אומרים שגם לטיפול בנוזלים)
הבשורה המשמחת (בלי עין הרע, טפו טפו:)) שהיא לא צורחת בערבים.
אתמול ושלשום, לא צרחה כלל בערב, הלכה לישון ב-8 וחצי,
התעוררה פעם אחת באמצע הלילה, אכלה וחזרה לישון.

ייתכן שהאנטיביוטיקה הפחיתה את הנוזלים או שה' שמע את התפילות.
כך או כך, הודו לה'!:D
 
איזה יופי!
שמחה בשבילך וגם בשבילה.
 
תודה!
זה פשוט לא ייאמן. היא ישנה - גם עכשיו:)
 
אני מאוד מאוד ממליצה על מעין חקלאי מרמות א, רפלקסולוגית. היא גם ממליצה על תזונה נכונה, ועזרה להמון אנשים בכל מיני ענינים שונים.
אני עכשיו בטיפול אצלה עם הבן שלי, ומאוד מאוד מרוצה.
אמרת שאת כבר מטפלת ברפלקסולוגיה, אבל אולי תתקשרי אליה, תספרי לה מה את עושה, ותשמעי אם יש לה דברים נוספים לעזור לך.
הטלפון שלה: 0527622976
תשאירי לה הודעה אם היא לא עונה.
אם מענין אותך לשמוע מה היא עזרה לי את יכולה לפנות באישי.
(לא חושבת שזה קריטי בשביל לנסות אותה בכל מקרה.)
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה