רינה כהן3434
משתמש פעיל
- הוסף לסימניות
- #101
הפירוט שלך מאוד עזר.אצלינו בנים בכיתות הנמוכות
חוזרים ב4-5 מהחיידר
אוכלים משהו קל (עוגיה או פרי)
ביום לא גשום יוצאים החוצה לרכב על אופניים או כדור בערך כשעה.
ביום גשום מזמינים חברים או הולכים לחברים.
בערך ב 6-6:30 ארוחת ערב ואז התארגנות לשינה,
7:30 במיטה קוראים
8-8:30 נרדמים
זה בערך בימים רגילים
יש ימים גשומים שבהם עשים יצירה בבית וגם משחקים בבית במשחקי קופסא
ילדים קטנים יותר חוזרים מוקדם יותר
ומשחקים בבית\הולכים לגינה\מביאים חברים
בנות- חוזרות כל יום בשעה אחרת
יש שיעורי בית, חברות, החלפת מכתביות ואוספים בגדול בנות יותר מעסיקות את עצמן
מהן אני דורשת גם תורנות שטיפת כלים, סידור חדרים וקניות.
בארוחת ערב מצטרפים כולם (זה משהו שאני ממש מקפידה)
מקווה שהועלתי לך
גידול נעים והמון נחת
לאחרונה התחילו ימים של בידודים.
יש לך רעיון לסדר יום לילד שנמצא בבית? משתעממים המון. מרגישה שזה מאוד מורכב לתת להם סדר יום ל---כל--- היום.
הנושאים החמים