זרקור, חדש ישן ומעורר עניין

  • הוסף לסימניות
  • #2
נכתב ע"י פרוזה;1499098:
הבנתי שבעיתון המקסים והנוסטלגי יש שינויים מרעננים ומבצע למצטרפים חדשים.
למישהו יש פרטים?

האמנם? ימים חדשים באו!

כבר ממזמן שמתי לב שכל העיתונים עוברים שידרוגים למיניהם והוא נותר יציב על משמרתו.
אבל הנה, גם זמנו הגיע.:)

אני עדיין מנויה לו מילדות. (לא יכולתי להפסיק אחרי החתונה...)

אבל במטותא ממבצעי השינויים שישאר עם הנוסטלגיה של פעם.
עם הפשטות שמצאתי רק בו מכל שאר העיתונים הקיימים.
ו...שדבורה צוף לא תעזוב...;)

אולי אחת האמניות מכאן שייכת לבריזת הקידמה שנושבת מדברייך?
תעלו טעימות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
ראיתי פרוספקט שלהם, מושלך ברחוב.
התכופפתי להרים, כי זה היה משכנע מרחוק. התברר שזה משכנע עוד יותר מקרוב.
לפי הרמזים המושתלים שם, ישאר לו הטעם הטוב (האמת שלא ראיתי אותו כבר איזה 6-7 שנים, אז היה לו טעם מאוד טוב!) אבל הוא עובר שדרוג רציני.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
לאיזה גילאים זה מתאים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
יש פרסומת בלעניין וכתוב שם שלאה פריד תהיה העורכת
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
נכתב ע"י תקוה;1499170:
ילדים ונוער (ואילך...:))
השאלה מאיזה גיל זה "ילדים"
(אני מכירה את העיתון היטב, גדלתי עליו, אבל אני לא מצליחה להעריך את הגיל שבו מתאים כבר לעשות מנוי)
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
נכתב ע"י sarit s;1499168:
יש פרסומת בלעניין וכתוב שם שלאה פריד תהיה העורכת
רגע, ומה עם שושנה הוכוולד?
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
אין עליו!!
אני מנויה עליו והוא עיתון מעולה.
ילדי קוראים אותו בשקיקה מכריכה לכריה (וגם אני)
עכשיו, אכן לאה פריד נהיית העורכת. העיתון גדל ב 50%,
מצפים לו בקוצר רוח.
השבוע יהיה הגיליון המחודש הראשון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
נכתב ע"י GRN;1499175:
השאלה מאיזה גיל זה "ילדים"
(אני מכירה את העיתון היטב, גדלתי עליו, אבל אני לא מצליחה להעריך את הגיל שבו מתאים כבר לעשות מנוי)

לפי עניות דעתי- מגיל 8.
אבל החכמות יכולות כבר מהרגע שהן קוראות יפה קטעים ארוכים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
ומה עם שושנה הוכוולד?
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
נדמה לי שהם עברו בעלות.
אז הבעלים החדשים לא מחוייבים, לא יודעת גם אנחנו שאלנו את עצמינו מה איתה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
גם בת ה-7 שלנו קוראת בו בשקיקה.
לא הכל, כמובן, אבל יש מספר מדורים שמתאימים גם לה.

חני
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
הם נותנים עכשיו אפשרות ל2 גליונות חינם, נרשמתי, מאוד מעניין לבדוק מה הילדים יגיבו, אצלי זה ממש נוסטלגיה, לא ראיתי את העיתון הזה מלפני 20 שנה בערך, בכלל לא ידעתי שעדיין קיים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
למישהו יש את הפרסומת או את מספר הטלפון שלהם?
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
נכתב ע"י קלסר;1499111:
האמנם? ימים חדשים באו!

כבר ממזמן שמתי לב שכל העיתונים עוברים שידרוגים למיניהם והוא נותר יציב על משמרתו.
אבל הנה, גם זמנו הגיע.:)

אני עדיין מנויה לו מילדות. (לא יכולתי להפסיק אחרי החתונה...)

אבל במטותא ממבצעי השינויים שישאר עם הנוסטלגיה של פעם.
עם הפשטות שמצאתי רק בו מכל שאר העיתונים הקיימים.
ו...שדבורה צוף לא תעזוב...;)

אולי אחת האמניות מכאן שייכת לבריזת הקידמה שנושבת מדברייך?
תעלו טעימות...

זה משובח ומשודרג עשרת מונים, ועדיין איכותי מאד.
ודבורה צוף לא עזבה! :) (גם אני ממעריצותיה הסודיות)
בדיוק בקשתי רשות להעלות טעימות מבפנים, מקווה להעלות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
טוב, חברה...
אנחנו גאים להיות קשורים לעיתון המקסים הזה..
אנחנו מדפיסים את העיתון במהדורה החדשה ואכן הוא עבר שדרוגים ונראה מדהים!!!!
הצבעים החיים, הציורים, ההדפסה האיכותית. שווה.. שווה.. שווה!

אני גם גדלתי על העיתון בתור ילדה וכל כך שמחתי לראות את המהדורה החדשה ועכשיו גם ילדי יוכלו לגדול על העיתון המעולה הזה.

צרפתי לכם את הפרוספקט, ודוגמא מהעיתון הראשון.
מומלץ בחום להצטרף!
 

קבצים מצורפים

  • פלייר 1.png
    KB 844.4 · צפיות: 17
  • פלייר 2.png
    KB 410.2 · צפיות: 18
  • 17-1.png
    KB 944.6 · צפיות: 20
  • 17-12.png
    KB 993.7 · צפיות: 20
  • 17-13.png
    KB 945.7 · צפיות: 19
  • הוסף לסימניות
  • #18
יפהפה ברמות לא רגילות... תודה על ההעלאה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
הוא צבעוני???
איזה שדרוג :)
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה