חביתיות בהגשה מענינת

  • הוסף לסימניות
  • #1
חיפשתי באשכולות ולא מצאתי,אולי יש למישהי רעיון מענין להגשת חביתיות במילוי טונה
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
יש אפשרות לאפות את הבלינצ'ס בתוך תבנית מאפינס (כדאי לשים משהו כבד בפנים, שעועיות גדולות או כדור נייר כסף אם החביתית גדולה מדי ו'בורחת', אם היא קטנה אין צורך). לשמן טיפה את התבנית
יוצא כמו צלוחית קטנה, עם שוליים (לפי גודל החביתית גודל השוליים) מגישים עם המילוי בפנים
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
אפשר בסגנון של טורטיה
בתוכו אבוקדו טונה וכו'..
ופורסים לפרוסות זה נראה כמו פרוסות של רולדה או עוגת שמרים
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
אפשר למלא ולקשור (עם ירק עלים לדוג' בצל ירוק) כמו תרמיל
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
אמנם ישן, אבל נחמד -
להגיש בצורת שק קשור בעירית או בצל ירוק

חני
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
ראיתי רעיון מדהים!חותכים את הבלינצ'ה לפרוסות צרות (לא מאד) וארוכות. בערך 4 או 5 פסים לרוחב מבלינצ'ה עגול גדול, ממלאים בטונה, לאורך הקצה מפזרים, עם רווחים פרוסות פיציות של סלומון מעושן, ומגלגלים. מתקבלת שושנה מדהימה, את הטונה לא רואים, רק מרגישים בטעם.
מקווה שהבנת
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
נכתב ע"י צירי;1493254:
ראיתי רעיון מדהים!חותכים את הבלינצ'ה לפרוסות צרות (לא מאד) וארוכות. בערך 4 או 5 פסים לרוחב מבלינצ'ה עגול גדול, ממלאים בטונה, לאורך הקצה מפזרים, עם רווחים פרוסות פיציות של סלומון מעושן, ומגלגלים. מתקבלת שושנה מדהימה, את הטונה לא רואים, רק מרגישים בטעם.
מקווה שהבנת
תודה!
החיתוך ללא גלגול חביתית?
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
לא, זה הרעיון, מגלגלים רק לאחר המלוי, זה טיפול אישי לכל אחד...
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
נכתב ע"י צירי;1493319:
לא, זה הרעיון, מגלגלים רק לאחר המלוי, זה טיפול אישי לכל אחד...

אם הבנתי נכון, ממלאים,מגלגלים ופורסים לשבלולים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
לטגן חביתיות קטנות - 2 לכל סועד, להניח אחת על השניה ולקשור באמצע עם בצל ירוק - מתקבל פפיון שאפשר למלא מ-2 צדדים, אני ממלאת כך בצד אחד פירה בטטה ומצד שני פירה ברוקולי או תפו"א ובצל מטוגן.

שושנים - כמו שצירי כתבה אני עושה רק עם סלמון מעושן" מתגנים חביתית גדולה (לתוספת יופי ויתר נוחות במחבת פסים מרובעת) מורחים במעט מיונז משובח ומניחים סלמון מעושן, מגלגלים ופורשים, משחק הצבעם הוא יפיפה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
נכתב ע"י חדוי כנרת;1493333:
אם הבנתי נכון, ממלאים,מגלגלים ופורסים לשבלולים?

לא, מכל פרוסה יוצא שושנה אחת, בעצם זו דרך הפוכה, קודם חותכים ואח"כ מגלגלים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
נכתב ע"י גולדס;1493335:
לטגן חביתיות קטנות - 2 לכל סועד, להניח אחת על השניה ולקשור באמצע עם בצל ירוק - מתקבל פפיון שאפשר למלא מ-2 צדדים, אני ממלאת כך בצד אחד פירה בטטה ומצד שני פירה ברוקולי או תפו"א ובצל מטוגן.

שושנים - כמו שצירי כתבה אני עושה רק עם סלמון מעושן" מתגנים חביתית גדולה (לתוספת יופי ויתר נוחות במחבת פסים מרובעת) מורחים במעט מיונז משובח ומניחים סלמון מעושן, מגלגלים ופורשים, משחק הצבעם הוא יפיפה!

האם הכוונה לחביתיות פתוחות לגמריעם כווץ באמצע, ואז המילוי נראה?
נשמע מענין, השאלה מה למלאות במחצית השניה?
ואגב, ממלאים לפני הקשירה או לאחר,מה יותר נוח?
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
נכתב ע"י חדוי כנרת;1493343:
האם הכוונה לחביתיות פתוחות לגמריעם כווץ באמצע, ואז המילוי נראה?
נשמע מענין, השאלה מה למלאות במחצית השניה?

תלוי כמה את מכווצת.
אין לי רעיון לצד השני מאחר ואני ממש לא מחבבת טונה, אבל אולי מוס סלמון?
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
אני ממלאה בחביתיות-
טונה
בצל חתוך קטן
פלפל חתוך קטן
מוסיפה קצת רוטב שום שמיר.
לאחר המילוי לטגן במחבת מכל הצדדים
או לאפות בתנור על נייר אפיה משומן (נותן קרנצ' לחביתיות)

ההגשה
בקערה שקופה
סלט
חסה, עגבניות, רצועות בצל (סגול), צ'יפס בטטה, מנצ'ס או קשיו
מעל הסלט מניחה יפה את החביתיות חמות
ושופכת רוטב שום שמיר ממש לפני ההגשה

נראה יפה וטעים
אם תרצי יש לי מתכון לרוטב שום שמיר מוצלח.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
אשמח למתכון שום שמיר, נראה מגרה החביתיות והתיאורים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
נכתב ע"י Ayalam;1493842:
אני ממלאה בחביתיות-
טונה
בצל חתוך קטן
פלפל חתוך קטן
מוסיפה קצת רוטב שום שמיר.
לאחר המילוי לטגן במחבת מכל הצדדים
או לאפות בתנור על נייר אפיה משומן (נותן קרנצ' לחביתיות)

ההגשה
בקערה שקופה
סלט
חסה, עגבניות, רצועות בצל (סגול), צ'יפס בטטה, מנצ'ס או קשיו
מעל הסלט מניחה יפה את החביתיות חמות
ושופכת רוטב שום שמיר ממש לפני ההגשה

נראה יפה וטעים
אם תרצי יש לי מתכון לרוטב שום שמיר מוצלח.
תודה על ההתייחסות!
אני מבינה שמדובר בהגשה מרכזית.
אשמח מאד למתכון
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
תודות לכל המסייעות ובעלות הרצון להיטיב!
תבורכנה משמים!
ואלו החביתיות החמודות שהגשנו בש''ב, בעזרתכן ובהשראת ה''ה גולדס
 

קבצים מצורפים

  • 9.jpg
    KB 78.6 · צפיות: 34
  • הוסף לסימניות
  • #18
נכתב ע"י חדוי כנרת;1497726:
תודות לכל המסייעות ובעלות הרצון להיטיב!
תבורכנה משמים!
ואלו החביתיות החמודות שהגשנו בש''ב, בעזרתכן ובהשראת ה''ה גולדס

נראה מקסים!
נאמץ לאירוע הבא...

רק שאלה לכל אחד יש 2 חביתיות אחד על השני ובאמצע המילוי? אני רוצה לראות שהבנתי נכון?!
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
נכתב ע"י bbr;1497764:
נראה מקסים!
נאמץ לאירוע הבא...

רק שאלה לכל אחד יש 2 חביתיות אחד על השני ובאמצע המילוי? אני רוצה לראות שהבנתי נכון?!

אכן, לכתחילה הייתי מגישה 2 חביתיות לכל אחד,אבל פה זה בצורה יותר מתוחכמת ,אותה כמות וקו נקי יותר של מנה אחת שממלאת את כל הצלחת,
ולהבהרה אולי,
המילוי אינו באמצע, אלא בצדדים בין 2 חביתיות, האמצע מכווץ בתוך פרוסת מלפפון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
נכתב ע"י חדוי כנרת;1497778:
אכן, לכתחילה הייתי מגישה 2 חביתיות לכל אחד,אבל פה זה בצורה יותר מתוחכמת ,אותה כמות וקו נקי יותר של מנה אחת שממלאת את כל הצלחת,
ולהבהרה אולי,
המילוי אינו באמצע, אלא בצדדים בין 2 חביתיות, האמצע מכווץ בתוך פרוסת מלפפון.

באמצע התכוונתי בין 2 החביתיות לא באמצע החביתית :)
תודה על הפירוט

דרך אגב, מה שנשפך שם זה המילוי או שזה רוטב אחר?
אשמח לרעיונות למילוי ולרוטב
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה