- הוסף לסימניות
- #21
נכתב ע"י bbr;1497783:באמצע התכוונתי בין 2 החביתיות לא באמצע החביתית
תודה על הפירוט
דרך אגב, מה שנשפך שם זה המילוי או שזה רוטב אחר?
אשמח לרעיונות למילוי ולרוטב
הגם שאין הנחתום מעיד על עיסתו, אבל על החביתיות האלה תמיד האורחים הם אלה שמתלהבים ומבקשים מתכון...
היתרון במנה זו:
1) שהיא מוגשת קרה מראש, ומשמשת כקונספט או כתוספת צבע לעיצוב השולחנות!
2) קלה מאד ומהירה להכנה!
3) טעמה נפלא!
הסלט הוא מתכון של אמי תחי'
המצרכים למילוי:
שימורי טונה
קוביות קטנות מלפפון במלח
קוביות קטנות פלפל קשיח(ירוק כהה/אדום/כתום)-לפריכות
קוביות קטנות ביצים קשות
קוביות קטנות תפו''א מבושלות
מעט מיונז
ערבבי הכל ומלאי!
הרוטב מתוך הספר של גב' נירה רוסו
המצרכים לרוטב:
2 גמבות חמוצות חתוכות לקוביות
100 גר' טבעות זיתים ירוקים (אני מעדיפה לא לגוון עם זיתים שחורים, בגלל הרוטב הכהה שמופרש מהם ויכול להעכיר את הצבע הכתמתם של הרוטב,והן בגלל המרירות)
כ-1/2 כוס מיונית
מעט פלפלת חריפה
ערבבי וצקי מעל/לצד החביתיות.
בשמחות!
הנושאים החמים