- הוסף לסימניות
- #21
אפשר לראות כאן,
בהרבה מהחברות ידוע לי שיש חרדיות
אם תהליך יתקדם לך בחברה ספציפית תבררי על מצב החרדיות שם.
בחברות כמו גוגל וכדו' נדמה לי שיש מענק של בערך 450k לארבע שנים.שלום וברכה אני זקוקה לעזרה,
לא בטוחה שזה האשכול הנכון אבל לא מצאתי משהו אחר...
אני עובדת בתכנות בחברת סטארט - אפ עם משכורות די גבוהה ויש לי אופציות שבמידה והחברה תצא להנפקה (ipo) או למכירה אני אקבל סכום גדול לפי כמות האופציות שבידי,
כעת יש לי הצעה לעבור לגוגל ששם כמובן שהשכר החודשי יהיה גבוה יותר ושם מקבלים rsu,
כמובן שעיקר הנקודה שאופציות זה לא בטוח בכלל ומניות זה די סופי,
ואני מסתפקת האם שווה לוותר על חלום האופציות שהוא סכום גבוה ולעבור לחברה שבטוח אקבל סכומים יפים אבל לא באותה כמות,
השאלה היא האם מישהי/ו יודע/ת לומר מה מענק המניות המקובל לעובדת בעלת 5 שנות נסיון ותואר ראשון במדמ״ח,
תודה רבה.
לא נראה לי שאתם צודקים בכמות שנות נסיון המדוברים.בחברות כמו גוגל וכדו' נדמה לי שיש מענק של בערך 450k לארבע שנים.
מאד מקובל שהמענק חתימה מושפע ממה שאתם משאירים מאחור, השאלה מה התימחור האמיתי לאופציות שלכם מבחינת גוגל.ואני מסתפקת האם שווה לוותר על חלום האופציות שהוא סכום גבוה ולעבור לחברה שבטוח אקבל סכומים יפים אבל לא באותה כמות,
אני יודעת על הצעה כזו מאינבידיה על 4 שנות ניסיון. [450 שקל, לא דולר]לא נראה לי שאתם צודקים בכמות שנות נסיון המדוברים.
וודאי לא בישראל.
הבנתי דולר (בגלל הk) שקל זה יותר הגיוני. עדיין בדר"כ לא ב4 שנות ניסיון השאלה האמיתית לאיזה דירוג היא התקבלה (מאד תלוי מה היה המעמד שהיא סיימה במקום הקודם) וכמה מניות שלא הבשילו היא השאירה במקום הקודם.אני יודעת על הצעה כזו מאינבידיה על 4 שנות ניסיון. [450 שקל, לא דולר]
היה לה מעמד מצוין בחברה מצוינת. [אני מאמינה שכיום בד''כ חברות מסוג זה לוקחות רק עובדים ממש טובים].הבנתי דולר (בגלל הk) שקל זה יותר הגיוני. עדיין בדר"כ לא ב4 שנות ניסיון השאלה האמיתית לאיזה דירוג היא התקבלה (מאד תלוי מה היה המעמד שהיא סיימה במקום הקודם) וכמה מניות שלא הבשילו היא השאירה במקום הקודם.
כן.וואו.
מה זה הסכומים האלו?
באמת יש נשים שמקבלות מענקים של חצי מליון שקלים?
אוי אוי אויכן.
אבל יורד בערך חצי מס.
שמו כאן בעמוד הקודם רשימה של חברות כאלה.אוי אוי אוי
אז רק 250,000 שקלים?
איך חברות יכולות לשלם כאלו סכומים לכל עובד?זה חברות עם שולי רווח מטורפים.
יש כאן מישהי שעובדת בחברה כזו ומגייסים אצלה במקרה?![]()
![]()
קצת ניפחו כאן סכומים.אוי אוי אוי
אז רק 250,000 שקלים?
איך חברות יכולות לשלם כאלו סכומים לכל עובד?זה חברות עם שולי רווח מטורפים.
יש כאן מישהי שעובדת בחברה כזו ומגייסים אצלה במקרה?![]()
![]()
Rsu זה מחושבן כחלק מהמשכורת )גם לצורך מס( ולכן תוספת של 250,000₪ לארבע שנים זה באיזור ה4500₪ שזה יפה אבל לא מטורף כמו שזה נשמע.אוי אוי אוי
אז רק 250,000 שקלים?
איך חברות יכולות לשלם כאלו סכומים לכל עובד?זה חברות עם שולי רווח מטורפים.
יש כאן מישהי שעובדת בחברה כזו ומגייסים אצלה במקרה?![]()
![]()
זה לא בדיוק נחשב כחלק מהשכר החודשי.Rsu זה מחושבן כחלק מהמשכורת )גם לצורך מס( ולכן תוספת של 250,000₪ לארבע שנים זה באיזור ה4500₪ שזה יפה אבל לא מטורף כמו שזה נשמע.
וגם החברות מתייחסות לזה כחלק מהמשכורת וזה נחשב כחלק מהשכר החודשי.
מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!
חלה שגיאה בשליחה. נסו שוב!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר להצטרף
אליהם ממש עכשיו:
תהילים פרק כה
אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
הנושאים החמים