מידע שימושי חברות נחשבות בהייטק

  • הוסף לסימניות
  • #21
  • הוסף לסימניות
  • #22
כאחת שעובדת בחברת הייטק - לא ממש הבנתי מה את מנסה שיענו לך.
חברות עם שכר גבוה זה בד״כ גמפ״א.

בד״כ לא רגוע שם - וזה כמובן גם תלוי צוות.
אם יש לך עבודה טובה - ולא לחוצה - תישארי שם - גם ככה בסוף הפער הולך ברובו למדינה..
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
שלום וברכה אני זקוקה לעזרה,
לא בטוחה שזה האשכול הנכון אבל לא מצאתי משהו אחר...
אני עובדת בתכנות בחברת סטארט - אפ עם משכורות די גבוהה ויש לי אופציות שבמידה והחברה תצא להנפקה (ipo) או למכירה אני אקבל סכום גדול לפי כמות האופציות שבידי,
כעת יש לי הצעה לעבור לגוגל ששם כמובן שהשכר החודשי יהיה גבוה יותר ושם מקבלים rsu,
כמובן שעיקר הנקודה שאופציות זה לא בטוח בכלל ומניות זה די סופי,
ואני מסתפקת האם שווה לוותר על חלום האופציות שהוא סכום גבוה ולעבור לחברה שבטוח אקבל סכומים יפים אבל לא באותה כמות,
השאלה היא האם מישהי/ו יודע/ת לומר מה מענק המניות המקובל לעובדת בעלת 5 שנות נסיון ותואר ראשון במדמ״ח,
תודה רבה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
שלום וברכה אני זקוקה לעזרה,
לא בטוחה שזה האשכול הנכון אבל לא מצאתי משהו אחר...
אני עובדת בתכנות בחברת סטארט - אפ עם משכורות די גבוהה ויש לי אופציות שבמידה והחברה תצא להנפקה (ipo) או למכירה אני אקבל סכום גדול לפי כמות האופציות שבידי,
כעת יש לי הצעה לעבור לגוגל ששם כמובן שהשכר החודשי יהיה גבוה יותר ושם מקבלים rsu,
כמובן שעיקר הנקודה שאופציות זה לא בטוח בכלל ומניות זה די סופי,
ואני מסתפקת האם שווה לוותר על חלום האופציות שהוא סכום גבוה ולעבור לחברה שבטוח אקבל סכומים יפים אבל לא באותה כמות,
השאלה היא האם מישהי/ו יודע/ת לומר מה מענק המניות המקובל לעובדת בעלת 5 שנות נסיון ותואר ראשון במדמ״ח,
תודה רבה.
בחברות כמו גוגל וכדו' נדמה לי שיש מענק של בערך 450k לארבע שנים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
בחברות כמו גוגל וכדו' נדמה לי שיש מענק של בערך 450k לארבע שנים.
לא נראה לי שאתם צודקים בכמות שנות נסיון המדוברים.
וודאי לא בישראל.
ואני מסתפקת האם שווה לוותר על חלום האופציות שהוא סכום גבוה ולעבור לחברה שבטוח אקבל סכומים יפים אבל לא באותה כמות,
מאד מקובל שהמענק חתימה מושפע ממה שאתם משאירים מאחור, השאלה מה התימחור האמיתי לאופציות שלכם מבחינת גוגל.
בכל מקרה זה נקודת פתיחה טובה למשא ומתן בנושא.
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
אני יודעת על הצעה כזו מאינבידיה על 4 שנות ניסיון. [450 שקל, לא דולר]
הבנתי דולר (בגלל הk) שקל זה יותר הגיוני. עדיין בדר"כ לא ב4 שנות ניסיון השאלה האמיתית לאיזה דירוג היא התקבלה (מאד תלוי מה היה המעמד שהיא סיימה במקום הקודם) וכמה מניות שלא הבשילו היא השאירה במקום הקודם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
הבנתי דולר (בגלל הk) שקל זה יותר הגיוני. עדיין בדר"כ לא ב4 שנות ניסיון השאלה האמיתית לאיזה דירוג היא התקבלה (מאד תלוי מה היה המעמד שהיא סיימה במקום הקודם) וכמה מניות שלא הבשילו היא השאירה במקום הקודם.
היה לה מעמד מצוין בחברה מצוינת. [אני מאמינה שכיום בד''כ חברות מסוג זה לוקחות רק עובדים ממש טובים].
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
וואו.
מה זה הסכומים האלו?
באמת יש נשים שמקבלות מענקים של חצי מליון שקלים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
אוי אוי אוי
אז רק 250,000 שקלים?
איך חברות יכולות לשלם כאלו סכומים לכל עובד?זה חברות עם שולי רווח מטורפים.
יש כאן מישהי שעובדת בחברה כזו ומגייסים אצלה במקרה?:unsure: ;)
שמו כאן בעמוד הקודם רשימה של חברות כאלה.
בהחלט חברות ענק עם רווח מטורף.

תסתכלי ברשימה ותראי באתרים שלהם אם מפרסמים משרות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
אוי אוי אוי
אז רק 250,000 שקלים?
איך חברות יכולות לשלם כאלו סכומים לכל עובד?זה חברות עם שולי רווח מטורפים.
יש כאן מישהי שעובדת בחברה כזו ומגייסים אצלה במקרה?:unsure: ;)
קצת ניפחו כאן סכומים.
לדעתי המקובל שם הוא חצי מזה.
בכל מקרה לא היית רוצה לעבוד במקומות האלו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
אוי אוי אוי
אז רק 250,000 שקלים?
איך חברות יכולות לשלם כאלו סכומים לכל עובד?זה חברות עם שולי רווח מטורפים.
יש כאן מישהי שעובדת בחברה כזו ומגייסים אצלה במקרה?:unsure: ;)
Rsu זה מחושבן כחלק מהמשכורת )גם לצורך מס( ולכן תוספת של 250,000₪ לארבע שנים זה באיזור ה4500₪ שזה יפה אבל לא מטורף כמו שזה נשמע.
וגם החברות מתייחסות לזה כחלק מהמשכורת וזה נחשב כחלק מהשכר החודשי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
Rsu זה מחושבן כחלק מהמשכורת )גם לצורך מס( ולכן תוספת של 250,000₪ לארבע שנים זה באיזור ה4500₪ שזה יפה אבל לא מטורף כמו שזה נשמע.
וגם החברות מתייחסות לזה כחלק מהמשכורת וזה נחשב כחלק מהשכר החודשי.
זה לא בדיוק נחשב כחלק מהשכר החודשי.
ולו בגלל שזה מגיע בדר"כ במנות רבעוניות (והמנה הראשונה היא אחרי שנה על 25%).
צריך גם לזכור שבסוף זה גם מגיע כמניות חברה כך שבמקרה של עליות זה יכול להיות הרבה יותר (ובמקרה של ירידות הרבה פחות) ואחרי שנתיים על העליות משלמים רק מס רווחי הון.

לגבי הסכום בדר"כ מי שמקבל RSU בחתימה יקבל כל שנה עוד כמות בחלוקה ל3 שנים (ביחס קצת יותר נמוך אבל עדיין בדר"כ זה מגיע לאחוז יפה מהסכום המקורי).
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה