- הוסף לסימניות
- #1
מה הבעיה שלי?
קודם כל קצת על עצמי:
אני מעצבת גרפית כבר כעשרים שנה. מניצני הגרפיקאיות (במחשב) בציבור החרדי.
פעם, כשעוד לא היתה אינפלציה כזו, נחשבתי למקצוענית, לאחת שהתוצר שלה - תמיד טוב ושווה השקעה.
עם סיום לימודי ורכישת ההכשרה הגרפית, בתחילת דרכי ממש, עבדתי במשרד פרסום קטן שעבד עם החברות הגדולות במשק ושם, בעצם, רכשתי מיומנות גדולה מאוד בשטח. כשפרשתי משם הפכתי לעצמאית ובמקביל רכזתי מגמות לעיצוב גרפי בסמינרים. לפני מס’ חודשים, עם שינוי נתוני הבית והירידה בהזמנות הפרטיות, החלטתי לנסות לצאת לעבוד כשכירה.
וכאן מתחילה הבעיה! לא הצלחתי כמעט להגיע לראיון.
יתכן מאוד שאני סובלת מ-OVERQUALIFIED כהגדרתה של נעמה. המעבידים הקטנים מפחדים שנהיה "ידענים" יותר מהם. אינם מעונינים ב”זקנה” כזו, מחפשים רוח צעירה יותר. מחפשים לשלם מקסימום 30 ש”ח לשעה, או כל סיבה אחרת.
הבו עיצה: האם עלי לזנוח את המקצוע שאהבה נפשי? האם להשלים עם הגזירה ולהפוך למזכירת רופא? האם ללכת ללמוד מקצוע אחר? היש סיכוי בגיל 40+?
קודם כל קצת על עצמי:
אני מעצבת גרפית כבר כעשרים שנה. מניצני הגרפיקאיות (במחשב) בציבור החרדי.
פעם, כשעוד לא היתה אינפלציה כזו, נחשבתי למקצוענית, לאחת שהתוצר שלה - תמיד טוב ושווה השקעה.
עם סיום לימודי ורכישת ההכשרה הגרפית, בתחילת דרכי ממש, עבדתי במשרד פרסום קטן שעבד עם החברות הגדולות במשק ושם, בעצם, רכשתי מיומנות גדולה מאוד בשטח. כשפרשתי משם הפכתי לעצמאית ובמקביל רכזתי מגמות לעיצוב גרפי בסמינרים. לפני מס’ חודשים, עם שינוי נתוני הבית והירידה בהזמנות הפרטיות, החלטתי לנסות לצאת לעבוד כשכירה.
וכאן מתחילה הבעיה! לא הצלחתי כמעט להגיע לראיון.
יתכן מאוד שאני סובלת מ-OVERQUALIFIED כהגדרתה של נעמה. המעבידים הקטנים מפחדים שנהיה "ידענים" יותר מהם. אינם מעונינים ב”זקנה” כזו, מחפשים רוח צעירה יותר. מחפשים לשלם מקסימום 30 ש”ח לשעה, או כל סיבה אחרת.
הבו עיצה: האם עלי לזנוח את המקצוע שאהבה נפשי? האם להשלים עם הגזירה ולהפוך למזכירת רופא? האם ללכת ללמוד מקצוע אחר? היש סיכוי בגיל 40+?
הנושאים החמים