כללי חבר חדש

  • הוסף לסימניות
  • #1
ידידים,
עקבתי וראיתי איך יפה אתם עוזרים ומחזקים, מבקרים ומוקירים אחד את השני,
ע"כ הצטרפתי פה לפורם לאחרונה,
תקשיבו לסיפורי, וענו לי ברצינות:
סיימתי ללמוד עיצוב גרפי ברמה גבוהה ובהצלחה לפני 7 שנים.
התקבלתי מייד לעבודה והתמקצעתי בנישה מסויימת בתחום הגרפי, כעת, עקב קשיים חזרו העובדים הבייתה, ומנסה לשקם את עצמי בתחום העיצוב, האם יש לי סיכויי?

יש לכם טיפים למתחילים?
איך ניכנסים לשוק וכו'?

מומחים, מה אתם אומרים?
אשמח ואודה מאד על כל עזרה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
מה זה אומר? סליחה על הבורות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
אתם מדברים עם מישהו שלא ראה אתכם בחיים! אולי תפרטו קצת יותר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
הספר ל-כוח זה ספר שנותן טיפים מעולים לגרפיקאים איך לעבוד מול לקוח בצורה נכונה...
ספר שבהחלט כדאי לקרוא אותו - וכמה שיותר מהר :)


ומה ששאלטר התכוונ/ה - לפתוח ניק בפרוג -

נראה לי שהכוונה היא לפתוח שם משתמש בפרוג (מה שכבר עשית) ולהיות חבר בפורום, כי השיתוף וההתייעצות בפורום הזה מאד מאד עוזרים להתמקצעות...

(אבל אולי אני בעצמי לא הבנתי את הכוונה)
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
איך רוכשים דבר כזה? איפה? מחיר?
ומה שחשוב יותר:
אני ניכנסים לשוק? ומייד!
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
מותק, רומא לא נבנתה ביום אחד...
אבל תשמור על ההתלהבות, זה טוב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
נכתב ע"י שאלטר;1102211:
מותק, רומא לא נבנתה ביום אחד...

צודק, אבל יום אחד התחילו לבנות אותה!
מה עשו אז?
תנו משהו מעשי!
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
עושים הרבה עבודות קשות בקצת כסף.
לאט לאט בונים מעגל לקוחות יציב ולא מפסיקים לשמר ולטפח אותו...

אבל הכי חשוב, תמיד, תהיה בנ"א.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
איך ?אתה ניגש לאנשים ואומר: אני רוצה לעשות לכם עבודה בכלום כסף? ואח"כ מעלה את המחיר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
כן.
אתה מכיר את אחיין של השכן (לצורך העניין), והוא פתח לאחרונה איזה חנות קטנה לסגריות אלקטרונית.
אתה אומר לו,
-'תשמע, אחי. יש לי דיל מדהים בשבילך. לוגו + כרטיס ביקור (זה תמיד מחממם את הלקוח)
רק ב XXX ש"ח. מתאים לך? לא?, אז אתה יודע מה, בXX ש"ח, בסדר?'

ואז ללקוח הבא אתה אומר,
- ' מכיר את אביגדור מהסגריות, שם בפסז' מאחורה? עשיתי לו יופי עבודה, לך תראה...'

יש?
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
איך אדע מחירים? למען ה'!
חוצמזה אם לא מכיר שום אחיין של דוד של חבר של.. אין לי סיכוי?
ועוד חוצמזה, כבר הייתי בהתחלה, ז"א כבר עשיתי פה ושם עבודות קטנות בכלום, ראיתי שאנשים לא אוהבים מחירים נמוכים, (מחיר נמוך? שווה נמוך!) וכל הסטייל זה לומר מחיררררררר!
לא כך?
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
חחחח... נכון, נכון.
אבל דיברתי מנסיוני. בתור סטודנט הייתי עושה עבודות יפיפיות במחיר זבל.
וככה ניכסתי לעצמי מעגל לקוחות חביב, ולאט לאט (בערמומיות) אני מעלה ת'מחירים לותיקים.

עוד משהו, תבנה לך תיק עבודות משכנע (או שלא), תעלה אותו לפרוג.
אולי החברים יתרשמו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
לגבי המחירים, יש מחירון מעולה בפרוג, שממנו אל תרד....
ואתה חייב להכיר איזה אח של שכן, אין כזה דבר. תתחיל לשאול.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
נכתב ע"י שאלטר;1102244:
אולי החברים יתרשמו.

איזה חברים אלו? יועילו לי להתקדמות? או שזה סתם סקרנות?
איך משיגים ת'מכירון של פרוג?
ומה עם הספר שניזכר לעיל? איך מגיעים אליו? רק ברגליים או גם דרך המחשב?
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
נכתב ע"י שאלטר;1102233:
כן.

- ' מכיר את אביגדור מהסגריות, שם בפסז' מאחורה? עשיתי לו יופי עבודה, לך תראה...'

קצת נראה לי ביזיון כל זה...:mad: חייבים לעבור את זה?:confused: סוג של מרוק עוונות אולי?:(
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
אתה יודע, הסנובים תמיד נשארים עם לשון בחוץ.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
נכתב ע"י golea;1102253:
איזה חברים אלו? יועילו לי להתקדמות? או שזה סתם סקרנות?
איך משיגים ת'מכירון של פרוג?
ומה עם הספר שניזכר לעיל? איך מגיעים אליו? רק ברגליים או גם דרך המחשב?

יש תשובות לכל זה?
ממש תודה על תשומת הלב, תבורך משמיים!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה