- הוסף לסימניות
- #1
ידידים,
עקבתי וראיתי איך יפה אתם עוזרים ומחזקים, מבקרים ומוקירים אחד את השני,
ע"כ הצטרפתי פה לפורם לאחרונה,
תקשיבו לסיפורי, וענו לי ברצינות:
סיימתי ללמוד עיצוב גרפי ברמה גבוהה ובהצלחה לפני 7 שנים.
התקבלתי מייד לעבודה והתמקצעתי בנישה מסויימת בתחום הגרפי, כעת, עקב קשיים חזרו העובדים הבייתה, ומנסה לשקם את עצמי בתחום העיצוב, האם יש לי סיכויי?
יש לכם טיפים למתחילים?
איך ניכנסים לשוק וכו'?
מומחים, מה אתם אומרים?
אשמח ואודה מאד על כל עזרה!
עקבתי וראיתי איך יפה אתם עוזרים ומחזקים, מבקרים ומוקירים אחד את השני,
ע"כ הצטרפתי פה לפורם לאחרונה,
תקשיבו לסיפורי, וענו לי ברצינות:
סיימתי ללמוד עיצוב גרפי ברמה גבוהה ובהצלחה לפני 7 שנים.
התקבלתי מייד לעבודה והתמקצעתי בנישה מסויימת בתחום הגרפי, כעת, עקב קשיים חזרו העובדים הבייתה, ומנסה לשקם את עצמי בתחום העיצוב, האם יש לי סיכויי?
יש לכם טיפים למתחילים?
איך ניכנסים לשוק וכו'?
מומחים, מה אתם אומרים?
אשמח ואודה מאד על כל עזרה!
הנושאים החמים