כללי חבר חדש

  • הוסף לסימניות
  • #43
נכתב ע"י יעל ברג;1102330:
תשלח תיק עבודות לכל העיתונים
לכל משרדי הפרסום
לכל הוצאות הספרים
תגיד להם שאתה עושה במחירים טובים
(לא מידי נמוכים).

לא מכיר משהוא שקרה לו את הנס הזה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
נכתב ע"י שאלטר;1102360:
לא מכיר משהוא שקרה לו את הנס הזה.
איזה נס?
אני מכירה לפחות 3 גרפיקאיות שככה נכנסו להוצאות סםרים והיום עובדות איתם הרבה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
נכתב ע"י יעל ברג;1102356:
עבודות+ הבטחה לזריזות וכו'.
(אני חוששת שבכלל בלי עבודות זה יראה חשוד)

בואו נלך הלאה,
יש לי 8 עבודות טובות מאד, והבטחה ליעילות וזריזות,
לא נראה לך מיותר לשלוח למשרד פרסום, עיתון, וכו' סתם ללא סיבה, בלי שחיפשו עובד כזה?

ושוב תודה על העזרה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
תגובה ל 44#

שמשרדי פרסום \ עתונים\ הוצאות ספרים, קבלו משהוא אלמוני שהתחצף והציק להם עם קו"ח (שביננו, לא מעניינים אפאחד) מול העיניים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
נראה לי שזה משו מאד ישן המחירון הזה
 

קבצים מצורפים

  • t 001.jpg
    KB 951.3 · צפיות: 10
  • r 001.jpg
    KB 909.8 · צפיות: 14
  • y 002.jpg
    KB 487.5 · צפיות: 12
  • הוסף לסימניות
  • #49
נכתב ע"י שאלטר;1102365:
תגובה ל 44#

שמשרדי פרסום \ עתונים\ הוצאות ספרים, קבלו משהוא אלמוני שהתחצף והציק להם עם קו"ח (שביננו, לא מעניינים אפאחד) מול העיניים.

נו?
זאת שאלתי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
כן, אני שמעתי ממנהל משרד פרסם שמישהי יצירתית נדנדה להם בכל מיני דרכים ובסוף נכנסה יופי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
נכתב ע"י רותיי;1102368:
נראה לי שזה משו מאד ישן המחירון הזה

וואו! רותיי!
לא האמתי עד כדי כך! איזה חברה! אתם באמת טובים אחד אחד...
עלו והמשיכו!

תודה- תודה -תודה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
נכתב ע"י golea;1102362:
בואו נלך הלאה,
יש לי 8 עבודות טובות מאד, והבטחה ליעילות וזריזות,
לא נראה לך מיותר לשלוח למשרד פרסום, עיתון, וכו' סתם ללא סיבה, בלי שחיפשו עוד כזה?

ושוב תודה על העזרה.

לא. ממש לא נראה לי מיותר. זה לוקח אמנם יום שלם אבל ככה מתחילים.
אם העבודות מוצאות חן בעיניהם הם לא מוחקים את המייל שלך אלא שומרים אותו לשעת הצורך.
אלה מקומות שכל הזמן עוסקים בתחום וקורה שיש שעות עומס או שפתאום במפתיע נכנס פרוייקט שלא נלקח בחשבון וכו'.

שלח לחמך על פני המים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
נכתב ע"י שאלטר;1102365:
תגובה ל 44#

שמשרדי פרסום \ עתונים\ הוצאות ספרים, קבלו משהוא אלמוני שהתחצף והציק להם עם קו"ח (שביננו, לא מעניינים אפאחד) מול העיניים.

אני מכירה. אבל אם אתה חושב שלשבת בבית ולא לדחוף את עצמי כי זה יציק למזכיר/ה אז בסדר. הגישה שלי שונה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
תגובה ל-52

ואם אני רוצה לקוחות פרטיים ולא "לעבוד אצל מישהו" (נשבר לי...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
נכתב ע"י אפרתה;1102372:
כן, אני שמעתי ממנהל משרד פרסם שמישהי יצירתית נדנדה להם בכל מיני דרכים ובסוף נכנסה יופי.

ואני שמעתי (פה במשרד) שמישהוא יצירתי נדנד להם בכל מיני דרכים, ובסוף קיבל עקיצה מאד לא נעימה. והלך הבייתה עם הזנב בין הרגליים.
וזה הוריד לו את הביטחון העצמי והמוראל לכמה חודשים טובים...

הוא יכל לחסוך את זה לעצמו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
דבר ראשון תנסה להרגיע..
אל תצפה שאתה הולך לשבת בימים הבקרובים כבר על הכורסא במשרד פרסום. אין אוקוס פוקוס בתחום הזה. רק הקב"ה כל יכול.
תתחיל להזיע להוסיף עוד ועוד עבודות (8 עבודות שנעשו בכ"כ הרבה שנים זה מעט מאאד) ובמקביל לחפש משהו מסודר אם אתה אכן מתאים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
נכתב ע"י אפרתה;1102372:
כן, אני שמעתי ממנהל משרד פרסם שמישהי יצירתית נדנדה להם בכל מיני דרכים ובסוף נכנסה יופי.

ואח"כ סבלו אותה? או שסימנו אותה בתור "נודנקית שדחפה עצמה בכוח"?
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
נכתב ע"י start;1102383:
דבר ראשון תנסה להרגיע..
אל תצפה שאתה הולך לשבת בימים הבקרובים כבר על הכורסא במשרד פרסום. אין אוקוס פוקוס בתחום הזה. רק הקב"ה כל יכול.
תתחיל להזיע להוסיף עוד ועוד עבודות (8 עבודות שנעשו בכ"כ הרבה שנים זה מעט מאאד) ובמקביל לחפש משהו מסודר אם אתה אכן מתאים.

לא דיברתי על לשבת בכורסה במשרד פרסום, כנראה שלזה התכוונת באומרך נס. הכוונה שלי הייתה שישלחו לו עבודות קטנות הבייתה ולאט לאט.
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
golea
משהו אחד גדול כבר עשית, בלאגניסט.
לפתוח אשכול עם 56 תגובות ----

אם אתה באמת כזה עקשן, ועיקבי עוד תגעי רחוק....
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
נכתב ע"י start;1102383:
דבר ראשון תנסה להרגיע..
אל תצפה שאתה הולך לשבת בימים הבקרובים כבר על הכורסא במשרד פרסום. אין אוקוס פוקוס בתחום הזה. רק הקב"ה כל יכול.
תתחיל להזיע להוסיף עוד ועוד עבודות (8 עבודות שנעשו בכ"כ הרבה שנים זה מעט מאאד) ובמקביל לחפש משהו מסודר אם אתה אכן מתאים.

סיבת הכמות הקטנה כתובה לעיל,
וכן כתבתי שעדיף לי עבודה פרטית...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה