כללי חבר חדש

  • הוסף לסימניות
  • #61
נכתב ע"י שאלטר;1102386:
golea
משהו אחד גדול כבר עשית, בלאגניסט.
לפתוח אשכול עם 56 תגובות ----

אם אתה באמת כזה עקשן, ועיקבי עוד תגעי רחוק....

תודה:p
גם אתה עשית משהו היום...
 
  • הוסף לסימניות
  • #62
נכתב ע"י שאלטר;1102382:
ואני שמעתי (פה במשרד) שמישהוא יצירתי נדנד להם בכל מיני דרכים, ובסוף קיבל עקיצה מאד לא נעימה. והלך הבייתה עם הזנב בין הרגליים.
וזה הוריד לו את הביטחון העצמי והמוראל לכמה חודשים טובים...

הוא יכל לחסוך את זה לעצמו.

כשמחפשים עבודה צריך דבר ראשון לפתח עור של פיל. נכון, יש דברים לא נעימים אבל מה האופציה האחרת?.
 
  • הוסף לסימניות
  • #63
נכתב ע"י יעל ברג;1102394:
כשמחפשים עבודה צריך דבר ראשון לפתח עור של פיל. נכון, יש דברים לא נעימים אבל מה האופציה האחרת?.

בואי נחשוב למשל, איך אני ואת ואלפי הגרפיקאים שמסתובבים בארץ השיגו עבודה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #64
יאלה!
ספרו כל אחד מניסיונו!
אולי אלמד משהו?...
 
  • הוסף לסימניות
  • #66
אני, נגיד-
התפללתי חזק.
אחרי זה, הקב"ה עשה את העבודה לבד.

אין לי מושג עד היום, למה בחרו דווקא אותי לעבודה הזו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #67
נכתב ע"י אפרתה;1102410:
אבל למה אתה מסתיר את העבודות?

פעם ראשונה שאני מדבר וכבר את רוצה לראות את כל הבגדים שיש לי בארון?
תני לי לבנות את האמון שלי פה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #68
נכתב ע"י golea;1102384:
ואח"כ סבלו אותה? או שסימנו אותה בתור "נודנקית שדחפה עצמה בכוח"?
הפוך בדיוק!
בהרצאה סיפר אותו מנהל שההיא פנתה בכל מיני דרכים יצירתיות, וגם אני לא מציעה לנדנד כל יום נו מה קורה... אלא למצוא כל מיני דרכים פיקנטיות לעשות זאת.
אותו מנהל רק קלט איזו עוצמתית היא ואכן בהמשך היא סיפקה את הסחורה כלשונו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #69
נכתב ע"י שאלטר;1102404:
בואי נחשוב למשל, איך אני ואת ואלפי הגרפיקאים שמסתובבים בארץ השיגו עבודה...

א- אני לא גרפיקאית.

ב- אני עובדת עם הרבה מאד גרפיקאיות ואחת מהן הכרתי כי היא שלחה לי מייל עם עבודות שלה לפני שהכרנו ואמרה לי שאם אצטרך פעם אז נעים להכיר.

ג- כמה זמן זה לוקח? (מעט מאד) ומה הסיכון? (מעט מאד)

ד- אני בדעה שאדם צריך לדחוף את עצמו (ואני לא מדברת על לנדנד בהיסטריה. כולה לשלוח מייל).

ה- יש הרבה מאד אנשים שיש להם קושי ניכר בתזרים מזומנים אבל הם חוששים לדחוף את עצמם מחשש שמזכיר/ה שהם בכלל לא מכירים "יעקוץ" אותם וזה יוריד להם את המורל לכמה חודשים טובים (תסלח לי שזה משעשע אותי, אבל אתה רציני?)

ו- הויכוח הזה קצת מטופש... אתה בדעה שללכת בדרכים "הרגילות" אני בדעה שיחד עם הדרכים הרגילות מותר להעז טיפה. העיקר שלכל אחד טוב במקום שלו :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #70
נכתב ע"י golea;1102412:
פעם ראשונה שאני מדבר וכבר את רוצה לראות את כל הבגדים שיש לי בארון?
תני לי לבנות את האמון שלי פה...

אבל עדיין לא ראינו מה אתה לובש עכשיו.
ואיך תבנה את האמון שלך אם אנחנו לא רואים עבודות?
אולי אתה אינסטלטור ואתה סתם עובד עלינו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #71
נכתב ע"י שאלטר;1102411:
אני, נגיד-
התפללתי חזק.
אחרי זה, הקב"ה עשה את העבודה לבד.

אין לי מושג עד היום, למה בחרו דווקא אותי לעבודה הזו.

מה, ישבת בבית והתפללת, פתאום דפקו בדלת, פתחת, אמרו: "שאלטר, בא לעבוד אצלינו"
ואתה:eek: ואח"כ :) ואחרי כל זה אתה יושב פה שעה ואומר לי איך לבזות את עצמי כדי לקבל עבודה?

אוי שנפלתי...
 
  • הוסף לסימניות
  • #72
נכתב ע"י שאלטר;1102418:
אולי אתה אינסטלטור ואתה סתם עובד עלינו.

רעיון לעשות את זה,
אלך להציע לאינסטלטור:D
 
  • הוסף לסימניות
  • #73
כבר היו דברים מעולם...

ולכן גם המקצוענים פה לא עונים לך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #74
את הפרטיים שלי השגתי בבזיון.
הם אלה שהיו השליחים שלי לקבל את העבודה הכבדה באמת.

ו- כן, בערך ככה.
ישבתי בבית על השטיח עם נרגילה פתאום דפקו בדלת כמה אנשים חשובים עם ג'ימסבונד ונעלי עקב ואמרו:
- אה, הנה אתה,שאלטר. כמה זמן אנחנו מחפשים אותך....
- והשני אמר: נעים מאד, אני הנהג שלך מהיום.
 
  • הוסף לסימניות
  • #75
נכתב ע"י אפרתה;1102423:
ולכן גם המקצוענים פה לא עונים לך.

אוי, באמת,
אין לי מה לעשות, רק לבזבז בוקר שלם על "בקשת יעוץ להתחלה"? אל תגזימו, אם לא היה לי ענין בתשובות שלכם, לא הייתי מעמיק כל כך בכל תגובה,

שימו לב אל הנשמה, לא רק אל הבגדים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #76
נכתב ע"י שאלטר;1102425:
ישבתי בבית על השטיח עם נרגילה פתאום דפקו בדלת כמה אנשים חשובים עם ג'ימסבונד ונעלי עקב ואמרו:
- אה, הנה אתה,שאלטר. כמה זמן אנחנו מחפשים אותך....
- והשני אמר: נעים מאד, אני הנהג שלך מהיום.

מזל כזה, תאמין לי, הייתי בא לאסוף קצת מהשוליים שלך,
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
נירדמתם,

תגידו, לפרסם מודעה במקומון, מועיל משהו? או שזה לזרוק כסף לפח?
 
  • הוסף לסימניות
  • #78
כל העצות שקיבלת כאן יפות ומועילות.
אבל הדבר האמיתי זה זה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #79
יאללה ממי אתה מפחד אף אחד לא מכיר אותך תעלה איזו עבודה שתיים...ואם תזיע? אז מה! בזיעת אפך תאכל...
נו, אתה מעלה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #80
הסברתי כבר למעלה: אין לי - אין לי - אין לי!
מה שיש לי לא של איזה תאגיד... אתה מבין...
והבושה... מה יהא עליה?
שכולכם תצחקו על חשבוני?
לא מכיר אתכם, לא אתן לכם תענוג כזה.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה