חדר שינה-עצות והמלצות

  • הוסף לסימניות
  • #1
אנו עומדים לפני קניית חדר שינה בעז"ה, רציתי לשמוע המלצות, עצות, מחירים, וכל מה שיכול לעזור.
תודה מראש
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
למיטה יהודית כל מיטה לא פחות מ90 ס"מ בלי עין הרע בשל ריבוי הילדים והגעתם אחר כבוד לאבא ואמא תוך כדי שינה...
לגבי מיטה מטר צריך להצטייד בכלי מיטה מיוחדים
מצעים סטנדרת עד 90 ס"מ.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
ממליצה ללכת על עץ מלא, האומנם המחיר יקר יותר, אבל קחי בחשבון שמדובר בהשקעה ח"פ.
אני אישית רכשתי דרך רהיטי שפיצר והייתי מאוד מרוצה! מהשרות המחיר וכו' (אחרי חיפושים ללא סוף).
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
מהו טווח המחירים בערך? והאם לוקחים תוספת על כל שנוי כגון מגירות במקום מדף, הצרת/ הרחבת ארונות וכ'?
וסתם כך מה מוצלץ, נגר או חנות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
לי חדר שינה 2 מיטות ושידה + ארון 5 דלתות - עלה אצל נגר פרטי 10,000 (אבל עברו מאז כמה שנים טובות...)

ממליצה מאד!!! לא לשכוח לשים גלגלים מתחת למיטות - לא משנה כמה עולה! זה פשוט חובה! גלגלים עם סגירה שהם תמיד סגורים וכשרוצים לשטוף המיטה זזה בקלות בגלל זה.-
שנית - ארגז מצעים תחת למיטה - שיפתח רק מהצדדים של המיטה ולא בראש וברגליים! הרבה יותר איכותי ונח לשימוש. מאחסנים שם חצי בית...

במיטות מטר לא צריך לקנות כלי מיטה מיוחדים - להפך - זה עומד עליהם מתוח מדהים! ללא שאריות בצדדים.
לארון שיהיה הגבהה מסוימת שלא יהרס מהמים של השטיפה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
נכתב ע"י michal;1470051:
ממליצה ללכת על עץ מלא, האומנם המחיר יקר יותר, אבל קחי בחשבון שמדובר בהשקעה ח"פ.
אני אישית רכשתי דרך רהיטי שפיצר והייתי מאוד מרוצה! מהשרות המחיר וכו' (אחרי חיפושים ללא סוף).
מה המעלה של עץ מלא ע"פ סנדוויץ? הבנתי שרק יופי?
והבנתי שעץ מלא גם נשרט מאד מהר?
אז למה בכל אופן הוא עדיף?
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אין עוד המלצות? נגר? חנות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
אם את עדיין לא נכנסת לדירה שלך ולא יודעת מה תהינה המידות בעתיד-כדאי לך במקום לקנות ארון 6 דלתות-לקנות 4 +2.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
מניסיון שלי מאד משנה עם זה דירה שלכם או דירה שכורה.
אם זה דירה שכורה תלכו על גדלים סטנדרטיים ולא גדולים מדי.
כי מניסיון אישי אנחנו קנינו חדר מהמם כשהתחתנו, התאים מאד לדירה השכורה,
אבל בדירה הנוכחית שלנו - היה גדול מדי.
חלק מהרהיטים העברתי/תרמתי כי לא היה לי מקום.
וחלק עדיין מחפשת איך בכל זאת להכניס לחדר.

אני קניתי מעץ מלא. נראה יפה ולא רואה שריטות גם עכשיו 8 שנים אחרי.
לא כ"כ הייתי מרוצה מהשירות של החנות - אז לא אמליץ.. :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
זוהי דירה שלנו בעז"ה
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
עולם המיזרונים
אני קניתי בסניף של ביתר אני מאוד מרוצה
עלה לי כולל שידה של 5 מגירות+מראה (קומודה)+2 מיטות וראש של 2.6+ארון+2 שידות של 2 מגירות+2 מזרנים של סימנס (אחד הדגמים המתקדמים שלהם)
בסביבות ה17.000שח
לגבי עץ מלא
חוץ מזה שזה מאוד מאוד כבד לי המליצו לקחת את הבסיס מעץ מלא והשאר מסיבית איכותית
(גם אני חששתי בתחילה אבל אמרו לי שזה מה שהרוב לוקחים היום)
בקיצור
שיהיה הרבה הצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
אני אובדת עצות, עוד לא קיבלתי שם של נגר/ חנות מומלץ מכל הבחינות, כל מי שאני שואלת אומר לי שהתקלף/נשרט/המיטות מידי כבדות/ המגירות לא מדויקות/ השרות לא משהו וכ'
אשמח לשמוע על מקום שכמה וכמה מרוצים ממנו, ועדיף כאלו שכבר יש להם כמה שנים...
התקציב שלי, בערך 10-11 אלף, כולל הכל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
זהו, הבנתי שמיטות מנגר יוצאות מאד כבדות, בינתיים מתקבל לי הרושם שעדיף בחנות. שמעתי מכמה שעשו צפוי פורמייקה כדי למנוע שריטות? זה אכן יותר טוב?
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
נכתב ע"י אילה1;1472796:
עולם המיזרונים
לי המליצו לקחת את הבסיס מעץ מלא והשאר מסיבית איכותית
(גם אני חששתי בתחילה אבל אמרו לי שזה מה שהרוב לוקחים היום)

סיבית איכותית הכוונה לסיבית "ירוקה"- חומר חזק,
בחו"ל משתמשים בו המון, בגרמניה למשל בונים מטבחים מהסיבית הזו.
לאט לאט החומר נכנס גם אלינו לארץ.

בגדול- אם התקציב הוא 10,000 ש"ח, קשה מאד למצוא חדר שינה מעץ מלא (הזמנה מנגר).
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
המלצתי:
מיטות כדאי מיטות בסיס מתרוממות (בעולם המזרנים תמיד מפרסמים מיטות בסיס מתנה בקניית 2 מזרונים)
ארון, אם לא הכי פשוט (שעולה סביבות 3000 - 5 דלתות), אז כדאי מנגר ואז לחלק את הבפנים לפי רצון וצורך, וזה לא יותר יקר מארון מוכן מסנדוויץ. אין צורך בעץ מלא, סנדוויץ אדום מספיק חזק ואיכותי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
נכתב ע"י tttsarattt;1480376:
המלצתי:
מיטות כדאי מיטות בסיס מתרוממות (בעולם המזרנים תמיד מפרסמים מיטות בסיס מתנה בקניית 2 מזרונים)
ארון, אם לא הכי פשוט (שעולה סביבות 3000 - 5 דלתות), אז כדאי מנגר ואז לחלק את הבפנים לפי רצון וצורך, וזה לא יותר יקר מארון מוכן מסנדוויץ. אין צורך בעץ מלא, סנדוויץ אדום מספיק חזק ואיכותי.

מה זאת אומרת הכי פשוט? ברהיטי וויס הציעו לי 5 דלתות מסנדוויץ צפוי פורמייקה 3400, נגר יתן לי משהו טוב יותר, מבחינת איכות?
יש לעוד משהו נסיון עם רהיטי וויס? המחירים שלהם ביחס לאחרים זולים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
רהיטי שהם בבני ברק
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
נכתב ע"י צירי;1480393:
מה זאת אומרת הכי פשוט? ברהיטי וויס הציעו לי 5 דלתות מסנדוויץ צפוי פורמייקה 3400, נגר יתן לי משהו טוב יותר, מבחינת איכות?
יש לעוד משהו נסיון עם רהיטי וויס? המחירים שלהם ביחס לאחרים זולים?

זה נמשע מאוד זול...
של איזה חברת רהיטים זה הארון?
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
דבר נוסף שכדאי לשים לב והלוואי שהייתי חושבת על זה כשקניתי את חדר השינה שלנו.
עדיף רהיטים על במה ולא על רגליים!
נמאס, מתיש ומעצבן לחפש ולהתכופף אחרי בקבוקים-נעליים-משחקים-בגדים וכל מה שהזאטוטים יכולים לדחוף לשם!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה