חדר שינה-עצות והמלצות

  • הוסף לסימניות
  • #21
נכתב ע"י tttsarattt;1480403:
זה נמשע מאוד זול...
של איזה חברת רהיטים זה הארון?
חברת ר.א.
זו חברה טובה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
נכתב ע"י שתיקה בתרי;1480433:
דבר נוסף שכדאי לשים לב והלוואי שהייתי חושבת על זה כשקניתי את חדר השינה שלנו.
עדיף רהיטים על במה ולא על רגליים!
נמאס, מתיש ומעצבן לחפש ולהתכופף אחרי בקבוקים-נעליים-משחקים-בגדים וכל מה שהזאטוטים יכולים לדחוף לשם!

ועל במה, זה לא נרטב מהספונג'ה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
נכתב ע"י OR_Design;1480446:
וואוו,
אני קניתי את החדר שינה שלי ממור רהיט בקריות בחיפה.
עץ מלא (אמנם לא משהו.. נשרט ממש בקלות!!)
אבל עדיין, עץ מלא.
עלה לי - מיטה נפתחת לשניים, שני מזרונים, 2 שידות, שידת מגירות גדולה, וקומודה עם מגירה גדולה ומראה ארוכה + ארון של MDF 4 דלתות
6000 ₪ כולל הובלה אם אני לא טועה..
ובדקתי המון מחירים לפני זה. אין לי מושג למה ההבדל כזה עצום במחיר (העץ הוא אורן אני כמעט בטוחה) אם כל העצים ממילא מקבלים שריטות בשניה.
ארון MDF זה חומר באמת פחות איכותי. אז מה היה מעץ מלא? המיטות? נשמע באמת מאד זול. המחירים שבדקת קודם, באיזה טווח הם היו?
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
נכתב ע"י OR_Design;1480459:
הכל עץ מלא חוץ מהארון.
(עשיתי טעות שהזמנתי אותו לדעתי אבל אז לא ידעתי ולקנות מאותה החנות ארון מעץ מלא כבר חרג מהתקציב שהיה לי...)
והמחירים שבדקתי היו ללא ארון 12000 שקל הכי זול שמצאתי.
וזה היה לפני 5 שנים.

זאת אומרת שהמחיר שהציעו לי- הוא מחיר טוב. לא?
אומנם זה סנדוויץ, אבל הבנתי שההבדל הוא ביופי ולא באיכות, תקנו אותי אם אני טועה,
ותודה לכל העונים, זה מאד מאד עוזר!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
שימי לב האם יש מקום מספיק לפתיחה של דלת ארון אם לא עדיף ארון עם דלתות הזזה ( וכדי שלא תתעוררי כדאי מנגנון טריקה שקטה)
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
נכתב ע"י צירי;1480436:
חברת ר.א.
זו חברה טובה?

אני קניתי מהם חדר ילדים והיו בסדר גמור.
אבל אני התנהלתי מול החנות שהזמנתי דרכה ולאמולם ישירות.
והם דאגו באמת שאקבל שירות מעולה לכל מה שאצטרך.
עד רמה של החלפה של מעל 5 ידיות (יקרות כל אחת עלתה 30 ש"ח)
והגעה במיוחד בשביל זה כי התנדנדו.

אבל למיטב ידיעתי הם לא מוכנים עץ מלא אלא mdf או דומיו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
שימו לב, שכאשר אומרים מיטות מעץ מלא - זה לא כולל את גב המיטה שהוא תמיד מ-MDF
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
אז ככה, לי יש של ר.א. רהיטים ואני ממש לא מרוצה. הפורמייקה התקלף, ומתחת הפורמייקה גיליתי שזה ממש לא סנדוויץ (או בכל אופן לא סנדוויץ אדום). המגירות לא נוסעות טוב.
יש לי מלפני 6 שנים, ואמרו שהחברה השתפר... אולי...
ואולי גם תלוי בנגר שמרכיב...
כמובן שגם נגר צריך מישהו שעושה עבודה טובה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
נכתב ע"י tttsarattt;1480496:
אז ככה, לי יש של ר.א. רהיטים ואני ממש לא מרוצה. הפורמייקה התקלף, ומתחת הפורמייקה גיליתי שזה ממש לא סנדוויץ (או בכל אופן לא סנדוויץ אדום). המגירות לא נוסעות טוב.
יש לי מלפני 6 שנים, ואמרו שהחברה השתפר... אולי...
ואולי גם תלוי בנגר שמרכיב...
כמובן שגם נגר צריך מישהו שעושה עבודה טובה...
רהיטי וויס הציעו לי ארון מהחברה שלהם, עם מסילות נסתרות ואחריות לכל החיים על מסילות. כמובן שהם בונים את הארון.
מה אתם אומרים? מומלץ? ואם לא, אז מה כן????
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
עץ מלא סופח אליו אבק הרבה יותר מפרומיקה קחי את זה בחשבון
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
נכתב ע"י צירי;1480438:
ועל במה, זה לא נרטב מהספונג'ה?
רצוי לשמור שלא יכנסו לשם מים. אך לטעמי זה לגמרי עדיף.
לי זה מאד מאד מפריע. עכשיו החלפנו ארון בחדר שינה וקניתי על במה - מאד נח!
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
נכתב ע"י מזל בן הרוש;1480485:
אני קניתי מהם חדר ילדים והיו בסדר גמור.
אבל אני התנהלתי מול החנות שהזמנתי דרכה ולאמולם ישירות.
והם דאגו באמת שאקבל שירות מעולה לכל מה שאצטרך.
עד רמה של החלפה של מעל 5 ידיות (יקרות כל אחת עלתה 30 ש"ח)
והגעה במיוחד בשביל זה כי התנדנדו.

אבל למיטב ידיעתי הם לא מוכנים עץ מלא אלא mdf או דומיו.

איפה קנית ?
ולפי מה שאמרו לי הום מייצרים סנדוויץ.
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
אני קניתי עכשיו (אחרי החגים) חדר שנה מדהים לטעמי, בענק המזרונים בירושלים (ישעיהו מול ביקור חולים) נהניתי מאד מהשרות האיכות ניראית פצצה, זה סנדוויץ והפורמיקה נגמרת בצורה מעוגלת כך שהיא לא יכולה להתקלף אף פעם, המיטה על רגליים נמוכות, כך שלא נכנס מתחת מי יודע מה הרבה חפצים והיא קלה מאד כך שלא בעיה להזיז ולהרים, לעניות דעתי קשה מאד מיטה שמונחת על במה ואת צריכה להתנזר מלשטוף את החדר, יותר חשוב לי חדר נקי, מקצת אי נוחות שבהרמת חפצים... (בודדים ביותר)

המחירים שם סבירים ביותר, המיטות עלו לי 3000 ש"ח (בלי מזרונים) שזה מחיר ממש זול עשיתי סיבוב ענק בהמון מקומות לפני שהגעתי אליו. מומלץ להשקיע במזרון טוב, מאשר בעץ מלא, או מיטה יקרה, טיפ שלי...;) אין כמו מזרון טוב לשינה טובה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
נכתב ע"י צירי;1480722:
איפה קנית ?
ולפי מה שאמרו לי הום מייצרים סנדוויץ.

אני קניתי ברהיטי בלוז' בבית שמש. (אפילו שאני ממודיעין עילית)
יכול להיות שהם עושים גם סנדוויץ'?
אני קניתי מהם mdf ומכל הבירורים שערכתי אם זה דירה שלך והחדר לא הולך לעבור דירות אין טעם להשקיע על עץ מלא/סנדוויץ וכו'.

החדר שינה שלי הוא עץ מלא ובאמת כבר עבר 4 דירות ונראה כמו חדש.
אבל אם הייתי קונה עכשיו לדירה שלנו. לא נראה לי שהייתי משקיעה על עץ מלא
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
אני עשיתי חדר שינה מעץ מלא אצל נגר (ערבי) לפני כ 3 שנים
ארון 4 דלתות, 2 מיטות, גב למיטות מרופד - קפיטונאג' ושידה גדולה. עלה לי 12,500 ש"ח (אם הייתי עושה ציפוי פורמייקה ולא עץ מלא היה עולה 10,000 ש"ח)
הרווח בין המיטה לרצפה הוא כ 1-2 ס"מ. מומלץ! לא נכנס מה שלא צריך להכנס....
המיטות אכן כבדות וזה חסרון. יש גם פה ושם שריטות, מה שלא היה קורה בציפוי פורמייקה.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה