- הוסף לסימניות
- #41
לא. לדרכי השתן נותנים צפוויט ולריאות מוקסיפןהאנטיביוטיקה לדלקת בדרכי השתן לא עזר לדלקת ריאות?
לא. לדרכי השתן נותנים צפוויט ולריאות מוקסיפןהאנטיביוטיקה לדלקת בדרכי השתן לא עזר לדלקת ריאות?
תגידו- קרה לכם פעם שהשרירים של התינוק נהיים נוקשים בחום כ"כ גבוה?
והקשיון עדיין קיימת?שוב אני אומרת שעכשיו היא יחסית בסדר
לאיש לך אופציה להתכתב עם איזשהו נציג מקופת החולים שלך?
אחות?
רופא תורן?
למרות שאת אומרת שאת יודעת איך נראית פרכוסיםתגידו- קרה לכם פעם שהשרירים של התינוק נהיים נוקשים בחום כ"כ גבוה? (לא פרכוס חום. אני יודעת איך נראה פרכוס חום, וגם התמודדתי עם חומים גבוהים יותר מ40....) אבל הידיים והרגלים נהיו נוקשים כמו אבנים, היא נהייתה כבדה!!!!! האמת גם כשהחום סביר היא ממש כבדה, וכשהוא היה כ"כ גבוה- ניסיתי להלביש אותה איכשהו לשבת (כאמור היא ישנה כמעט ברצף מיום חמישי בערב עד שבת בבוקר) והיא צרחה מכל תזוזה.
@הטעם המושלם מנסיון, וכן מבעלי נסיון שסיפרו לי.כדאי מאד לבדוק סיטורציה, אם יש מכשיר ביתי זה מעולה, אם לא-
כדאי ללכת למוקד רק בשביל לבדוק את זה,
פעמים רבות לא משתקף על הילד מד הסיטורציה שלו, ויכול להיראות טוב יותר מהמספר הנמוך שמשתקף במדידה.
תאמיני לי שראיתי כבר הכל..... עדיין לא ראיתי ילד שכל חום של 39 גורם לפרכוסים. כלומר- זה לא פרכוס.למרות שאת אומרת שאת יודעת איך נראית פרכוסים
יש הרבה סוגי פרכוסים, וכל אחד מהם מתבטא אחרת
קשיון יכול ג"כ להיות סוג של פרכוס
תורידי לה חום במהירות
וכדאי שיראה אותה רופא בהקדם
שלחי לי למייל את כל הפרטים מתחלה ועד הסוףתאמיני לי שראיתי כבר הכל..... עדיין לא ראיתי ילד שכל חום של 39 גורם לפרכוסים. כלומר- זה לא פרכוס.
זה שלא ראית, לא אומר שלא קייםתאמיני לי שראיתי כבר הכל..... עדיין לא ראיתי ילד שכל חום של 39 גורם לפרכוסים. כלומר- זה לא פרכוס.
נדייק- ראיתי. אבל אצל ילד שהחום לא עצור ב39. ואם הוא עוצר שם הוא עוצר גם בסוכר הרבה מתחת לכל מה שעולם הרפואה מכיר... קיצקעצ- פרכוס זה לא. הא וגם אם כן- למדתי עזרה ראשונה. הדבר היחיד שעושיים בפרכוס חום זה מורידים את החום. אא"כ הוא מתלווה לכמה דברים פחות נחמדים בלשון המעטה- למשל סוכר נמוך.זה שלא ראית, לא אומר שלא קיים
אני כן ראיתי![]()
שלחי לי למייל את כל הפרטים מתחלה ועד הסוף a0542447189 @ gmail.comנדייק- ראיתי. אבל אצל ילד שהחום לא עצור ב39. ואם הוא עוצר שם הוא עוצר גם בסוכר הרבה מתחת לכל מה שעולם הרפואה מכיר... קיצקעצ- פרכוס זה לא. הא וגם אם כן- למדתי עזרה ראשונה. הדבר היחיד שעושיים בפרכוס חום זה מורידים את החום. אא"כ הוא מתלווה לכמה דברים פחות נחמדים בלשון המעטה- למשל סוכר נמוך.
1. שמחה בשבילך שאת חושבת שהכל את יודעתנדייק- ראיתי. אבל אצל ילד שהחום לא עצור ב39. ואם הוא עוצר שם הוא עוצר גם בסוכר הרבה מתחת לכל מה שעולם הרפואה מכיר... קיצקעצ- פרכוס זה לא. הא וגם אם כן- למדתי עזרה ראשונה. הדבר היחיד שעושיים בפרכוס חום זה מורידים את החום. אא"כ הוא מתלווה לכמה דברים פחות נחמדים בלשון המעטה- למשל סוכר נמוך.
נראה שהיא לא מעוניינת לשלוח למי שהיא לא מכירהשלחי לי למייל את כל הפרטים מתחלה ועד הסוף a0542447189 @ gmail.com
מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!
חלה שגיאה בשליחה. נסו שוב!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר להצטרף
אליהם ממש עכשיו:
תהילים פרק כה
אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
הנושאים החמים



Reactions: 795 YY, ירושלמית 1, דן כהן ועוד 9 משתמשים12 //