- הוסף לסימניות
- #81
נכתב ע"י פרפר;1519202:קודם כל מצדיעה לך! אני עם רביעיה כזו לא הייתי מעזה לצאת מהבית ולהסתמך על אוטובוס. אם המצב היה נורמלי כמו לפני החוק הטוב והמיטיב הזה, היית עולה עם עגלה פתוחה ושיירה מקטרת, אחינו בני ישראל היו מצטופפים קצת, מנסים לעזור, ובאופן כללי מבינים את הסיטואציה. אבל... כשחוץ ממך יש באוטובוס עוד כמה עגלות (יתכן גם עוד עגלת תאומים, לא נדיר לראות), ואנשים עצבניים שלא יכולים לעלות ולרדת, אז את המסכנה תקבלי את כל החיצים, מה לעשות. במקרה כזה באמת לא נותרה לך ברירה אלא לעלות על מונית (תשלחי חשבונית למחוקק).
מונית בכיף אבל א"א, החוק לא נותן ונהגי המוניות לא מסכימים להכניס לנסיעה אם עם ארבעה קטנטנים, מנסיון.
הנושאים החמים



Reactions: יוסיפון 2, הדודה מאמריקה, ללי99 ועוד 147 משתמשים150 //