ממש לא אותו דברנכתב ע"י sh12;1517239:(אבל אל תתעצבנו על אמא שעולה עם תינוק קטן (+) ותכעסו עליה אם היא לא קיפלה. זה כמו לכעוס על אדם שלא מתנדב בארגון חסד... או לא תורם מכספו לטובת הכלל...)
נכתב ע"י יהודית רוזן;1517241:מה פתאום. ובקווים בטח שלא.
נו, אולי נראית לו עשירה...(בונים וכל זה...)
נכתב ע"י sh12;1517239:(אבל אל תתעצבנו על אמא שעולה עם תינוק קטן (+) ותכעסו עליה אם היא לא קיפלה. זה כמו לכעוס על אדם שלא מתנדב בארגון חסד... או לא תורם מכספו לטובת הכלל...)
נכתב ע"י mig;1517755:אנחנו כן נכעס.
כי זה מינימום של אנושיות ולא נדיבות יוצאת דופן כמו שאת מציגה.
כשאת מגיעה לאוטובוס בו 6 עגלות פתוחות חוסמות את המעבר מכל כיוון אפשרי ולא מאפשרות לך לעלות כלל גם לא עם עגלה מקופלת, זה מכעיס מאד.
אנשים צריכים להבין את רוח החוק,
שאם אפשרי תיהנו מעגלה פתוחה חינם,
ואם זה לא אפשרי שאלת התשלום או אי התשלום אינה רלוונטית, יש לקפל את העגלה בכל מקרה, גם אם זו לא "שעת עומס" רשמית.
נכתב ע"י sari93;1517805:הי
לא צריך כ"כ לכעוס
רק תנסי לכמה דקות לשים אותך בצד השני
אישה שנוסעת עם תינוק (לבד מכל הסיבות שבעולם)
החוק הזה הוא פשוט הצלה, במקום להתחיל להוציא את התינוק, לבקש ממישהו שיחזיק אותו, לקפל את העגלה ואחרי רבע שעה (יותר או פחות זה לא משנה) שוב את כל התהליך בכיוון ההפוך.
אז נכון, ברור שיש ענין להתחשב ומי שקל לה לקפל כי הילד כבר מספיק גדול או שזה טיולון שמתקפל ונפתח ברגע, יש בהחלט מקום להתחשבות
אבל לא לכעוס ולהתרגז על מי שלא מקפלת!!
עוד לפני החוק קם, הייתי משלמת במיוחד כדי שלא אצטרך לשלם, מה שיצא, שכאשר היה עמוס הייתי בכל אופן מקפלת את העגלה.נכתב ע"י sari93;1517805:הי
לא צריך כ"כ לכעוס
רק תנסי לכמה דקות לשים אותך בצד השני
אישה שנוסעת עם תינוק (לבד מכל הסיבות שבעולם)
החוק הזה הוא פשוט הצלה, במקום להתחיל להוציא את התינוק, לבקש ממישהו שיחזיק אותו, לקפל את העגלה ואחרי רבע שעה (יותר או פחות זה לא משנה) שוב את כל התהליך בכיוון ההפוך.
אז נכון, ברור שיש ענין להתחשב ומי שקל לה לקפל כי הילד כבר מספיק גדול או שזה טיולון שמתקפל ונפתח ברגע, יש בהחלט מקום להתחשבות
אבל לא לכעוס ולהתרגז על מי שלא מקפלת!!
נכתב ע"י אסתי ו.;1517814:גם לאמא שעולה עם עגלה צריך להיות מקום להתחשבות באנשים נוספים באוטובוס. בלי שום קשר לחוק היבש.
ואני אומרת את זה כאמא, ל2 ילדים בעגלת תאומים.
אז נכון, ברור שיש ענין להתחשב ומי שקל לה לקפל כי הילד כבר מספיק גדול או שזה טיולון שמתקפל ונפתח ברגע, יש בהחלט מקום להתחשבות
נכתב ע"י mig;1517755:אנחנו כן נכעס.
כי זה מינימום של אנושיות ולא נדיבות יוצאת דופן כמו שאת מציגה.
כשאת מגיעה לאוטובוס בו 6 עגלות פתוחות חוסמות את המעבר מכל כיוון אפשרי ולא מאפשרות לך לעלות כלל גם לא עם עגלה מקופלת, זה מכעיס מאד.
אנשים צריכים להבין את רוח החוק,
שאם אפשרי תיהנו מעגלה פתוחה חינם,
ואם זה לא אפשרי שאלת התשלום או אי התשלום אינה רלוונטית, יש לקפל את העגלה בכל מקרה, גם אם זו לא "שעת עומס" רשמית.
נכתב ע"י sari93;1517805:הי
לא צריך כ"כ לכעוס
רק תנסי לכמה דקות לשים אותך בצד השני
אישה שנוסעת עם תינוק (לבד מכל הסיבות שבעולם)
החוק הזה הוא פשוט הצלה, במקום להתחיל להוציא את התינוק, לבקש ממישהו שיחזיק אותו, לקפל את העגלה ואחרי רבע שעה (יותר או פחות זה לא משנה) שוב את כל התהליך בכיוון ההפוך.
אז נכון, ברור שיש ענין להתחשב ומי שקל לה לקפל כי הילד כבר מספיק גדול או שזה טיולון שמתקפל ונפתח ברגע, יש בהחלט מקום להתחשבות
אבל לא לכעוס ולהתרגז על מי שלא מקפלת!!
נכתב ע"י צילומנציה;1517825:אני מקוה שאת ניגשת ומציעה עזרה לזו שאת דורשת ממנה לקפל. לא כל אחת מסוגלת להחזיק תינוק ביד אחד ולקפל ביד שניה (ועוד באוטובוס נוסע) ולא כל עגלה נוחה לקיפול,
ולא, לא תמיד מציעים עזרה מסביב.
נכתב ע"י bason1661;1517899:איזה נימה לא יפה נכתבת כאן.
יכול להיות שזה צפוף, אבל אשה שעולה לאוטובוס עם עגלה, כמעט ולא יכולה להצליח לקפל אותה אם לא עוזרים לה. חוצמזה, תאמינו לי שלאותה אשה בכלל לא נעים להרגיש תקועה, ואם היא היתה יכולה היתה נוסעת ברכב שיותר פשוט עבורה ועבור התינוק בלי צרחות שלו שכל הנוסעים מסתכלים עליה בעצבים כאילו חבל שנולדה לעולם.
אני לא גרה במקום שיש עומס עגלות באוטובוס, אבל גם אם עגלה אחת קצת מצופפת, זה ממש לא נעים לאמא להרגיש תקועה.
תחשבו לפני שאתם כותבים.
איך אתם חושבות שניסע אם לא באוטובוס???
נכתב ע"י sh12;1517239:(אבל אל תתעצבנו על אמא שעולה עם תינוק קטן (+) ותכעסו עליה אם היא לא קיפלה. זה כמו לכעוס על אדם שלא מתנדב בארגון חסד... או לא תורם מכספו לטובת הכלל...)
מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!
חלה שגיאה בשליחה. נסו שוב!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר להצטרף
אליהם ממש עכשיו:
תהילים פרק כה
אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
הנושאים החמים



Reactions: יוסיפון 2, הדודה מאמריקה, ללי99 ועוד 147 משתמשים150 //