נכתב ע"י mig;1517908:(אם נותנים לך משהו חינם - אתה חייבת לקחת, במקרה שלנו אסור לך לקפל אחרת איך תיהני מהחינם???)
נכתב ע"י טיגר;1517969:אני היחידה שחושבת שכיום עם המצב של עגלות הוולבו הם תופסות יותר מקום בקיפול מאשר כשפתוח?
כשהעגלה פתוחה ומישהו צריך לעבור ניתן להזיז את העגלה מצד לצד ולתת גישה (איכשהו לפחות) וכשהעגלה מקופלת והאימא והתינוק הרחק במעמקי האוטובוס אין מעבר בכלל ועוד יותר בכל סיבוב העגלה זזה מצד לצד ובכלל נהיית קטסטרופה.
נכון, אחרי שקונים עגלה ב3000 שקל, כבר באמת צריך הלוואה מרוטשילד בשביל עגלה של 400 שקלנכתב ע"י אומנות;1517935:סתם דרך אגב, יש עגלות שתופסות אותו מקום גם כשהן מקופלות, כך שלא פתרתן את בעית העומס.
אולי באמת צריך להיות רוטשילד ולרכוש עגלה מיוחדת לנסיעה בתחבורה ציבורית.
או יותר טוב להיות חכם שעיניו בראשו בזמן שרוכשים את העגלה.
נכתב ע"י bason1661;1517899:איזה נימה לא יפה נכתבת כאן.
יכול להיות שזה צפוף, אבל אשה שעולה לאוטובוס עם עגלה, כמעט ולא יכולה להצליח לקפל אותה אם לא עוזרים לה. חוצמזה
נכתב ע"י maty;1517972:אולי זו הסיבה... מנטליות...
ולמי שכתבה שזו נימה לא יפה-
את יודעת שאני לא יוצאת אף פעם אחה"צ עם ילדי מסיבה זו בדיוק?
אחד מילדי היה חולה בזמן האחרון. היתה לי בחירה בין תור לרופא בבקר ע"ח העבודה, או אחה"צ. הסיבה העיקרית שלא קבעתי לאחה"צ - היתה הסיוט לעלות לאוטובוס.
ולמי שכתבה שהנימה לא יפה - והוסיפה שהיא גרה במקום בו אין צפיפות, זו התשובה.
נכתב ע"י קקטוס;1517963:אם היו גובים על עגלה פתוחה סכום סמלי של חצי שקל בלבד, העניין היה נפתר בלי שאף אחד היה צריך להרים את הקול..
תראי, עד לפני שנה, בערך, היה לרוב הנשים אפשרות לקפל את העגלה. עכשיו שזה בחינם - לרוב הנשים אין אפשרות - זה כבר מאוד מוזר.נכתב ע"י השראה;1518275:אני מבינה את הכעס על הנשים שלא טורחות לקפל את העגלה אבל הי, זה פורום חרדי!
אתן אמורות להבין שלא לכל אישה יש את האפשרות לקפל את העגלה. לי יש מצבים שאני בקושי מצליחה לעלות לאוטובוס ולהתישב עם שלושה קטנטנים אז אם מישהו יתנדב לקפל לי את העגלה ולמקם אותה במקום טוב וגם לפתוח אח"כ אני אהיה אסירת תודה.
במצבים כאלו העדפתי לשלם על עגלה פתוחה כי לא יכולתי פיזית לקפל אותה.
וגם אם אישה ממשיכה לצחקק עם חברותיה זה לא אומר שיש לה כוח פיזי לקפל עגלה!
אפשר להציע עזרה במקום לבקר ולכעוס.
אם הציבור החרדי לא יבין את זה אז מי כן?
(אני לא מדברת כמובן על נשים שכן יכולות לקפל ולהזיז ולא עושות את זה.)
נכתב ע"י ניצן;1518359:ריח מאד לא נעים נודף פה מהאשכול,
והכל באיצטלה של התחשבות בזולת
אולי במקום שתתעצבנו על אימהות שנוסעות עם עגלה פתוחה תפנו לחברות התחבורה שמתקמצנות על אוטובוסים למרות היותם חברות שאמורות להיות ציבוריות-משרתות את הציבור ולא עושות לו טובה,
למה נהג בחברה כזו שמסיבה כלשהי, לא תמיד בגלל עגלה..., חולף על פני תחנה מלאה, לא אמור להרים טלפון לסדרן שלו שצריך עוד אוטובוס, למה?,
על זה צריך להיות הזעם, לא על הנשים שרוצות שיהיה להן קצת נוח, מאד קשה ולא נח לשבת עם ילד (או שתיים...)על הידיים כל הנסיעה,
בטח שחשבנו על זה.נכתב ע"י ril;1518487:היום זה דור אחר, נשים הן יותר חלשות , לסגור עגלה זה לא דבר הכי פשוט , זה כרוך במשהו שיחזיק את התינוק/ות ולהוריד את התיק מהעגלה ואולי גם עוד חבילות ואח"כ לקפל ולהרים את העגלה ולשים אותה כמובן במקום שלא יפריע ואם מדובר בתאומים אז העגלה היא לא קלה כלל!! - חשבתם על כל זה??? אתן יודעות איך האישה מרגישה באותו זמן של הנסיעה ? אולי מדובר גם בנסיעה של ממש כמה דקות? - וכן, היא תשלם ע"כ גם סכום של מונית - כי מונית זה לא בשבילה לקפל להחזיק וכו'!! אבל ב"ה שיש חוק אחד שעומד לימינה של האישה החרדית - גם את זה למחוק?!
הטענות שיהיו על החברות!
אז נשים שנוסעות באוטובוסים בבקשה שתחשובנה לפני שהן קונות עגלה, שהיא תהיה מתאימה לנסיעה באוטובוס ציבורי. מינימום של המינימום.נכתב ע"י חויד;1518505:אל תשכחו שהעגלות של היום הרבה יותר מסורבלות מהעגלות של פעם
יש עגלות שצריך לפרק את האמבטיה כדי לקפל וכו', טיולון מילא
להחזיק תינוק ביד אחת ולבצע את כל פעולות הקיפול ממש לא אפשרי, וכרוך בסכנת נפשות!
מה גם שלפעמים התינוק ישן ואז צריך להעיר אותו...
אבל ברור שבמקרה של עומס יתר וצופץ כל אחת צריכה להתחשב ולקפל עד כמה שזה ניתן.
נראה לי הפיתרון הוא לעשות אוטובוסים מיוחדים לעגלות בלי כיסאות ישיבה![]()
מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!
חלה שגיאה בשליחה. נסו שוב!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר להצטרף
אליהם ממש עכשיו:
תהילים פרק כה
אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
הנושאים החמים



Reactions: יוסיפון 2, הדודה מאמריקה, ללי99 ועוד 147 משתמשים150 //