חוק קיפול העגלות לא עבר מן העולם?

  • הוסף לסימניות
  • #41
להתחשב צריך מכל הכיוונים אלו שעולות עם עגלות ואלו שעולות בלי-לקפל עגלה תוך כדי נסיעה איפה שאני גרה זה סכנת נפשות!(כיכרות,כיכרות וחוזר חלילה...) ותוך כדי לשמור על הילד הגדול שישב ולא יקפוץ/יעמוד, ועל השיווי משקל שלי שאני לא אפול-הרי הידיים תפוסות! ולצערי בפעמים שכן ניסיתי לקפל א-ף אחת א-ף אחת לא טרחה להציע עצמה לעזרה!!! אפילו על לשלם ברב קו לא קופצים כ"כ מתנדבים-ולא כ"כ קשה לנחש שאני צריכה לשלם ותקל עליי עזרה...
אז כן כשהיה כזה חוק שילמתי בקביעות כדי לא לקפל-עשיתי כמייטב יכולתי לצמצם את הנזקים והחוסר נוחות אבל לקפל היה ממש בגבול הבלתי אפשרי!

אם בנסיעות בין עירוניות אני מוצאת עצמי מוציאה/מכניסה ופותחת/מקפלת עגלה לבד אז למה שבנסיעה פנימית יחשבו לעזור?

אז לא צריך עזרה! אבל גם לא ייחס למבטים של אלו שלא נוח להם לא העגלה ולא להציע...!

ויש מצבים שאי אפשר טיולון-תינוק קטן וכד'

אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה-רוצים מקום לעבור תציעו יותר עזרה כי לא נעים כל פעם לבקש אותה!

ב"ה לא נתקלתי באוטובוס שהפסיק לעלות נוסעים בגלל עגלות, נדחסו כולם למרות העגלות, אבל כן נתקלתי בסמינר שסיים מוקדם וגרם לאוטובוס להמשיך על פני אנשים נדהמים בלי לעצור כבר בתחנה שנייה! וחיידרים שחוץ מחוסר חינוך של חלק מהילדים הילדים בטוחים שזו הסעה פרטית ומשתוללים...

לא חסר בעיות אנחנו ב"ה ציבור גדול ויש הרבה ילדים והרבה שצורכים תחבורה ציבורית אם להתלונן זה לחברות אוטובוסים שיגבירו תדירות! אבל הרבה יותר קל לקטר על 'אלו שלא מקפלות'...

יש לכם הצעות יעול? אשמח לשמוע! גם לי לא קל בשעת הצורך להסתדר לבד, אבל בינתיים זה מה שיש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
נכתב ע"י GRN;1518557:
אז נשים שנוסעות באוטובוסים בבקשה שתחשובנה לפני שהן קונות עגלה, שהיא תהיה מתאימה לנסיעה באוטובוס ציבורי. מינימום של המינימום.

מי שנוסעת קבוע באוטובוס צריכה לחשוב ע"כ.
אני אישית נוסעת די נדיר באוטובוס כך שאני לא יקנה עגלה לפי מצב האוטובוס (ואגב, בלי קשר אני גם לא בעד עגלות "בומבסטיות"...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
אני חושבת שכולם פה צודקים.
גם המתקשות לקפל, (=ראיתי אחת שחטפה שפכטל עצבני שלא קיפלה עגלה של פעוטה ועוד ילדה על הידיים. לאותה לא מקפלת נולדו אחרי שבועיים תאומים... כמעט רצתי למעוצבנת לבשר לה, אבל אז חשבתי לעצמי, מה, אני יודעת למה ההיא הייתה כל כך עצבנית? אני יודעת מה קרה לה באותו היום. לי כמובן, קל לשפוט!)
וגם אלה שמבקשות התחשבות, לעשות מאמץ ולקפל, כי לפעמים נוצר צוואר בקבוק של עגלות באמצע ואנשים דחוקים משני צידי האוטובוס.
בשביל האיזון, שמעו סיפור נאה:
ישבתי באוטובוס היוצא מירושלים. כל המקומות מאוכלסים. עלתה אישה ותינוקת בידה. קמה אישה (לא שומרת תומ"צ) ורצתה לתת את מקומה. ענתה העולה:"עליתי אפילו שידעתי שאין מקום, זו בעיה שלי". ההיא הייתה בשוק ומשכה בכתפיה. כשהעולה ניסתה להתמקם איכשהו דרשתי ממנה להחזיק לה את הילדה. לקום ולעמוד בנסיעה בינעירונית לא יכולתי, אבל היו לי ידיים פנויות. היא הרגישה מאוד לא נעים, אבל הסברתי לה שחיי הקטנה יקרים, וזה פשוט מסוכן. נהניתי שהיא לא עלתה מתוך תקווה שאולי יפנו לה מקום, אלא הסבירה שהיא בחרה לנסוע בתנאים הללו ואף אחד לא חייב לה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
אני שלמתי על עגלה פתוחה גם כשזה לא היה בחינם...
העגלה שלי (בת 6 שנים) לא ניתנת לפירוק קל, וגם תופסת את אותו מקום בקיפול,
בקיצור אין טעם.
בפרט כשיש בפנים רך ישן ועליך עוד ילד או שניים,
ומחילה וסליחה ג'י שלא חשבנו על זה לפני שש שנים כשקנינו עגלה.

הכי הצחקתן אותי עם הכעס על עגלת התאומים, זה הכי בלתי אפשרי שיש.
אולי לסופרוומניות כמוכן זה בקטנה, לי זה נשמע בלתי אפשרי.
חובה עלי לציין שלא יצא לי 'לתקוע' אוטובוס, או לגרום לדילוגי תחנות,
נשמע שזה קורה בעיר אחת מסוימת לפי האשכול הזה.
אבל כן היתה פעם אחת שעליתי עם עגלת תאומים מאוכלסת פלוס אחד על הידיים,
ואת העגלה שמתי בנישה שלא מפריעה למעבר עם הילדים בפנים, ואני יושבת לידם עם קטינא על הידיים...
ועולה אחת עצבנית, אבל מה זה עצבנית!
"עם עגלת תאומים! תאומים!!!"
מחילה, כפרתי... רוצה להחזיק את התינוק? את הילד הזה? אולי את השני? או לקפל את העגלה?
מה קרה?
כמו שאמרה נוי, גם אותה אסור לשפוט. :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
נכתב ע"י pr;1518642:
אני שלמתי על עגלה פתוחה גם כשזה לא היה בחינם...
העגלה שלי (בת 6 שנים) לא ניתנת לפירוק קל, וגם תופסת את אותו מקום בקיפול,
בקיצור אין טעם.
בפרט כשיש בפנים רך ישן ועליך עוד ילד או שניים,
ומחילה וסליחה ג'י שלא חשבנו על זה לפני שש שנים כשקנינו עגלה.

הכי הצחקתן אותי עם הכעס על עגלת התאומים, זה הכי בלתי אפשרי שיש.
אולי לסופרוומניות כמוכן זה בקטנה, לי זה נשמע בלתי אפשרי.
חובה עלי לציין שלא יצא לי 'לתקוע' אוטובוס, או לגרום לדילוגי תחנות,
נשמע שזה קורה בעיר אחת מסוימת לפי האשכול הזה.
אבל כן היתה פעם אחת שעליתי עם עגלת תאומים מאוכלסת פלוס אחד על הידיים,
ואת העגלה שמתי בנישה שלא מפריעה למעבר עם הילדים בפנים, ואני יושבת לידם עם קטינא על הידיים...
ועולה אחת עצבנית, אבל מה זה עצבנית!
"עם עגלת תאומים! תאומים!!!"
מחילה, כפרתי... רוצה להחזיק את התינוק? את הילד הזה? אולי את השני? או לקפל את העגלה?
מה קרה?
כמו שאמרה נוי, גם אותה אסור לשפוט. :)

איך באמת עולים עם עגלת תאומים???? תחכימי אותי... אני פשוט נמנעת מלעשות את זה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
pr , הייתי מלצלצת לך עוד כמה פעמים :)
התעצבנתי תמיד, גם כשאני הייתי עם העגלה הפתוחה, גם כשהייתי עם הסגורה, גם כשלא נתנו לי לעלות, הנסיעה בתחבורה הציבורית היא משהו מענג ביותר ועל כך אין חולק :) :):)
ע"ע אשכול סוער במיוחד על קמים או לא קמים באוטובוס.
אם היו לנו קצת יותר אוטובוסים עם קצת יותר מקום החיים היו יותר פשוטים אה?
ואם היה לנו רכב בכלל :)
כמו שאמר אדם חכם ממכרי, האוטובוסים זה של דלת העם, מי שלא מסתדר שייסע בספיישל...
(אולי כדאי לעבור נושא אחרי שמיצינו, על אלה שלוטשים עיניים משתוממות על התינוק שבוכה, אין לך מוצץ? אין לך בקבוק? אין לך? אין לך???? וצקצקצק בשפתיים,
הכי כיף היה עם רוסיה אחת שפשוט נעצה בילד שלי כזה מבט נזעם שהוא נעבאך השתתק.
באמת, סליחה שנולדנו!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
זה היה קו שמונה.. יש שם מקום כזה בקידמת האוטובוס שמאכלס את העגלה בשלום,
וזו עגלת בייביג'וגר (זו שנגנבה לנו, למי שעקב :)) שהיא באמת קומפקטית ונוחה לציבור.
השיפוטיות באשכול הזה ממש מתמיהה אותי,
והכף זכות שאני מוצאת היא שבאמת מתסכל מצב כזה שאוטובוסים חולפים על פניך מסיבה זו,
אבל נשמע שמערך התנועה הוא הכושל!
איך אפשר לדון אשה ככה ברותחין?..
יש ילדונים שהסיכוי לעבור אתם נסיעה סבירה כשהם לא קשורים בעגלה שואף לאפס,
ויש את הרכים הנולדים שלהוציא אותם זה סיפור מההפטרה ועוד ועוד..
ושוב - לומר שזה בגלל שזה בחינם? לא עשיתי סקר. אבל כאמור, אני שלמתי על זה תמיד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
נכתב ע"י pr;1518650:
זה היה קו שמונה.. יש שם מקום כזה בקידמת האוטובוס שמאכלס את העגלה בשלום,
וזו עגלת בייביג'וגר (זו שנגנבה לנו, למי שעקב :)) שהיא באמת קומפקטית ונוחה לציבור.
השיפוטיות באשכול הזה ממש מתמיהה אותי,
והכף זכות שאני מוצאת היא שבאמת מתסכל מצב כזה שאוטובוסים חולפים על פניך מסיבה זו,
אבל נשמע שמערך התנועה הוא הכושל!
איך אפשר לדון אשה ככה ברותחין?..
יש ילדונים שהסיכוי לעבור אתם נסיעה סבירה כשהם לא קשורים בעגלה שואף לאפס,
ויש את הרכים הנולדים שלהוציא אותם זה סיפור מההפטרה ועוד ועוד..
ושוב - לומר שזה בגלל שזה בחינם? לא עשיתי סקר. אבל כאמור, אני שלמתי על זה תמיד.
יקירתי,
כשהעגלות מאוכלסות - ניחא.
אבל ברוב המקרים מדובר בעגלות ריקות לגמרי.
אני לא יודעת איפה את גרה, אבל בירושלים זה דבר יום ביומו.
ולא, לא מדובר במערך הסעות כושל
כי המציאות ההזויה שמתרחשת לנגד עינינו לא התקיימה לפני החוק החדש (שאני, אגב, נהנית ממנו מאוד, אבל עירנית למצב באוטובוס. עגלה אחת או שתיים - ניחא. יותר מזה זה כבר לא לעניין).
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
תראי איזו שפת חרשים, על זה אפילו לא חשבתי! ריקות?...
איזה קטע. :)
גם פה אני מוצאת מקום לדון לכף זכות למען האמת והשלום,
אבל זה כבר נשמע קצת שונה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
תמשיכי לדון לכף זכות, חבל חבל!!!!!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
חבל על מה?..
אני עדיין סבורה שהדין ברותחין פה היה מוגזם לגמרי.
ולקפל עגלה עם תינוק ביד זה לא תמיד אפשרי ולא תמיד לכוחות.
(כן, מחילה מכבוד כולן... מותר לאשה שלא יהיה לה כוח לקפל את העגלה, בלי הרבה הסברים יפים נוספים.)
אבל באמת לא חשבתי שהעגלות המדוברות ריקות... אני גם לא לגמרי מבינה את ההגיון,
אם כבר משאירים עגלה פתוחה - למה שהתינוק לא יהיה בפנים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
אני נהנית לקרוא את הדיון המתפתח.
זה יגרום לכל נוסע/ת באוטובוס הבא, להבין גם את הצד השני.
(לבעלת העגלה: לקפל כשעמוס. לנוסעים האחרים: לסייע עם העוללים+ הקיפול)

אני נוסעת המון באוטובוסים. לפעמים מקפלת לפעמים לא.
הרבה פעמים יש על האוטובוס 4-8 עגלות! גם אם יקפלו אותן, יהיה לכולם עמוס מאד!!!
לא כל עגלה מתקפלת למטריה קטנה! (ואז עוד צריך להעמיד אותה כדי שלא יתקלו בה)

ואל תשכחו!!
אסור לעמוד באוטובוס עם ילד על הידיים! סכנת נפשות!
(אני מזדעזעת לראות אמהות/אבות/נערות שמתמרנות עם ילד ביד אחת וקיפול עגלה ביד השניה.... והכל תוך כדי נסיעה וסיבובי אוטובוס. סכנת נפשות! שימרו על האוצר שלכם!!)
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
ציטוט:
כי המציאות ההזויה שמתרחשת לנגד עינינו לא התקיימה לפני החוק החדש (שאני, אגב, נהנית ממנו מאוד, אבל עירנית למצב באוטובוס. עגלה אחת או שתיים - ניחא. יותר מזה זה כבר לא לעניין).

זה משפט שמאוד צריך עיון בגלל הנכונות שלו.

לפני החוק החדש המצב באוטובוסים העירוניים היה הרבה יותר טוב וזה עוד כשתכיפות האוטובוסים עוד היתה פחותה (בכ"א בבית שמש)

ואני לא דיברתי על עגלת תאומים. אני חושבת ההפך. למען אלו שחייבות עגלת תאומים ואינן יכולות לנסוע אחרת - כדאי שמי שכן יכולה תקפל עגלה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
נכתב ע"י pr;1518673:
חבל על מה?..
אני עדיין סבורה שהדין ברותחין פה היה מוגזם לגמרי.
ולקפל עגלה עם תינוק ביד זה לא תמיד אפשרי ולא תמיד לכוחות.
(כן, מחילה מכבוד כולן... מותר לאשה שלא יהיה לה כוח לקפל את העגלה, בלי הרבה הסברים יפים נוספים.)
אבל באמת לא חשבתי שהעגלות המדוברות ריקות... אני גם לא לגמרי מבינה את ההגיון,
אם כבר משאירים עגלה פתוחה - למה שהתינוק לא יהיה בפנים?

לפעמים האם מתיישבת עם התינוק (+הקטנים הנוספים) ולא יכולה לתמרן גם קיפול של עגלה.
מאד לא נעים כל פעם לבקש עזרה.
אז בבקשה לנוסעים ללא ילדים (ומתלוננים) הציעו עזרה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
עוד משהו,
שימו לב---
שהאוטובוסים העמוסים יותר בעגלות הן בשכונות צעירות, שגדלו והתרחבו בשנים האחרונות.
כל אחת יכולה לנסות לעשות חשבון כמה ילדים ועגלות נוספו ברחוב שלה בשנה האחרונה לעומת כמות האוטובוסים שלא עלתה !!!
מרגישים את במיוחד בימי שישי שהאוטובוסים עמוסים במיוחד,
הגברים מתמרנים ערמות של עגלות+מזוודות
הנשים מתמרנות ישיבה יציבה על כיסא אחד - אמא+2 ילדים ויותר :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
למעשה, האם החוק שווה בכל החברות ובין 7-9 בבוקר חייבים לקפל? או שזה משתנה בין החברות?
איפה אפשר לראות את זה כתוב?
(אם החוק מחייב לקפל ואני לא קיפלתי ולא שילמתי, אני חייבת לחברה תשלום נסיעה.....)
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
נכתב ע"י תמי1;1518693:
למעשה, האם החוק שווה בכל החברות ובין 7-9 בבוקר חייבים לקפל? או שזה משתנה בין החברות?
איפה אפשר לראות את זה כתוב?
(אם החוק מחייב לקפל ואני לא קיפלתי ולא שילמתי, אני חייבת לחברה תשלום נסיעה.....)
זה לא חוק של חברות הנסיעה אלא חוק של המדינה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
נכתב ע"י pr;1518673:
חבל על מה?..
אני עדיין סבורה שהדין ברותחין פה היה מוגזם לגמרי.
ולקפל עגלה עם תינוק ביד זה לא תמיד אפשרי ולא תמיד לכוחות.
(כן, מחילה מכבוד כולן... מותר לאשה שלא יהיה לה כוח לקפל את העגלה, בלי הרבה הסברים יפים נוספים.)
אבל באמת לא חשבתי שהעגלות המדוברות ריקות... אני גם לא לגמרי מבינה את ההגיון,
אם כבר משאירים עגלה פתוחה - למה שהתינוק לא יהיה בפנים?

חבל שלא תדוני לכף זכות, זה מה שאמרתי...
כאילו, שכנעו אותך שזה כולה נשים סתומות עם עגלות פתוחות... ולא היא! (ואם אין לה כוח אז אין לה... גם אם כבר נחתה בשלום עם הינוקא... לא?? וכאמור, לפעמים העגלה לא תופסת פחות מקום באופן הזה)
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
נכתב ע"י sh12;1518682:
לפעמים האם מתיישבת עם התינוק (+הקטנים הנוספים) ולא יכולה לתמרן גם קיפול של עגלה.
מאד לא נעים כל פעם לבקש עזרה.
אז בבקשה לנוסעים ללא ילדים (ומתלוננים) הציעו עזרה!

צודקת לגמרי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
נכתב ע"י GRN;1518697:
זה לא חוק של חברות הנסיעה אלא חוק של המדינה.


כשסופרבוס היו בעיר, היה חוק של קיפול עגלות במדינה, אבל פה החוק חייב רק ב-3 זמנים מסויימים במשך היום, למשך שעה-שעתיים ובכל שאר היום היה אפשר להשאיר פתוח.
אז חשבתי שהחוק משתנה בין החברות.

המעניין הוא שהנהג לא חייב אותי לשלם, הוא רק אמר שאם יבוא מבקר- שאני אזכור לומר לו שהנהג אמר שצריך לשלם ואני לא שילמתי (לכן גם היתה לי מחשבה שהחוק לא באמת חל, כי היה מתאים שהוא יעצור את האוטובוס בצד עד שאני לא משלמת...)
תכל'ס, עכשיו אני צריכה לשאול רב אם לשלם או לא.

וסליחה מכולם שאני ממשיכה לדשדש בנושא שבשלו פתחתי את האשכול....:eek:
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

חויה מזעזעת שלי משדה התעופה בשארם א שייח לפני שבוע וחצי
זה היה בטיסה חזור מאירופה
לא רציתי לטוס לבד, לכן נצמדתי לאברך. טסנו מאמסטרדם, דרך טורקיה, לשארם א שייח
בטורקיה היה מפחיד לכשעצמו, היה לפנינו שורה של שייחים עם כיפות, ורק את האברך שבא אחריהם הכריחו להוריד את הכיפה.
אבל עיקר הסיוט היה במצריים, בשארם א שייח
אנשי האבטחה התעללו מאוד באברך
משכו לו את החליפה
העיפו לו את הכיפה והכובע ולא הרשו לו לכסות את הראש עם היד
גררו אותו פיזית לחנות של כובעים
ולאורך כל הסיוט הם צרחו עליו באנגלית שבורה " אמרו לכם לא לבוא עם סממנים יהודיים"
האברך ניסה לומר להם שהוא אחראי לעצמו אבל שום דבר לא עזר לו
היה קשה לראות, בשלב מסוים פשוט לא הסתכלתי לכיוונו מרוב שהיה לי מזעזע
הגענו לשלב של לקחת מזוודות
ניגשים 2 ערבים צעירים ומתחילים להערים את המזוודות שלנו על עגלה
ניסיתי להתנגד והורדתי את המזוודות שלי מהעגלה, אמרתי לו שאני יכולה לבד לקחת את המזוודות

והוא צרח "סקיוריטי" ובעצבים החזיר את המזוודות לעגלה
לא העזתי לצייץ כבר כי חשבתי שזה חלק מהאבטחה
בשלב הזה עיכבו אותי יחד עם האברך
ואז עשיתי את שטות חיי
ואמרתי שהוא לא בעלי

ואז הסיוט התעצם
מחוץ לשדה התעופה בדואים ערבים נהגי מוניות מקיפים אותך מכל עבר, מנסים לצוד כל איש שיוצא משם למונית שלהם

נס שניגש אלי נהג שהזמנו מראש היה לו את התמונה שלי בטלפון
ואז איש האבטחה עם המזוודות נעמד מולי, לא נותן לי להמשיך ללכת
גיב מי דה מוני !! תביאי לי את הכסף !!
ולהפתעתי נהג המונית שהזמנו וביררנו עליו מראש, הצטרף אליו ופשוט דרש ממני לשלם לסחטן
שתי בדואים מאיימים, הוצאתי 50 שח והבאתי לסחטן, ולא עזר !
את צריכה לתת לפחות 200 ! אחרת הם לא זזים ממני
ובכל הסיוט הזה, אין לשום פלפון שלי קליטה באזור סיני!

הנס שלי היה שניגש בחור שנסע עם טנדר מאורגן עם עוד בחורים, ואמר לי בואי איתנו
ברגע שהנהג קלט שהוא מאבד אותי
הוא שינה פרצוף
קילל את סוחב המזוודות הסחטן
הכניס מהר את המזוודות שלי למונית שלו
פתח לי את הדלת של המונית, חייב אותי להיכנס מייד
ונסע משם במהירות
נסעתי שעתיים וחצי בחרדה עצומה
לבד עם תינוק ועם בדואי מפחיד
הוא אומנם התנהג בנעימות, אבל כבר לא סמכתי עליו
בדקתי כל הדרך שאנחנו נוסעים בדרך הנכונה

לכל אורך הדרך יש כ 8 מחסומים שערבים עוצרים את המונית, מציצים פנימה והנהג אומר להם משהו ונוסעים הלאה
עד שהגענו למעבר גבול גם שם הצד המצרי פחות נעים כשיש רק ערבים מסביבך
ב"ה עכשיו אני בבית
לא ממליצה על הסיוט לאף אחד!!

אחרי נסעו משפחה ואמרו לאישה להוריד את התכשיטים בבידוק הבטחוני
והיא לא קיבלה אותם בחזרה

שמעתי גם מכלי לא ראשון אבל משפחה שאני מכירה שטסו לשם- הנשים עם פאות
ועשו להם בעיות מפחידות עם הכיסוי ראש בבידוק הבטחוני בשארם.

מקווה שעזרתי למי שמתכנן לחזור דרך שם או לטוס דרך שם.

קצת כדי לאזן: אח שלי נסע שם מיד עם תחילה המלחמה, היה עם לבוש חרדי מלא ואשתו עם פאה ולא עשו לו כלום..
זה כנראה תלוי על מי נופלים
כל הימין עכשיו באטרף על חוק החניונים, שכביכול רק ייקר את מחירי החניה.
למשל מהתקשורת:


ואני לא מבין את התלונות, כי ממה נפשך:
אם יש שוק חופשי ותחרות (מה שלא תמיד יש בחניון כי אתה צריך אותו מתחת האף ואי אפשר לשלוח את הרכב לחנות בחניון מיבוא מקביל...) - אז השוק יאזן את עצמו.
ואם אין - אז באמת עדיף שהמחירים יעלו באופן כללי, אבל התוצאה של החוק + ההעלאה תהיה, שמי שחנה במשך שעה ודקה ירוויח איקס, ואת האיקס הזה ישלם במקומו מי שחנה במשך שעתיים... זה באמת הוגן...

אז אוקי, אם יש מישהו שחשב שבעלי החניונים יגידו אוקי, המחירים ישארו אותו דבר ואנחנו נפסיד - אז הוא טיפש מטופש,

אבל אם הכוונה הייתה לשנות את האיזון, שהמחיר יהיה לפי מה שהשתמשת - זה דווקא רעיון טוב...

ועוד עשר נקודות על כך שבינינו, זה בעצם חוק לרווחת מאותגרי הקש"ר, מאותגרי העמידה בזמנים... גם להם יש זכויות...

אשמח לשמוע את דעתכם.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה