• הוסף לסימניות
  • #1
ביטוח רפואי לחו"ל
יש לכם המלצות? מי טוב? זול?

חבילות שיחות מהנייד?
איפה הכי זול וטוב לעשות?

תודה מראש לעונים!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
1. יש ביטוח רפואי מצוין לחו"ל מבית הפניקס שנקרא בשם "PassportCard"
היחודיות שלו היא שאת מקבלת כרטיס מגנטי בשדה התעופה, ואם קורה חלילה משהו בחו"ל ויש צורך לשלם עבור הטיפול, ניתן להעביר את הכרטיס והטיפול משולם מיידית, בשונה מהשיטה הרגילה של חברות הביטוח, בה המבוטח משלם מכספו- ורק בארץ לאחר הגשת הטפסים- הוא מקבל החזר.
אני עשיתי את זה דרך האינטרנט בכמה דקות בודדות, עלה לי בסביבות 18 דולר- עבור שבוע- וב"ה שלא השתמשתי בו:)
2. חבילת שיחות מהנייד- דרך חברות הסלולאר זה יוצא יקר מאד בד"כ (כ80 אגורות לדקה), את יכולה לקנות סים בינלאומי או לחילופין לשכור (עולה בערך חמש שקל ליום) ולקחת תוכנית טובה- תלוי לאן את נוסעת.
נסיעה טובה ובהצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
נכתב ע"י אילה לב;1518999:
2. חבילת שיחות מהנייד- דרך חברות הסלולאר זה יוצא יקר מאד בד"כ (כ80 אגורות לדקה), את יכולה לקנות סים בינלאומי או לחילופין לשכור (עולה בערך חמש שקל ליום) ולקחת תוכנית טובה- תלוי לאן את נוסעת.
נסיעה טובה ובהצלחה

כמה עולה סים בינלאומי?
אפשר גם במכשיר קשר? אני ממש בורה בענייני סלולאר
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
אני לא קניתי אלא שכרתי בחמישה שקלים ליום כולל המכשיר
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
נכתב ע"י סטודנטית;1518988:
ביטוח רפואי לחו"ל
יש לכם המלצות? מי טוב? זול?

חבילות שיחות מהנייד?
איפה הכי זול וטוב לעשות?

תודה מראש לעונים!!!!

ללקוחות ויזה cal, ניתן לעשות ביטוח חינם דרך חברת הראל ביטוח.
המדובר הוא על הביטוח הבסיסי, וכמובן ניתן להוסיף עליו בכיסוי ובמחיר;).
אני אישית, עשיתי עד כה את הביטוח הבסיסי והחינמי. הם שולחים לך לפקס או למייל את האישור ומפתים אותך כמובן להרחיב את הכיסוי.
אני לא הרחבתי, מאחר וכל נושא הביטוח הוא השתדלות בלבד, אך נהגי כהחלטך (תלוי אם את נוסעת למטרת טיולים וכו' או רק לביקור משפחתי וכד').
אם החלטת לקחת את הכיסוי הבסיסי- עמדי על רצונך זה! אין להם זכות לכפות עלייך הרחבת כיסוי....
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
נכתב ע"י סטודנטית;1519004:
כמה עולה סים בינלאומי?
אפשר גם במכשיר קשר? אני ממש בורה בענייני סלולאר

הדבר משמועתי מאד לאן את נוסעת (באירופה עצמה- לכל ארץ המחיר היה שונה והפערים היו גדולים).
אם את מתארחת אצל מישהו, תבקשי מהם את האפשרות שיתקשרו אלייך מהארץ, ותעשי מסלול של שיחות לנייחים לחו"ל- שיתקשרו אלייך מארץ לטלפון של המארחים בחו"ל (נסעתי ל-10 ימים והזמנתי מסלול שכזה בנטוויז'ן. שילמתי 10 ש"ח בלבד!!).
אם את לא רוצה להיות תלויה באחרים/ נוסעת למלון, טיול וכו'- תצטרכי לבדוק את השוק.
יש אזורים בהם סים בינלאומי משתלם (למרות שגם בזה יוצא לך חתיכת מחיר).
יש גמ"חים לפלאפונים עם סים בינלאומי
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
נכתב ע"י סטודנטית;1519012:
פה בארץ???
כמה עלו השיחות?

כן, שכרתי פה בארץ
תעקבי בעיתונים יש הרבה מודעות של השכרת סים לחו"ל
לי עלה 40 אגורות לדקה מאיטליה לארץ, אבל זכור לי שכשהייתי בלונדון שילמתי פחות, לדעתי זה תלוי לאן את נוסעת.

ולחמדה- אכן השאלה היא מה מטרת הנסיעה ומה מתכננים בטיול, טיולים, טיפוסים, ספורט וכו' מייקרים את הסיפור, והמחיר זהה יחסית בכל חברות הביטוח.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
אה, ועוד דבר. אם את רוכשת חבילת שיחות- ודאי מה המחיר לשיחה מקומית (לדוג'- אם את נוסעת ללונדון, בררי מה המחיר לשיחה בלונדון עצמה. אני נתקעתי והיה עלי להתקשר לארץ בכדי שיבקשו ממישהו בלונדון שיחזור אלי...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
נכתב ע"י אילה לב;1519018:
כן, שכרתי פה בארץ
תעקבי בעיתונים יש הרבה מודעות של השכרת סים לחו"ל
לי עלה 40 אגורות לדקה מאיטליה לארץ, אבל זכור לי שכשהייתי בלונדון שילמתי פחות, לדעתי זה תלוי לאן את נוסעת.

ולחמדה- אכן השאלה היא מה מטרת הנסיעה ומה מתכננים בטיול, טיולים, טיפוסים, ספורט וכו' מייקרים את הסיפור, והמחיר זהה יחסית בכל חברות הביטוח.

זהו, שבכל הפעמים שנסעתי- לא שילמתי אגורה.
לקחתי את המסלול החינמי של הראל ופטרתי בכך את חובת ההשתדלות....
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
נכתב ע"י חמדה;1519022:
זהו, שבכל הפעמים שנסעתי- לא שילמתי אגורה.
לקחתי את המסלול החינמי של הראל ופטרתי בכך את חובת ההשתדלות....

זה כיסה לך דברים כמו ספורט אתגרי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
נכתב ע"י אילה לב;1519023:
זה כיסה לך דברים כמו ספורט אתגרי?

מראש שאלתי מה מטרת הנסיעה.
אף כשנסעתי לטיול (לא לספורט אתגרי והחלקות בשלג), לא עשיתי ביטוח שונה; אבל שוב- כל אחד יפעל כהרגשתו...
אין זה אלא חלק מההשתדלות וזה דבר המסור ללבו של כל אחד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
נכתב ע"י חמדה;1519024:
מראש שאלתי מה מטרת הנסיעה.
אף כשנסעתי לטיול (לא לספורט אתגרי והחלקות בשלג), לא עשיתי ביטוח שונה; אבל שוב- כל אחד יפעל כהרגשתו...
אין זה אלא חלק מההשתדלות וזה דבר המסור ללבו של כל אחד.

אהבתי את התגובה,
רק היה לי חשוב לציין את זה לסטודנטית, כי שמעתי ממש לאחרונה על מישהו שהחליק בשלג בטיול בחו"ל ושילם הון עתק ממש, כיון שהביטוח שלו לא כיסה את הסעיף הזה של החלקה בשלג, והוא כלל לא ידע על הצורך להוסיף בביטוח כיסוי לדברים הדרושים לו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
נכתב ע"י אילה לב;1519028:
אהבתי את התגובה,
רק היה לי חשוב לציין את זה לסטודנטית, כי שמעתי ממש לאחרונה על מישהו שהחליק בשלג בטיול בחו"ל ושילם הון עתק ממש, כיון שהביטוח שלו לא כיסה את הסעיף הזה של החלקה בשלג, והוא כלל לא ידע על הצורך להוסיף בביטוח כיסוי לדברים הדרושים לו.

זה בהחלט.
החלקה בשלג זה דבר שבפירוש צריך לקחת בחשבון, ואני גם שמעתי על החלקה תמימה בשלולית מים בשוויץ שהסתיימה בשבר בקרסול... :(
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
נכתב ע"י חמדה;1519016:
הדבר משמועתי מאד לאן את נוסעת (באירופה עצמה- לכל ארץ המחיר היה שונה והפערים היו גדולים).
אם את מתארחת אצל מישהו, תבקשי מהם את האפשרות שיתקשרו אלייך מהארץ, ותעשי מסלול של שיחות לנייחים לחו"ל- שיתקשרו אלייך מארץ לטלפון של המארחים בחו"ל (נסעתי ל-10 ימים והזמנתי מסלול שכזה בנטוויז'ן. שילמתי 10 ש"ח בלבד!!).
אם את לא רוצה להיות תלויה באחרים/ נוסעת למלון, טיול וכו'- תצטרכי לבדוק את השוק.
יש אזורים בהם סים בינלאומי משתלם (למרות שגם בזה יוצא לך חתיכת מחיר).
יש גמ"חים לפלאפונים עם סים בינלאומי

אני נוסעת לברצלונה, ונמצאת בבית מלון.......
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
נכתב ע"י אילה לב;1519023:
זה כיסה לך דברים כמו ספורט אתגרי?

נכתב ע"י חמדה;1519024:
מראש שאלתי מה מטרת הנסיעה.
אף כשנסעתי לטיול (לא לספורט אתגרי והחלקות בשלג), לא עשיתי ביטוח שונה; אבל שוב- כל אחד יפעל כהרגשתו...
אין זה אלא חלק מההשתדלות וזה דבר המסור ללבו של כל אחד.

אני נוסעת לטיול מאורגן ללא ספורט אתגרי וכד'.....
ועד כמה שידוע לי עכשיו אין שלג בברצלונה.
תודה רבה בכל אופן על ההארה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
נכתב ע"י סטודנטית;1519102:
אני נוסעת לטיול מאורגן ללא ספורט אתגרי וכד'.....
ועד כמה שידוע לי עכשיו אין שלג בברצלונה.
תודה רבה בכל אופן על ההארה!

גמני לא נסעתי לחופשה עם ספורט אתגרי וכד', זה היה רק לשם ההסבר.
ממליצה לך בכל אופן לבדוק כן מה הדברים הדרושים לך בביטוח (דברים פשוטים כמו טיסה או רכיבת אופניים), צירפתי לך קובץ אם יעזור.
נסיעה טובה
 

קבצים מצורפים

  • ביטוח.jpg
    KB 63.7 · צפיות: 18
  • הוסף לסימניות
  • #18
נכתב ע"י סטודנטית;1519102:
אני נוסעת לטיול מאורגן ללא ספורט אתגרי וכד'.....
ועד כמה שידוע לי עכשיו אין שלג בברצלונה.
תודה רבה בכל אופן על ההארה!

ככל הידוע לי, ברצלונה היא עיר ללא 'הוראות מיוחדות'. ובטיול מאורגן לא אמורות להיות אטרקציות מיוחדות (אלא א"כ את יוצאת לבד). אם את נצמדת למארגנים- לרוב גם לא יהיה לך אופניים (שוב, אלא אם תשכרי בעצמך).
בכל מקרה, תוכלי להרים טלפון להראל- ופשוט לברר מה מכיל המסלול החינמי.
את הבסיס זה ודאי מכסה.
לגבי סלולארי- אני לא בטוחה שסים בינלאומי יהיה לך שם כ"כ זול.
באחת מהפעמים שטסתי- פשוט לקחתי איתי נט בוק, ותיקשרתי עם הארץ במיילים בלבד.
את האמת- זה היה ניתוק אמיתי. בחו"ל יש רשתות בכל מקום, כך שלא תיתקעי עם זה
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
נכתב ע"י חמדה;1519285:
ככל הידוע לי, ברצלונה היא עיר ללא 'הוראות מיוחדות'. ובטיול מאורגן לא אמורות להיות אטרקציות מיוחדות (אלא א"כ את יוצאת לבד). אם את נצמדת למארגנים- לרוב גם לא יהיה לך אופניים (שוב, אלא אם תשכרי בעצמך).
בכל מקרה, תוכלי להרים טלפון להראל- ופשוט לברר מה מכיל המסלול החינמי.
את הבסיס זה ודאי מכסה.
לגבי סלולארי- אני לא בטוחה שסים בינלאומי יהיה לך שם כ"כ זול.
באחת מהפעמים שטסתי- פשוט לקחתי איתי נט בוק, ותיקשרתי עם הארץ במיילים בלבד.
את האמת- זה היה ניתוק אמיתי. בחו"ל יש רשתות בכל מקום, כך שלא תיתקעי עם זה

תודה על הרעיון, אבל-
אני לא יכולה לתקשר עם הילדים במיילים :(
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
נכתב ע"י סטודנטית;1519288:
תודה על הרעיון, אבל-
אני לא יכולה לתקשר עם הילדים במיילים :(

סורי.
על זה לא חשבתי...
העיקר תהני מלאן, ותנצלי את המרחבים לשחרור ולאגירת כוחות...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה