קורונה חיסון הקורונה של חברת "פייזר"

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #42
את כל החיסונים כולל הקורונה מנסים באותה דרך.
קודם על בעלי חיים ואז שלב בטיחות שמנסים על כמה אנשים ואז שלב של בחינת תופעות לוואי ואז שלב של יעילות.
חיסון הקורונה עבר את כל השלבים הללו בדיוק כמו כל חיסון אחר רק באינטנסיביות ובלי סחבות בירוקרטיות.

ניסוי על נשים בהריון נערך לכל החיסונים שנים אחרי שהן מאושרים ומאד באיטיות ובזהירות.
זה לא נכון לא ניסו על בעלי חיים, וזה שלא ניסו על נשים בהריון זה בעיה כי אז אין ראיה שהחיסון מפריעה לילודה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
כן זה ידוע, תשאל כל פרופסור..
לא ידוע לי שזה כזה ידוע.
מנסים חיסונים על נשים בהריון? באופן נורמלי?
לא חושבת.
אולי רק חיסונים ייעודיים, כמו חיסון לשעלת.

ובכל מקרה, כרגע לא מתכוונים לתת את החיסון לנשים בהריון, בדיוק מטעמי בטיחות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
לא ידוע לי שזה כזה ידוע.
מנסים חיסונים על נשים בהריון? באופן נורמלי?
לא חושבת.
אולי רק חיסונים ייעודיים, כמו חיסון לשעלת.

ובכל מקרה, כרגע לא מתכוונים לתת את החיסון לנשים בהריון, בדיוק מטעמי בטיחות.
את מוזמנת לברר, סוף פסוק..
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
זה לא נכון לא ניסו על בעלי חיים, וזה שלא ניסו על נשים בהריון זה בעיה כי אז אין ראיה שהחיסון מפריעה לילודה...

מילא זה היה בהיסטוריה הרחוקה...
אבל כולנו פה. ובסך הכל עברו כמה חודשים
וכולנו זוכרים את סיום הניסויים בבעלי חיים..
איך אפשר ככה להכחיש את המציאות עוד בטרם יבש עליה הדיו??

זה שלא ניסו על נשים בהריון היה מהווה בעיה אם היו מחסנים נשים בהריון.
כרגע היות וזה לא נוסה ואין מידע - אין לאף אחד תוכנית לחסן נשים בהריון. תנוח דעתך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
את מוזמנת לברר, סוף פסוק..

בררתי.
מרבית החיסונים לא נוסו על נשים בהריון ולא ניתנים בהריון כלל. אפשר לחכות לסוף ההריון...
המיעוט שכן נוסה בגלל שהיתה חשיבות (כגון :שפעת,שעלת) נוסה הרבה אחרי שהחיסונים ניתנו למליוני אנשים בעולם ובמשך שנים..
סוף פסוק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
ידוע לי גם מרופאים שעימם שוחחתי על הנושא, וגם ממפגשים שלי עם אנשים העוסקים במחקר רפואי,
שאסור לעשות ניסויים על נשים בהריון. וגם על ילדים.
(הסיבה לנשים בהריון היא שבעצם מעורב פה עוד אדם שלא הסכים לניסוי)
לא יכולתי שלא להגיב, אפילו שזה קצת ענתיקה.
הבעיה שלהם היא חוסר ההסכמה של העובר?
לפני שהם מפילים אותו הם מתייעצים איתו?
ולפני שהם משתמשים ברקמות שלו לייצור החיסונים עצמם?
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
לא ידוע לי שזה כזה ידוע.
מנסים חיסונים על נשים בהריון? באופן נורמלי?
לא חושבת.
אולי רק חיסונים ייעודיים, כמו חיסון לשעלת.

ובכל מקרה, כרגע לא מתכוונים לתת את החיסון לנשים בהריון, בדיוק מטעמי בטיחות.
למיטב ידיעתי, גם חיסון השעלת לא נבדק על נשים בהריון, למרבה החלמאות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
לא ביררתי את הענין, אבל אם אתם אומרים,
אז הוא כן נבדק
ברגעים אלו
על כל הנשים בהריון שמתחסנות (בחלמאות?)
ועל ילדיהן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
בהחלט נשמע חלמאות במיטבה.
אני רואה עכשיו שאחרי שהתחילו בעולם לחסן לשעלת בהריון, נעשה מעקב אחרי תוצאות ההריון אצל נשים שחוסנו לשעלת, והמסקנה היתה שהחיסון בטוח, לא נצפו השפעות על ההריון.
לא ראיתי שבדקו את ההשפעה על העובר לטווח רחוק (כמובן יתכן שיש מחקרים כאלו אבל פספסתי אותם)
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
לא הבנתי מה הנושא עם החיסון אם נבדק על בעלי חיים או רק על אנשים וכו וכו הרי אין קורונה אז בשביל מה החיסון?
כי אצל בעלי החיים כן היה,
ופשוט דואגים להם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
לא הבנתי מה הנושא עם החיסון אם נבדק על בעלי חיים או רק על אנשים וכו וכו הרי אין קורונה אז בשביל מה החיסון?
פשוט חבל על האנרגיות החיסון לא טוב ובכלל אין קורונה סוף פסוק. ;)
כמו שכבר אמר כאן מישהו איפשהו
הצ'אלמער ממאה שערים: אח, תיראו כמה טוב ה', הקדים תרופה למכה, אין קורונה וכבר יש חיסון נגדה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
שאלה שמעניינת אותי:
טורחים כ"כ להביא לישראל מיליוני מנות חיסון,
נניח וכולם היו רוצים להתחסן,
הרי אוכלוסיות של חולים במחלות שונות ומשונות לא נבדקו, נגיד שהם לפחות 10% מהאוכלוסיה
נשים בהריון, עוד כמה אחוזים
ילדים ותינוקות, עוד איזה 8%
(מחפשת נתונים ברורים ולא מוצאת :( )
כמה כבר נשאר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
שאלה שמעניינת אותי:
טורחים כ"כ להביא לישראל מיליוני מנות חיסון,
נניח וכולם היו רוצים להתחסן,
הרי אוכלוסיות של חולים במחלות שונות ומשונות לא נבדקו, נגיד שהם לפחות 10% מהאוכלוסיה
נשים בהריון, עוד כמה אחוזים
ילדים ותינוקות, עוד איזה 8%
(מחפשת נתונים ברורים ולא מוצאת :( )
כמה כבר נשאר?
אין לי מושג על המספרים הנ"ל,
אבל לפי מה שכתבת, נשארו לחסן כ-8 מיליון אנשים,
שזה אומר 16 מיליון מנות חיסון.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה