כללי חלון באינדזיין, סקריפט חדש ומעולה, חינם

  • הוסף לסימניות
  • #1
שלום רבותי, איש בשורה אנוכי היום,
לאחר שהחילותי ללמוד סקריפטים, הכנתי סקריפט לעשיית חלון באינדזיין.
(בוסרי למדי מצד התכנות, אך זה לא משנה לרוב המשתמשים...)

כעת זו גרסה ראשונית בסיסית.

הוראות:

1. הסקריפט עובד רק לפי סגנון פסקה.
2. בחר תו או מספר תווים מפסקה המעוצבת עם הסגנון פסקה הרצוי.
3. הפעל את הסקריפט.
---הסקריפט יעבור על כל הפסקאות עם הסגנון פסקה הנ"ל במסמך, ויכניס חלון---

הרחבות:

א. הסקריפט מכניס חלון אחר כל מילה ראשונה אלא אם יש בה אובייקט מעוגן, שאז הוא מתעלם ממנה.
ב. הסקריפט יוצר סגנון אובייקט חדש עם השם חלון+מספר אקראי.
ג. הסקריפט יוצר סגנון תו חדש עם השם ANCUR+מספר אקראי.
ד. הסקריפט מותאם לפסקאות המעוצבות לפי פויינטים.

- למחיקת חלון מסגנון פסקה מסויימת יש לבחור בחיפוש לפי סגנון תו שלו, ולהחליף בכלום.
למחיקה ידנית בפסקה ספציפית פשוט בחרו ומחקו את האוביקט.
- לביטול על ידי CTRL+Z יש ללחוץ מספר פעמים, 3 כמדומני.

בע"ה אעלה בעתיד גרסאות מתוחכמות יותר עם תנאי לפי שורות, אך בתשלום.

אין להפיץ את הסקריפט! המעוניין יוריד מכאן.
https://www.dropbox.com/s/uegq4kpf1zozh5s/חלון לפי בחירת תו מפיסקה.jsx


הוראות כלליות לשימוש בסקריפטים: כאן-
https://www.dropbox.com/s/2e3ku7bcj4w28kx/התקנת_ושימוש_בסקריפטים.zip
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
הסקריפט עובד נחמד.
אאל"ט, אמר לי בזמנו עדי רביד, שאובייקט מעוגן לוקח מזיכרון המחשב, יותר מהכנסת סתם ריבוע עוקף מלל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
הוא עובד על חפש והחלף של גרפ?
אני רואה שהוא מאפס משהו שם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
היה אפשרות להגדיר שבפסקה שיש בה רק 3 -2 שורות, יהיה חלון לימין?
בשביל למחוק, חלון אחד מפסקה, אפשר פשוט להסיר אותו...
או חפש "אובייקט מעוגן" (a~) לפי בחירה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
קודם כל - המון תודות!!
אני לא מצליחה להפעיל את הסקריפ
מופיעה לי הודעת שגיאה
 

קבצים מצורפים

  • Picture 43.png
    KB 27.4 · צפיות: 40
  • הוסף לסימניות
  • #6
נכתב ע"י חותם1;1037237:
קודם כל - המון תודות!!
אני לא מצליחה להפעיל את הסקריפ
מופיעה לי הודעת שגיאה

כאמור אני די ירוק, לצערי איני יכול להושיע הרבה.
אצלי עבד בCS6.
ולא עבד בCS3
בשאר איני יכול לבדוק כי אין לי...

גם יתכן שלא בחרת איזה תו מהטקסט?
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
נכתב ע"י שלמה;1037223:
הסקריפט עובד נחמד.
אאל"ט, אמר לי בזמנו עדי רביד, שאובייקט מעוגן לוקח מזיכרון המחשב, יותר מהכנסת סתם ריבוע עוקף מלל.

הסקריפט עובד על אובייקט מעוגן+חיפוש והחלפה.
כעת איני יודע להתנות לפי מספר שורות, אך בהמשך בע"ה, זה אפשרי אך עדיין לא הצלחתי לבצע זאת בלי הרבה תקלות.

מה פירוש סתם אובייקט שקוף עוקף מלל?
זה זה אובייקט מעוגן?
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
נכתב ע"י שלמה;1037227:
היה אפשרות להגדיר שבפסקה שיש בה רק 3 -2 שורות, יהיה חלון לימין?
בשביל למחוק, חלון אחד מפסקה, אפשר פשוט להסיר אותו...
או חפש "אובייקט מעוגן" (a~) לפי בחירה.

וודאי. אך למחיקה מכל המסמך יש לחפש לפי סגנון תו של הנקודת עיגון.
גם כדי להמנע ממחיקת שאר מני אוביקטים מעוגנים
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
אליעזר היקר! תורה רבה!
אתה חוסך לנו המון עבודה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
בעניין גרסאות.

א. עובד בcs6
- עדכון מרבי גולדרינג: עובד בcs5
ב. לא עובד בcs3.
ג. מי שניסה על גרסאה מהאמצע ביניהם, אנא יעדכן כי איני יכול לבדוק.
ד. הסקריפט מאפס את ההגדרות של החיפוש והחלפה בגרפ.

(וכיון שלמעשה התועלת העקרית של הסקריפט תהיה רק אחר שאכניס אליו תנאי לפי מספר שורות בפסקה, אז אולי בנתיים לא אטרח להתאימו לcs3)
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
אליעזר יישר כח! התקדמת מאוד:rolleyes:

עובד בcs5.

כדאי שתתן אפשרות לבחור בפסקה של 2 או 3 שורות האם לעשות ישור ימני או אמצע.

עלה והצלח!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
נכתב ע"י GOLDRING;1037275:
אליעזר יישר כח! התקדמת מאוד:rolleyes:

עובד בcs5.

כדאי שתתן אפשרות לבחור בפסקה של 2 או 3 שורות האם לעשות ישור ימני או אמצע.

עלה והצלח!!!

בהחלט אני עובד על זה.
תודה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
תודה רבה
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
  • הוסף לסימניות
  • #16
נכתב ע"י eliezer;1037272:
א. עובד בcs6
- עדכון מרבי גולדרינג: עובד בcs5
ב. לא עובד בcs3.
ג. מי שניסה על גרסאה מהאמצע ביניהם, אנא יעדכן כי איני יכול לבדוק.
ד. הסקריפט מאפס את ההגדרות של החיפוש והחלפה בגרפ.

(וכיון שלמעשה התועלת העקרית של הסקריפט תהיה רק אחר שאכניס אליו תנאי לפי מספר שורות בפסקה, אז אולי בנתיים לא אטרח להתאימו לcs3)

לא יעבוד על CS3 ומטה, מסיבה פשוטה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
לא הבנתי אך אני מוריד לחצתי על הלינק הוא פותח לי חלון על מה אני לוחץ ואך אני ממשיך?
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
  • הוסף לסימניות
  • #20
לא עובד בCS4
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה