מידע שימושי טופס הצטרפות לתביעה נגד XXXXX XXXXXXXXXXXX זכויות

מצב
הנושא נעול.
לפני נעילת והעלמת האשכול.
מתוך ידיעה ברורה והשוואה מול חוזים אחרים(של 7 חברות אחרות).
החוזה של החרבה לבזבוז שטויות הוא הדרקוני ביותר, המרושע ביותר וחסר צדק הדוחה ביותר.
זה מוכח שחור ע"ג לבן.
אפשר לנסות לבד להשוות מול חברות, ואפשר להאמין לזה שעשה זאת עבורו ומסתכן לפרסם זאת גם עבורך.
ידע הציבור ויזהר.
אל תגידו לא אמרו לי.
הנה אמרו, כתבו, ובזבזו זמן עבורך ועבור הכסף שאין לך...)


אפשר לנעול, להעלים, למחוק ולהשמיד יחד עם כל האשכולות ז"ל נ"ע מלפני לא הרבה זמן על אותו נושא.
 
קיצור אין שום בעיה חוקית במה שהם עושים
מעדיף לבזבז את השנאה שלי על הבנקים
לדעתי הם הרבה יותר גרועים
ומערכות הפיקוח דואגות להם במקום לנו
במה הם יותר גרועים?
 
קיצור אין שום בעיה חוקית במה שהם עושים
מעדיף לבזבז את השנאה שלי על הבנקים
לדעתי הם הרבה יותר גרועים
ומערכות הפיקוח דואגות להם במקום לנו
זוהי מסקנה שגויה לחלוטין.
וחוסר הבנה, לקרא דברים בין השורות...
החוק לא מתיר בשום מקום את המרמה שהם עושים.
וכמובן שא"א לכתוב הכל כאן, מגודל המשיג וגודל המושג...
זאת היתה המלצה לשים לב למי שלא הבין.
זה הכל.
ואגב אפשר אם רוצים לשנוא כמה ביחד...
 
החוק לא מתיר בשום מקום את המרמה שהם עושים.
חוץ מסיפור אחד פה [שנשמע הקצנה]
כל השאר זה סיפור של פרסום אגרסיבי שגורם לאנשים לחתום על עסקה גרועה
אגב אפשר אם רוצים לשנוא כמה ביחד...
רעיון
אני שמעתי שהם דואגים שלא יגיעו מכתבי תודה למי שעוזר לממש זכויות בחינם
מסריח אבל חוקי
 
אני לא מכיר אבל לתחושתי זה יתברר כמסריח עד קצה החוק

נבל ברשות החוק והעורכי דין
דרקוני ומסריח ומגובה בחתימות
רק שהחוק יכול להשתנות ולאסור ניצול ציני של נזקקים,
או שעו"ד יוכיחו שהיתה כאן פרשנות מקלה של החוק וניצולו
 
מידיעה
בכירה שם בת של מישהו בכיר בעיתון
רק חשוב לי שנזכור שכל כלי התקשורת נשלטים ע"י בעלי הון שבודאות משפיעים על החלטות של הממשלה והחקיקה
[דברשנחשף לדוג' בתיק 2000] ומשפיעים על דברים שנוגעים לעסקים שלהם
ככה העולם עובד עוד מימי גביר העיירה... מה לעשות
 
תמונה של איצה מההגנת הצרכן יוצא מבית משפט ................
צפה בקובץ המצורף 1833842
דיון בתביעת השתקה של פינדרלה/ טודו בום/ מיי סמארטי נגדי בעקבות פרסומיי על החברה.
החברה חלמה לקבל 300,000 ש"ח מכיסי + הוצאות משפט מנופחות + "התנצלות" + התחייבות שלא לדבר עליה עוד.

בינתיים הייתה הצלחה גדולה בעזרתו יתברך!
הוצע ללכת שוב לגישור (לאחר שהניסיון הקודם התפוצץ) ורק בעניין מה מותר לפרסם גם הלאה על החברה, ומה להימנע לעשות שם.
 
קיצור אין שום בעיה חוקית במה שהם עושים
מעדיף לבזבז את השנאה שלי על הבנקים
לדעתי הם הרבה יותר גרועים
ומערכות הפיקוח דואגות להם במקום לנו
כבר זמן רב שלא חייכתי מסברא חמודה כל כך.
לידיעתך שלושה חילוקים פשוטים וברורים.

האחד - אם אין בעיה חוקית אז גם לבנקים ודאי אין בעיה חוקית יש להם מפקח מיוחד ורשות לניירות ערך וכו' וכדו'

השני - הבנקים נותנים לך אפשרות להתחלק בעוגה דרך הבורסה והפנסיה כך שמי שהניח כסף במניות הבנקים בעשור האחרון עשה פי 3 על הכסף לפני דיבדנדים, החברה/ות המודבר/ות לא נתנו לך אפשרות כזאת.
ובאם יש לך קרן פנסיה ומניות בנקים, ובכל זאת אתה מבזבז עליהם שנאה תחשוב טוב האם אין כאן "שנאה עצמית" [בהומור כמובן]

השלישי - כאן יש אפשרות לשנות ולהעלות מודעות וזו מטרת האשכול, בבנקים תאיים על אגד קוראים לזה.

ובנוסף אף אחד לא מחפש לבזבז שנאה [ואגב היא גם לא מוגבלת אתה יכלו לבזבז על שניהם], מחפשים לייעל במה שאפשר.
 
דיון בתביעת השתקה של פינדרלה/ טודו בום/ מיי סמארטי נגדי בעקבות פרסומיי על החברה.
החברה חלמה לקבל 300,000 ש"ח מכיסי + הוצאות משפט מנופחות + "התנצלות" + התחייבות שלא לדבר עליה עוד.

בינתיים הייתה הצלחה גדולה בעזרתו יתברך!
הוצע ללכת שוב לגישור (לאחר שהניסיון הקודם התפוצץ) ורק בעניין מה מותר לפרסם גם הלאה על החברה, ומה להימנע לעשות שם.
איצ'ה אני מעריץ אותך באופן אישי
ותדע שלך שכמוני יש הרבה!!!

תמשיך העם איתך!!!
 
מידיעה
בכירה שם בת של מישהו בכיר בעיתון
נכתב ע"י זמר:
רק חשוב לי שנזכור שכל כלי התקשורת נשלטים ע"י בעלי הון שבודאות משפיעים על החלטות של הממשלה והחקיקה
[דברשנחשף לדוג' בתיק 2000] ומשפיעים על דברים שנוגעים לעסקים שלהם
ככה העולם עובד עוד מימי גביר העיירה... מה לעשות

רק שהציבור רוצה לדעת את זה והוא ישפוט
 
נערך לאחרונה ב:
רק חשוב לי שנזכור שכל כלי התקשורת נשלטים ע"י בעלי הון שבודאות משפיעים על החלטות של הממשלה והחקיקה
[דברשנחשף לדוג' בתיק 2000] ומשפיעים על דברים שנוגעים לעסקים שלהם
ככה העולם עובד עוד מימי גביר העיירה... מה לעשות

רק שהציבור רוצה לדעת את זה והוא ישפוט
היסטורית
כשיודעים זה הפך להיות דיקטטורה
ולא נהיה יותר טוב

או הביא אינטרסנטים חדשים שכולם חושבים שאין להם אינטרסים
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה