דרוש מידע טיולון יויו או בוגבו בטרפלי

  • הוסף לסימניות
  • #1
מתלבטת בין שתיהם בעיקר חשוב לי הקלות והנוחות במדרגות.
מה אומרות??? אני חיבת להחליט.
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
אני אישית יש לנו יויו ואנו מאד מרוצים בחנות אמרו לנו שעל בטרפלי חוזרים המון לתיקונים מה שכמעט לא מצוי באופן כללי ביויו אחותי יש לה את זה 7 שנים עם בית ב''ה ברוכת ילדים קופצים ועושים משלוחים והיא עדיין בפעולה במלא הקיטור חוץ מזה למה לקחת בטרפלי שזה ממש חדש בשוק יחסית ליויו כשליויו יש כבר הרבה נסיון חוץ מזה חשות שתבררי מול החנויות מה הם תנאי התיקונים וההחלפות בכל אופן נא לראות את דברי כהצעה בלבד אני לא עוסק בזה
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
אני קניתי סייבקס קויה עגלה מאד מומלצת
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
  • הוסף לסימניות
  • #7
אני קניתי סייבקס קויה עגלה מאד מומלצת
מרוצה?
אנחנו גם קנינו - לאחר המלצות המוכר
ולא ממש מרוצים
והיא עגלה ממש יקרה
1. אין לה ממש שיווי משקל
2. ממש ממש קשה לכסב אותה (ניסת פעם?)
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
מרוצה?
אנחנו גם קנינו - לאחר המלצות המוכר
ולא ממש מרוצים
והיא עגלה ממש יקרה
1. אין לה ממש שיווי משקל
2. ממש ממש קשה לכסב אותה (ניסת פעם?)
קניתי אותה כי מאד המליצו לי אני צריכה לקבל את העגלה עוד כמה ימים
אבל לחברה שלי יש אותה ומאד מרוצה
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
  • הוסף לסימניות
  • #10
אני ממש לא סובלת ביויו את זה שהגב בקושי יושב יציב.
המשענת עשויה מבד, ואין משהו קשיח שתומך, זה מפריע מאוד במיוחד לילד קטן
שצריך משהו תומך
ומעבר לזה- הקשירה הנוראית.
אף פעם לא מחזיקה, החוט של זה כאילו בורח וניהיה רחב
ואז לא שווה הרבה...

וגם הסל הקטן מעצבן הכל נופל משם.
והגגון שלא מספיק מכסה.

בקיצור זו עגלה מעולה וקלילה, נוחה וקומפקטית
אבל לא כלילת המעלות ;)

כל החסרונות שכתבתי על היויו נראה שלא קיימים בבוגבו החדש...
וזה גם קומפקטי ונוח לנסיעה (כך נראה, לא מנסיון.)
מעניין באמת איך מבחינת איכות וחוזק לאורך זמן...
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
היה לי יויו 7 שנים ועכשיו יש לי באטרפליי.
אין מה להשוות, הבטרפליי הרבה יותר יציבה (למרות שגם היויו שלי הייתה יציבה, הרבה יותר מהחדשות) מסיבית ונוחה, וגם הקיפול שלה הרבה יותר קל מהיויו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
ברור בטרפלי!

לאמא שלי היה יויו.
לא יציבה במדרגות. את מרגישה שהעגלה עוד רגע מתפרקת...
הסל מאוד קטן. ואם את שמה שק תפו"א העגלה לא סוחבת...
יותר מהר יורד הצבע שלה.

לי יש בטרפליי
אין כמו!

קלה לקיפול מהיר (ונהיית ממש קטנה)
יכולת לשאת משקל כבד (של 23 קילו!!!)

כשעולים איתה במדרגות שום דבר לא נתקע הכל במקשה אחת עולה.
קלה. נעימה להליכה.

תופסת את הילד טוב (גם ילד בן שנתיים שרוצה לצאת...)
משענת חזקה.

הברזלים של העגלה מהר מאוד מסומנים בחריצים לבנים (טיפ - להעביר ספוג הפלא והרוב יורד במהירות וקלות)
בקשר לתיקונים - לא נתקלתי בכלל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
קניתי יויו ולא מבינה בכלל מה אנשים מתלהבים ממנה, עגלה הכי לא יציבה שקיימת, קשירה מעצבנת במיוחד, להעלות ולהוריד את המושב עם החוט המעצבן הזה אני לא מידי אוהבת (אבל ככה זה ברוב העגלות) והכי מתיש זה הקיפול שלה בעוד עגלות אחרות זה בלחיצת כפתור היויו מעצבנת ממש, בעיקר אם את מחזיקה תינוק במקביל ללנסות לקפל ולהעלות לאוטובוס בינערוני...ואני מאלה שכמעט ולא נוסעים באוטובוסים, כשחייבת לנסוע יש לי עגלה אחרת שמתקפלת בקלות.
בקיצור תבררי על הבטרפליי הבנתי שעל כל בעיה קטנה בוגבו ישר מחליף לך חלקים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
מה שאני אוהבת ביויו זה שהגדול יכול לשבת על החלק הקדמי (הרגליים בתוך הסל)

מבחינתי אין לה שום חיסרון. אבל אולי בגלל שלא ניסיתי עגלה אחרת.. (הספקתי לקנות 2 :) ושניהם בשימוש יומיומי)
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
יויו זה סוג של עגלת שוק בשבילי היום...
זה פשוט לא יציב, ואצלי העגלה במצב מעולה... אנשים לא הבינו למה קניתי חדש..
כל עיקול או מדרגה או משהו כזה העגלה פשוט נוטה הצידה באופן הזוי!! לא הבנתי , זה לא אמור לסחוב ילד?! אז מה כן???
חוץ מזה שזה דוהה מפחיד! גגון שנעצר באמצע הדרך... וסל פצפון עם 2 מקלות מעצבנים שלא מאפשרים להכניס מקדימה כלום..
כיום יש לי את הבטרפליי, מתקפלת בקליק, לגודל קטן מאוד, סל ענק, כושר סחיבה מכובד מאוד( 20 ומשהו לעגלה, ועוד 8 קילו הסל!) יציבה מאוד , גגון מכסה מאוד .

כותבת מניסיון של שניהם, ולא, אין לי אחוזים....
למי שטוען שגם בבטרפליי יש תיקונים , שיזכר שגם הרכב הכי טוב צריך מוסך מדי פעם!
אין דבר כזה ביקום, עגלה ללא תיקונים בכלל ( לא מחייב שמצריך תיקון אצל כולם.)
אני למשל עדיין לא היה לי שום בעיה עם הבטרפליי.
בהצלחה בבחירה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
לי יש בוגבו ומאד מרוצה
מתקפל ביד אחת לפיצי(אני לא צריכה שיעזרו לי להחזיק את התינוק ביד אחת מקפלת ביד השניה מחזיקה אותו)
מעלה במדרגות מקדימה כלומר אני לא צריכה לסחוב
 
  • הוסף לסימניות
  • #20

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה