טיפים- טיפים למי יש?

  • פותח הנושא dk
  • פורסם בתאריך
  • הוסף לסימניות
  • #1
לוחצים עלי לתת מדור טיפים, עשיתי פעם אחת, וזהו, אין רעיונות.
אשמח מאוד לקבל טיפים עדיף שהכול יהיה בנושא מסוים. (כבר עברתי על הטיפים של פרוג)
תודה מראש
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

טיפים ורעיונות לדרשנים ומרצים כך ישנם מאות עצות כאלו וכל מי שרוצה יכול להוסיף כאן עוד טיפים

טיפים ורעיונות לדרשנים ומרצים

1 להשתדל לא להתפרע עם הידיים. לא יקרה כלום, אם הם יישארו למטה.
הפתרון הכי טוב, לתפוס איזה אובייקט, כמו הרמקול (כן להוריד אותו מבית היד שלו).
וביד אחת כן יותר קל לעשות תנועות ידיים.
2 בכל מקרה, לא לגעת בפרצוף. זה משדר פחד. עדיף כבר, להשאיר את היד למטה.
עוד משהו, למי שעושה תנועות בידיים; להשתדל שלא יראה מכווץ יותר כדאי שהידים יהיו פשוטות יותר לרוחב
גם אם אתה נורא מפחד אם התנועות שלך הם כאלו, כיף לציבור לשמוע אותך עוד משהו חשוב מאוד 3 להישיר מבט לקהל לא להסתכל במנורה ובטח לא ברצפה
העיקר שהציבור יראה את הפנים שלך כשאתה מדבר

4 כאשר אתה נמצא מול אדם/קהל ומדבר על מספר מאחד עד חמש, ורוצה להראות את המספר בידך.
תפנה את הצד הלבן {בלי השערות}כלפיהם.

יש "עניין" בהחדרת מסר ע"י שימוש בידיים, וכאשר מגיעים למספר,זו הצורה הטובה ביותר שהמסר עובר.
נראה לי שעומק העניין הוא שכאשר הצד הלבן כלפי הנואם התחושה היא שהוא מדבר לעצמו, ואילו כאשר הצד הלבן כלפי הקהל התחושה היא שהוא מדבר אליהם.

5 בשמות אנשים אל תבחר ראובן ושמעון אלא שמות נדירים יותר.
כל זה מעורר את העניין בך וגורם להקשיב לך יותר.
6 סוף בצורה חזקה. סיום חזק לקהל שלך רושם חיובי מההרצאה שלך. סיכום קצר של הנקודות שלך נקודות חשובות של ההרצאה יכול להיות דרך טובה לסיים.

7 העצה הכי גדולה היא דברי הגמרא כל מי שיש בו יראת שמים דבריו נשמעין כמה שיהיה לך יותר יראת שמים ותרצה לדבר מהלב ולהוסיף יראת שמים לכלל הציבור המאזינים זה ישפיע שהציבור יהיה מרותק לשמוע אותך

כך ישנם מאות עצות כאלו וכל מי שרוצה יכול להוסיף כאן עוד טיפים
0 תגובות
הסתפקתי אם מתאים ב"מידע חיוני", אבל לאחר נסיון-שכחה הבנתי שזה ממש שייך לכאן...
מכירים את זה שבאמצע הטיול מזדעקים כשרואים שחסר משהו
"אבל אמרתי לך לשים" "אתה היית אחראי על זה" וכו'?

כאן ננסה לתת טיפים קצרים לאריזה מוצלחת ומושלמת

1. כשהולכים לים-בריכה-מנגל או מה שלא יהיה, אין דרך לדעת במדויק מה צריכים, אלא אם כן מעבירים בראש בסרט נע את מה שהולך להיות
למשל: נגיע לשם, נשב על הדשא (צריך שמיכה תחתנו), נרצה לשתות משהו (מספיק מים, וכוסות, וכו'), ולאכול משהו (נטלה לנט"י, מגבת) וכו' וכו', פשוט לדמיין את הסיטואציה מהתחלה ועד הסוף
ככה לא תשכחו אפילו קיסמי שיניים אחרי המנגל

2. רק אחד אורז!
כששניים אורזים, הבעית רק מתחילות (אף פעם לא נגמרות), כל אחד סומך על השני, או לא הבין בדיוק מה אמר וכו'
אפשר שכמה יעזרו לאחד, אבל רק להביא לו בתוך הבית את מה שהוא רוצה (טיטולים ומגבונים וחטיפים ולחתוך מנגו ואבטיח ומלון), הוא צריך לעבור על הדברים ולראות שהביאו את מה שביקש
כשהאחריות על אחד בלבד, זה עסק מנצח

3. כשאורזים, חובה להרחיק כל הסחת דעת, כמו ילדים ותינוקות בוכיים ושאר עיסוקים
אבא (למשל) יכול להתכבד ולעשות סיבוב קצר מתחת לבית, ואמא יודעת-כל (למשל) תארוז בשקט ובבטחה
בלי שקט באוזניים אין שקט בראש
(לתשומת לב כל מי שחש פגיעה-קלה מהתיאור: הוספתי "למשל" בשביל להרחיק לזות שפתיים וצקצוקי לשון, אז אתנצל מראש שלא היתה כוונה אלא להמחיש את הענין :) )

עד כאן בינתיים
יש לכם עוד טיפים? נשמח אם תכתבו אותם כאן
  • תודה
Reactions: תמרוז1 //
3 תגובות

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה