Natan Galant
כתיבה שדגה לך לקוחות, ובכמויות!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
עיצוב ואדריכלות פנים
- הוסף לסימניות
- #1
התפרסמה כתבה שהחרדים בבורו פארק החליטו שנמאס להם מהשירות וההזנחה במרכז רפואי המקומי שם.
מה שמעלה את השאלה;
למה אנחנו שלמים עם תת השירות בטרם?
הזנחה בכל פינה,
אנשים חסרי נסיון,
השפה הערבית שולטת ביד רמה,
זלזול מוחץ בכם ובילד שלכם,
(תזכורת - הילדות ממשפחת גרו שמתו מהרעלה ע"י מדביר, הגיעו קודם כל לטרם, שם נפנו אותם לכל הרוחות).
ובכללי - אין סיבה שקופות החולים יעבדו איתם ויפנו לשם, עד שלא יהיה שיפור דרמטי בכל המדדים.
דעתכם, ידידיי.
מה שמעלה את השאלה;
למה אנחנו שלמים עם תת השירות בטרם?
הזנחה בכל פינה,
אנשים חסרי נסיון,
השפה הערבית שולטת ביד רמה,
זלזול מוחץ בכם ובילד שלכם,
(תזכורת - הילדות ממשפחת גרו שמתו מהרעלה ע"י מדביר, הגיעו קודם כל לטרם, שם נפנו אותם לכל הרוחות).
ובכללי - אין סיבה שקופות החולים יעבדו איתם ויפנו לשם, עד שלא יהיה שיפור דרמטי בכל המדדים.
דעתכם, ידידיי.
הנושאים החמים