דרוש מידע טרם - למה השירות שם גרוע?

  • הוסף לסימניות
  • #1
התפרסמה כתבה שהחרדים בבורו פארק החליטו שנמאס להם מהשירות וההזנחה במרכז רפואי המקומי שם.
מה שמעלה את השאלה;
למה אנחנו שלמים עם תת השירות בטרם?
הזנחה בכל פינה,
אנשים חסרי נסיון,
השפה הערבית שולטת ביד רמה,
זלזול מוחץ בכם ובילד שלכם,
(תזכורת - הילדות ממשפחת גרו שמתו מהרעלה ע"י מדביר, הגיעו קודם כל לטרם, שם נפנו אותם לכל הרוחות).
ובכללי - אין סיבה שקופות החולים יעבדו איתם ויפנו לשם, עד שלא יהיה שיפור דרמטי בכל המדדים.
דעתכם, ידידיי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
כל עוד אין תחלופה - אין שאלה.
השאלה למה כשיש תחלופה לא כל קופות החולים מסכימות לאפשר אותה.
ולמי שלא מבין: חדר מיון קדמי של יד שרה.
מקצועי ברמה אחרת, זמינות, אווירה מקסימה. במיון בשע"צ שאלו אותי למה לא הלכתי אליהם, הייתי יכולה לחסוך שעות של המתנה ולקבל מענה מקצועי לא פחות (במקרה שלי, יא?).
למה לא כל קופות החולים בהסדר איתם? למה מאוחדת בהסכם רק למיון גניקולוגי? ולאומית - מן הראוי שתשים את שיקולי המקצועיות על פני הפן הכספי (יש קשר בין הנהלת טרם ללאומית) - ואת זה אני אומרת כלקוחת לאומית מרוצה מאד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
כל עוד אין תחלופה - אין שאלה.
השאלה למה כשיש תחלופה לא כל קופות החולים מסכימות לאפשר אותה.
ולמי שלא מבין: חדר מיון קדמי של יד שרה.
מקצועי ברמה אחרת, זמינות, אווירה מקסימה. במיון בשע"צ שאלו אותי למה לא הלכתי אליהם, הייתי יכולה לחסוך שעות של המתנה ולקבל מענה מקצועי לא פחות (במקרה שלי, יא?).
למה לא כל קופות החולים בהסדר איתם? למה מאוחדת בהסכם רק למיון גניקולוגי? ולאומית - מן הראוי שתשים את שיקולי המקצועיות על פני הפן הכספי (יש קשר בין הנהלת טרם ללאומית) - ואת זה אני אומרת כלקוחת לאומית מרוצה מאד.
לאומית וטרם בשיתוף פעולה עמוק (טרם מספקת ללאומית את שירותי הייעוץ בטלפון), לא סביר שהם יתנתקו מהם.
אלא אם כן, לאומית יפחדו שאנשים יעזבו בגלל זה.
שוב, הכל עניין של תחרות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
לאומית וטרם בשיתוף פעולה עמוק (טרם מספקת ללאומית את שירותי הייעוץ בטלפון), לא סביר שהם יתנתקו מהם.
אלא אם כן, לאומית יפחדו שאנשים יעזבו בגלל זה.
שוב, הכל עניין של תחרות.
ולאומית - מן הראוי שתשים את שיקולי המקצועיות על פני הפן הכספי (יש קשר בין הנהלת טרם ללאומית) - ואת זה אני אומרת כלקוחת לאומית מרוצה מאד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
התפרסמה כתבה שהחרדים בבורו פארק החליטו שנמאס להם מהשירות וההזנחה במרכז רפואי המקומי שם.
מה שמעלה את השאלה;
למה אנחנו שלמים עם תת השירות בטרם?
טרם זה לא קשור דווקא לחרדים זה משהו ארצי. אין מה לצעוק כאן על אכלו לי שתו לי
השפה הערבית שולטת ביד רמה,
איפה היא לא שולטת? זו המציאות בארצינו הקטנה שהרבה מהמתמחים במקצועות הרפואה הם ערבים (ניחוש שלי - בגלל מלגות ומימונים)
ומה הבעיה בזה? את השירות הם גם נותנים בערבית?
זלזול מוחץ בכם ובילד שלכם
בשביל להגיד כזה משפט צריך לתת דוגמאות ולא סתם להכליל ולהכפיש
(תזכורת - הילדות ממשפחת גרו שמתו מהרעלה ע"י מדביר, הגיעו קודם כל לטרם, שם נפנו אותם לכל הרוחות).
(תזכורת - חברת טרם ניהלה תביעת דיבה כנגד משפחת גרוס בענין אבל מה"ס זה היה רק צורה להתמודד עם התביעה של המשפחה כנגדם)
ובכל אופן מקרה נקודתי חמור ככל שיהיה אינו בהכרח מוכיח על המצב הכללי
דעתכם, ידידיי.
זו דעתי, ידידי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
מי עוד הולך לטרם בימינו ?
הספיקו כמה סיפורי הזנחה שעלו חיים..
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
אפשר לדרוש הפניה למיון ולא להסכים לקבל הפניה לטרם,
באמת זוועה תורים של שעות רק למזכירות
רופא טמבל, שהכל בסדר אצלו, ולא מזהה מצוקות , שם פלסטר חכו עוד 5 שעות למכתב שחרור והביתה
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
ראית פעם משהו שזז בגלל אשכול מהסוג הזה???
הרבה דברים.

יצא לי להיות בטרם בבית שמש.
סניף גדול, מרווח.
והכל זז כל כך לאט, ואיש לא מתעניין בך, ויש תחושה ברדקית כזו שקשה להגדיר במילים.
זה עקבי, ואני שומע את זה שוב ושוב.

חבר ביתריסט, למשל, סיפר לי שהופנה לטרם שם. הוא מגיע - הדלת סגורה. מלוכלכת, אגב. הוא דופק ודופק, אחרי 5 דקות מגיע אח מנומנם. לגמרי חסר רצון לעזור. עם פרצוף סתור שינה.
מסביר לו שהוא רק אח, ומבהיר לו שהוא יכול רק להזמין לו אמבולנס, ולחייב אותו ב 150 שקל דמי שירות...

כשאתה משמיץ תחשוב האם זה לפי הכללים שכתובים בספר חפץ חיים....
חחחח, חזק:)
קח
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
עדיף לנסוע לבית חולים מרוחק מאשר ללכת לסנדלריה קרובה לבית!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה