- הוסף לסימניות
- #1
בעיה שאולי מוכרת גם לכם
אך אני באמת סובל ממנה
למקפידים על שתיית רביעית יין בכל סעודה ובפורים קצת יותר
יש בלי סוף שמות ומותגים זנים וסגנונות של יינות
לציבור שאינו יינן ואינו מבין ביינות
לא תמיד עובר בצורה חלקה הטעם הכבד, הפירותי, היבש, החמוץ, ובסוף בסוף הלא טעים!
המחיר הוא אכן גורם מרכזי שכמעט מכריח להשתמש ביינות לא איכותיים.
אנא ונא
אם יש מי שמכיר מניסיון או מידע סדרה טובה במחיר סביר
שהטעם הוא טעם של יין עדין שעובר בפה של אדם סביר ולא פוגע בכיס
אשמח מאוד [עוד לפני השתייה ובטוח שגם אחרי...]
אך אני באמת סובל ממנה
למקפידים על שתיית רביעית יין בכל סעודה ובפורים קצת יותר
יש בלי סוף שמות ומותגים זנים וסגנונות של יינות
לציבור שאינו יינן ואינו מבין ביינות
לא תמיד עובר בצורה חלקה הטעם הכבד, הפירותי, היבש, החמוץ, ובסוף בסוף הלא טעים!
המחיר הוא אכן גורם מרכזי שכמעט מכריח להשתמש ביינות לא איכותיים.
אנא ונא
אם יש מי שמכיר מניסיון או מידע סדרה טובה במחיר סביר
שהטעם הוא טעם של יין עדין שעובר בפה של אדם סביר ולא פוגע בכיס
אשמח מאוד [עוד לפני השתייה ובטוח שגם אחרי...]
הנושאים החמים