עזרה יישור שורות באילוס'

  • הוסף לסימניות
  • #1
מיד פעם יש לי טקסט בעל שורות שאינן שוות שאני צריך לסדר באילוס'. לאחר שאני עושה יישור האם יש דרך (לא ידני) להרחיב את השורות יחד כל אחת עד המקסימום שלה בלי לשנות מרווח בין אותיות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
בשביל להרחיב שורה יש צורך או להרחיב את האותיות או להרחיב את הרווחים
אין דרך אחרת
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
אני מרחיב את האותיות. השאלה האם ניתן להרחיב את כל השורות יחד?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

אני בטוח שזה דבר ראשון שחייב מענה לכל מי שעימד ספר עם 2 טורים באינדיזיין ואני בטוח שיש סקריפט מושלם לזה מישהו יכול לכוון אותי איך עושים יישור TOP בכל התיבות טקסט של סיום פרק עם איזון טורים מדויק וחי גם אחרי שינוים בעימוד.
כלומר יש 2 בעיות באינדיזיין שבתג זה פשוט חלום וקל מאד:
א) איזון טורים מדויק אפילו אם יש בטור אחד 4 פסקאות ובטור השני 1 שייסתמו בשווה בדיוק.
ב) אחרי שהגדרתי במאסטרים יישור Justify וBalance Columns איך אני עושה שרק איפה שהטקסט נגמר באמצע העמוד דהיינו סוף פרק/סימן/ מאמר התיבות טקסט שם יעברו ליישור TOP [כדי שהמרווח בין השורות יהיה טבעי לפי הגדרות הגוף של המסמך].

עכשיו כמובן לפני שאני פותח אשכול אני בודק ומחפש איפה דיברו על זה לפניי, אכן מצאתי מקום אחד
https://www.prog.co.il/threads/עמוד-קצר-בסוף-פרק-ביישור-מלא-עם-הערות-שוליים-באינדיזיין.1055920/

שם הוא הכין סקריפט מאד יצירתי שמחפש כל עמוד קצר בסוף פרק ומצמצם את התיבה כך שהיישור לא ימתח את הטקסט עד למטה. מזהה עמודים לא מלאים בסוף פרק ומצמצם את התיבת טקסט לפי גודל הטקסט הסקריפט מזהה עמודים ריקים מחליף את התיבה להצמדה לקצה עליון TOP מקטין את התיבה לגודל הטקסט, ואח"כ שוב מחזיר לjustify.

הורדתי אותו והפעלתי אותו לכאורה יצא יפה מאד הבעיה מתחילה שא"א לשנות כלום אחרי שמפעילים את הסקריפט הזה כי אם אתה עושה שינוי הכי קטן אפילו מוחק end of paragraph אחד כל הסקריפט הלך לפח כי הוא סידר את כל התיבות טקסט במסמך לפי מה שהיה בזמנו וזה לא משתנה בצורה חייה לפי השינויים שאתה עושה אח"כ. דהיינו שא"א לשנות כלום אח"כ כי התיבות טקסט הוקטנו בהתאם למה שהיה.

בקיצור אני מחפש סקריפט חיי ונושם כמו גרפ סטייל שעושה את זה מישהו היה חייב להמציא סקריפט כזה זה חובה לעימוד 2 טורים
מישהו יכול להביא לי קישור לדבר כזה?
שלום וברכה.
שמי הוא שלמה, ואני בחור ישיבה ורב במילוי מקום בין הסדרים,
לפני שאני מגיע לנושא הפולמוס אני רוצה מעט להרחיב עליי כדי שנבין למה פתחתי את הפולמוס ולמה יש לי שאלה בכלל…
לצערי בשנות לימודיי בתלמוד תורה וישיבה קטנה עברתי סבל בל יתואר.
אלימות פיזית ומילולית…
מאז שאני ילד קטן… כיתה ב׳.ג. כבר אני רוצה להיות בתחום ובגיל הגדול יותר החלפתי לשיעורים שלמים רבנים שהחסירו…
ב״ה אני רב מחליף בתלמוד תורה שבו החינוך-מעל הכל, מאוד מרוצה שם.
(סתם לסקרנות, כמה פעמים בערך קוראים בחודש מכיתה א-עד כיתה ד בערך?)

רציתי לברר מספר דברים:
מה דעתכם על הענשה?
אני אישית סבור שלא העונש עוזר אלא ההסבר,
לצערי יצא לי להעניש אבל לאחר מכן לקחתי את הילד למקום שקט וגרמתי לו להבין למה נהגתי כפי שנהגתי… ב״ה ראיתי תוצאות טובות מכך, וכן שמעתי מחבריי לצוות החינוכי…
רציתי לברר-
1.מה דעתכם על כך?
2.בתור רבנים שכבר שנים בתחום האם אני נוהג נכון בכך או לא?
3. האם הדבר הגיוני שכאשר אני מעניש ילד-אני יודע שאני עושה את הדבר הנכון,
אבל אני מרגיש שאני מעניש יותר את עצמי ומרגיש כאב פיזי על הילד?
4. איך מגיעים להקשבה מלאה בכיתה בתור רב מחליף?
5. האם נכון לעיתים בתור רב מחליף לשנות את השיעור למשהו יותר אמיתי ונכון לחיים?
(ביננו, חשבון לא הכי רלוונטי לחיים-יש מחשבון. לעומת זאת (במחילה מכל הרבנים שמלמדים חשבון. וגם לי יצא ללמד…) כבוד רבו וכבוד אביו- במחילה. אבל לעניות דעתי מעט יותר חשוב…)
6. אשמח לקבל טיפים ללימוד יותר טוב ואיך להיות יותר טוב.
7. כמובן המטרה שלי רק לעשות טוב, אשתדל להקשיב לטיפים אך אני לא מתחייב שאקשיב לכולם.
יישר כח גדול!
ש.ס.ל.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה