דרוש מידע ילדה שמכניסה אצבע לפה וניסינו הכל!

  • הוסף לסימניות
  • #81
אני בהלם
הבת שלי בת 4 וחצי ולא עלה על דעתי לגמול אותה מזה עדיין
(קודם כל שאני אצליח להיגמל מכל מיני הרגלים לא מומלצים / בריאים שיש לי...)
סה"כ ילדה קטנה מוצצת רק כשישנה עם השמיכה שלה...
בתקופה האחרונה התחילה לגמרי מעצמה להגיד לי בגאווה: היום אני לא אישן עם אצבע. (לא שעומדת בזה...)
או שהיה לה חתך באגודל אז אמרה שהיא מצליחה אפילו להירדם בלי למצוץ!!! (כנראה הצליחה לא בדקתי...)
בעיניי כשהיא תגיע לגיל שהיא רוצה להיגמל מזה - זה יהיה מבחירה שלה והיא תצליח בעזרת ה'!
 
  • הוסף לסימניות
  • #82
מרה מניסיון עם הבת שלי לשים לה בשינה אחרי חודש וחצי היא הפסיקה עם זה לגמרי

מכירה אחת שהייתה מורחת לבת שלה בשינה פלפל חריף על הציפורן, (אל תשאלו אותי טכנית איך עושים את זה)
הבת הפסיקה תוך כמה ימים,
בהצלחה!
מסכן הילד תחשבו שאתם הייתם קמים בבקר ומגלים שמישהו פגע לכם בגוף.
והדבר שאת.ה הכי אוהב לעשות אתה לא יכול לעשות בגלל זה את הדבר שאתה הכי אוהב.
לא אמרתי שלא צריך לגמול ממציצת אצבע
אבל כמו שלא פשוט תחתכו לילד.ה את האצבע בשביל שיפסיק למצוץ אותה
יש דברים שפשוט לא עושים
 
  • הוסף לסימניות
  • #83
ואי. לא נעים לי לספר בת כמה הבת שלי... היא בת 6. לא נשמע שהיא רוצה להגמל מהאצבע וגם לי לא דחוף כי היא מוצצת אך ורק בלילה ואך ורק עם השמיכה שלה- כלומר אם אין שמיכה- אין אצבע ואין שינה.
לכן אני חושבת שמרה לא תעזור לה כי היא ישנה ולא תשים לב לטעם.

אבל ציטטתי אותך כי אני צריכה הסבר איך תפסת את הכפפה שלא תשלפי אותה מתוך שינה? זה נראה לי פתרון שיכול לעבוד.
פשוט מאוד
השרוול של החולצה/ כותנת ארוך
מצמידים את הכפפה לשרוול עם סיכות ביטחון מסביב
אין סיכוי להוציא את זה בלילה
אני ההיתי בת 13... ומאוד רציתי להגמל!
הבת שלך קטנה... לא מצליחה לחשוב עליה מנסה להרדם בגיל הזה ויש לה כפפה ביד...
 
  • הוסף לסימניות
  • #84
מסכן הילד תחשבו שאתם הייתם קמים בבקר ומגלים שמישהו פגע לכם בגוף.
והדבר שאת.ה הכי אוהב לעשות אתה לא יכול לעשות בגלל זה את הדבר שאתה הכי אוהב.
לא אמרתי שלא צריך לגמול ממציצת אצבע
אבל כמו שלא פשוט תחתכו לילד.ה את האצבע בשביל שיפסיק למצוץ אותה
יש דברים שפשוט לא עושים
תכל'ס שהיא תהיה בת 20 היא תגיד לי תודה ששמתי לה מרה והיו לה כמה לילות קשים
אם הייתי חותך לה את האצבע היא הייתה אומרת לי תודה?

זה לא אומר שצריך לעשות את זה בבום בלי הודעה והכנה נפשית
 
  • הוסף לסימניות
  • #87
יש מרה.
יש את ה"מבצע" אליו שמעתי שעבד: מבטיחים לילדה משהו שהיא רוצה, אם היא מפסיקה למצוץ אצבע במשך חודש, קונים לה.
אם זה לא עבד, זה תלוי רק בה.
הדרך הכי טובה היא לשבת, ולהסביר לה מה היא עושה.
רצוי שזו תהיה בדרך שהיא תבין (למשל הקטע של השיניים לא תמיד מזיז לילדים... חברים יותר...).
ולא ללחוץ עליה!
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #88
היא יכולה להוריד את הפלסטר
אם הילדה לא רוצה מעצמה שום דבר לא יעזור חוץ מלשים לה אזיקים.
אם היא צעירה מדי בשביל להבין כדאי לתת לזמן לעשות את שלו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #89
פשוט מאוד
השרוול של החולצה/ כותנת ארוך
מצמידים את הכפפה לשרוול עם סיכות ביטחון מסביב
אין סיכוי להוציא את זה בלילה
אני ההיתי בת 13... ומאוד רציתי להגמל!
הבת שלך קטנה... לא מצליחה לחשוב עליה מנסה להרדם בגיל הזה ויש לה כפפה ביד...
אה. הבנתי...
בינתיים בקשנו מסבתא שתתפור כפפה והיא אפילו בחרה בד.
אני אשים גומי חלש מסביב, סיכות בטחון מפחיד אותי שיפתחו. אולי אפשר לתפור תיקתקים. אבל לא משתגעת על זה, אם ילך ילך. ואם לא ננסה מתישהו שוב...
תודה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #90
קודם כל זה צריך לבוא ממנה
כי ברגע שהיא לא תרצה להפסיק- לא יעזור כל מה שינסו
כדאי לדבר איתה ולהסביר לה שהיא כבר ילדה גדולה, וילדות גדולות כבר לא מוצצות אצבע וכדאי לה להפסיק כי.....כאן תרחיבו כמה סיבות.
אחר כך- לעשות איזשהו מבצע ולשים פלסטר על האצבע
בגיל הזה- אי אפשר לעשות מבצע ארוך - אז אפשר כל יום עדש ואז במצטבר אחרי שבוע שמסמנים הצלחות- היא מקבלת פרס כלשהו

אם זה קשה מדי אז אפשר להגביל את זה לשעות מסויימות, לדוגמא- אם היא מוצצת אצבע במהלך היום כולו, אז להוריד בהדרגה- לתת לב בלילה לפני השינה אבל אחה"צ- לשים פלסטר ושהיא תשתדל בלי - כמובן רק אם היא רוצה יהיה שיתוף פעולה
המון הצלחה!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #91
כן אבל רצון אמיתי ו3.5 לא קשור בכלל!
באופן כללי נכון, אבל עם שיחת מוטיבציה אפשר לקבל קצת רצון והסכמה ולעודד בכיוון על ידי מבצע, והכי חשוב עידוד!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #92
ואז נכנסים עם הילדה למאבקי כח, לא חבל??
אם שמים מרה הילדה לומדת שכל פעם שמכניסים את היד לפה זה לא יהיה נעים ואז אוטומטי לא תכניס
אפשר לשים לה בלילה כשהיא ישנה או שהיא לא שמה לב
וגם גיל 3.5 זה צעיר ולה קיצוני לדוגמא אחותי מצצה עד גיל 14
 
  • הוסף לסימניות
  • #93
להרפות...
וזה הכל.
היה לי ילד בכיתה שמצץ אצבע עד כיתה ד', שם המלמד (שהוא אדם מסור ועושה הרבה יותר מהתפקיד היבש) הצליח לטפל בנושא. כמובן בצורה שקטה. רק לאחר כמה שנים נודע שהוא עמד מאחורי העניין.
אינני צריך להרחיב בהשפעות החברתיות שהיו בינתיים, ובפוטנציאל לנזק נפשי מכך.
אגב, לאחרונה ראיתי באוטובוס פנימי אם ושלושת בנותיה שישבו יחד ברביעייה וכולן מצצו אצבע. כן, גם האמא...
 
  • הוסף לסימניות
  • #94
ומה הבעייה בזה זה אפילו לא מזיק לשיניים כמו אצבע בפה?
עדיף להיות מכור לשמיחי ואולי אפילו לאצבע בפה מאשר להיות מכור לקפה או סיגריות
לא עדיף להיות מכור לכלום.
 
  • הוסף לסימניות
  • #95
תכל'ס שהיא תהיה בת 20 היא תגיד לי תודה ששמתי לה מרה והיו לה כמה לילות קשים
אם הייתי חותך לה את האצבע היא הייתה אומרת לי תודה?

זה לא אומר שצריך לעשות את זה בבום בלי הודעה והכנה נפשית
נכון שהיא תודה
אבל היא לא תודה שלא עשתה לה בצורה יפה
ומי שמתיחס ככה ליל.ה לא בטוח שזה נגמר פה😢
 
  • הוסף לסימניות
  • #97
אבל למרות שזה לא מקובל אין בעייה בעצם השמיכי
מה שכן יש בדברים אחרים שרבים מכורים אלהם ואף אחד לא כל כך מזדעזע מהם
לא שזה בעיה אבל אין ספק שעדיף לגמול אפילו את השמיכי מוקדם זה מגוכך וחבל שנשאר בגיל גדול!
שלא לדבר על הקושי בגיל גדול להגמל מכך
 
  • הוסף לסימניות
  • #98
אחותי מצצה אצבע, ניסינו המון דרכים, וכלום לא עזר
עד שהיא גמלה את עצמה בסוף, בגיל 3.5- פשוט מרוב מציצה נהייתה לה יבלת גדולה באגודל, שכאבה לה מאד בכל פעם שמצצה את האצבע, בהתחלה ניסתה לא לגעת בזה, וניסתה גם למצוץ את האגודל השני
אבל לא היה לה נוח, ובסוף הפסיקה...
כשעברה היבלת- פחדה שתחזור שוב, לכן עצרה את עצמה בכוח....
 
  • הוסף לסימניות
  • #99
בתור אמא לתינוקת שמוצצת אצבע וזה כל כך מרגיע אותה ועושה אותה שליווה וזה כיף לראות אותה ככה מחוברת לעצמה ב"ה ומרגיעה את עצמה ללא תלות במבוגרים הייתי שמחה לקבל תגובות להתכתבויות פה מאנשים שמצצו אצבע בפועל. האם הייתם רוצים שיעזרו לכם להיגמל או יניחו לנפשכם?
מחילה החברה לא מעניינת אותי מי שירצה לצחוק על מישהו ימצא על מה ואוי לנפשי אם אני אתן לזה במה ליד הילדים שלי שאולי מישהו יצחק עליהם זה לא תפקיד של הורה לאיים על הילד או להחליש אותו! וממש לא משנה מה המטרה. כואב לי הלב לקרוא בתגובות שהורים הכניסו פחד בילדים שלהם וככה הם נגמלו זה נשמע לי מעילה בתפקיד ההורי- המגונן והנותן תעצומות נפש לעניות דעתי יותר חמור ההיזק מזה מאשר מציצת אצבע.
אודה לתגובות של אנשים שמצצו/ מוצצים האם לדעתכם המטרה של גמילה מקדשת כל אמצעי? תודה רבה!
 
בתור אמא לתינוקת שמוצצת אצבע וזה כל כך מרגיע אותה ועושה אותה שליווה וזה כיף לראות אותה ככה מחוברת לעצמה ב"ה ומרגיעה את עצמה ללא תלות במבוגרים הייתי שמחה לקבל תגובות להתכתבויות פה מאנשים שמצצו אצבע בפועל. האם הייתם רוצים שיעזרו לכם להיגמל או יניחו לנפשכם?
מחילה החברה לא מעניינת אותי מי שירצה לצחוק על מישהו ימצא על מה ואוי לנפשי אם אני אתן לזה במה ליד הילדים שלי שאולי מישהו יצחק עליהם זה לא תפקיד של הורה לאיים על הילד או להחליש אותו! וממש לא משנה מה המטרה. כואב לי הלב לקרוא בתגובות שהורים הכניסו פחד בילדים שלהם וככה הם נגמלו זה נשמע לי מעילה בתפקיד ההורי- המגונן והנותן תעצומות נפש לעניות דעתי יותר חמור ההיזק מזה מאשר מציצת אצבע.
אודה לתגובות של אנשים שמצצו/ מוצצים האם לדעתכם המטרה של גמילה מקדשת כל אמצעי? תודה רבה!
בתור ילד הייתי מוצץ, ובמבט לאחור אני חושב שהמטרה מקדשת את האמצעים,
אם לא עכשיו אמיתי????
זה קשה מאד להגמל!
אחותי מצצה עד גיל 14!!!!
אחינית שלי בת שנתיים וחצי מוצצת ואני אומר לאחותי שתרגיל אותה לא למצוץ, אבל אין עם מי לדבר
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה