דרוש מידע ישיר למהדרין - הוספה אחרי סגירת הזמנה

  • הוסף לסימניות
  • #3
ודאי שאפשר, מתחת ל"התחל קניה" יש אפשרות לבחור ב"נהול חשבון" להכנס לשם ואז יש לך למעלה "עדכון הזמנות"

אני גרה במקום שמאד מהר מתמלאת המכסה של ההזמנות, אז מלכתחילה אני בוחרת מוצר אחד וסוגרת הזמנה כדי לתפוס לי מועד חלוקה שמתאים לי, אח"כ אני מעדכנת את כל הקניה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
ודאי שאפשר, מתחת ל"התחל קניה" יש אפשרות לבחור ב"נהול חשבון" להכנס לשם ואז יש לך למעלה "עדכון הזמנות"

אני גרה במקום שמאד מהר מתמלאת המכסה של ההזמנות, אז מלכתחילה אני בוחרת מוצר אחד וסוגרת הזמנה כדי לתפוס לי מועד חלוקה שמתאים לי, אח"כ אני מעדכנת את כל הקניה.
אתם בטוחים שלאחר הזמנה (הנועדה - אצלי -לים שני הקרוב) ניתן לבחור בעדכון הזמנות ולהוסיף מוצרים?
כי כאשר אני לוחץ שם זה מביא לי שוב את כל המוצרים שבחרתי אלא שזה כותב לי כבר על כמה מוצרים אזל מהמלאי...
השאלה האם כאשר כעת אני אעדכן יתבטלו לי המוצרים הללו. או שבכל מקרה הם כבר יתבטלו.....
תודה רבה
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
מאיר בר דיין אני רציתי לשאול אם ישיר למהדרין עובד בימים אלה בכלל?
התקשרתי לשירות הלקוחות וגם שלחתי מייל אבל לא זכיתי למענה כלל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
מאיר בר דיין אני רציתי לשאול אם ישיר למהדרין עובד בימים אלה בכלל?
התקשרתי לשירות הלקוחות וגם שלחתי מייל אבל לא זכיתי למענה כלל.
לא הצלחתי לתפוס אותם בטלפון בכלל המתנתי מלא זמן
אבל הזמנתי באתר ביום רביעי האחרון וזמן המשלוח הוא ליום שני הקרוב
מקווה שלא אתאכזב בעז"ה
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
אני הזמנתי עכשיו. חצי מהמוצרים לא הגיעו בכלל.
לא מומלץ לבנות על זה.
וחבל שהאתר שלהם כזה מיושן, שהקניה באתר לא קשורה למלאי שבאמת יש.
אפי' במשנת יוסף הרכישה באתר זה רק לפי המלאי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
הזמנת עכשיו וכבר הגיע?
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
מאיפה כן כדאי להזמין? למי שבכל זאת לא מעוניין להיות בבידוד אח"כ?
זה ממש חשוב לי
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
כן דוקא יחסית בסדר.
מועד ההזמנה שתפסתי היה יום ראשון ב-11 בבוקר.
התקשרה העובדת קצת אחרי 7 בבוקר ואמרה מה חסר (צריך לציין את זה שם באחת האפשרויות - שיתאמו חוסרים)
ומה היא יכולה להביא במקום, שירות מצוין.
ואפילו הסכימה להוסיף עוד דברים. עד 3 מוצרים.
אח"כ הגיע כבר ב-9 וחצי בערך (לא משנה שהם לא שמו את זה ליד הדלת שלי משום מה אלא ליד השכנים ועד שהשכנים קלטו של מי זה וכו' כבר היה 11 ורבע...)
בעיקרון חוץ מזה הכל מגיע ארוז מצוין בשקיות קרטון כאלו נוחות וכל דבר ארוז בנפרד חשבונית מפורטת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
ואני התאכזבתי מהקניה
אפילו שציינתי שיתקשרו אלי אם חסר משהו וכו', אף אחד לא התקשר
חלק מהדברים מופיעים בחשבונית ושילמתי עליהם אבל לא הגיעו למשל מים מינרליים
הרבה מאד דברים שהוזמנו לא הגיעו - ולא שילמתי עליהם
למשל ביקשתי פתיתים יש - הגיעו של אוסם שעולה כמעט כפול שלש,
והכי מעצבן שאין אם מי לדבר - בטלפון לא עונים וגם למייל לא מייחסים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
ואני התאכזבתי מהקניה
אפילו שציינתי שיתקשרו אלי אם חסר משהו וכו', אף אחד לא התקשר
חלק מהדברים מופיעים בחשבונית ושילמתי עליהם אבל לא הגיעו למשל מים מינרליים
הרבה מאד דברים שהוזמנו לא הגיעו - ולא שילמתי עליהם
למשל ביקשתי פתיתים יש - הגיעו של אוסם שעולה כמעט כפול שלש,
והכי מעצבן שאין אם מי לדבר - בטלפון לא עונים וגם למייל לא מייחסים.
יש אפשרות לפתוח פניה באתר רק שהטיפול עכשיו לוקח זמן, כשלא הגיעו דברים תמיד זיכו אותי בלי בעיה,
וכשהביאו לי מוצר יקר יותר בלי לתאם זיכו על ההפרש
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה