- הוסף לסימניות
- #1
הבן שלי נולד ב 30.12.21 השנה הוא נמצא בגן פרטי , אני חשבתי לרשום אותו לשנה הבאה לגיל 3
לפני כמה ימים קיבלתי מכתב מהחיידר שהוא עולה לגן של גיל 4
מבירור נאמר לי שהבחינה אם להשאיר אותו שנה היא בגן חובה
זכור לי מחברה שלי שהיא כן השאירה שנתיים בגן של גיל 3
השנה הבנתי שהקשיחו נהלים במשרד החינוך
אשמח לדעת למי יש נסיון בזה בדגש על ילד/ה שעולה שנה הבאה לגן ולא על מקרים משנים עברו
תודה
לפני כמה ימים קיבלתי מכתב מהחיידר שהוא עולה לגן של גיל 4
מבירור נאמר לי שהבחינה אם להשאיר אותו שנה היא בגן חובה
זכור לי מחברה שלי שהיא כן השאירה שנתיים בגן של גיל 3
השנה הבנתי שהקשיחו נהלים במשרד החינוך
אשמח לדעת למי יש נסיון בזה בדגש על ילד/ה שעולה שנה הבאה לגן ולא על מקרים משנים עברו
תודה
נערך לאחרונה ב:
הנושאים החמים