אולפני shir
משתמש רשום
- הוסף לסימניות
- #61
בס"ד
עור 'בולע איפור' שאני כתבתי עליו - לא נובע מזעה כלל, הוא כן נובע מעור מאודד שומני!
עור 'בולע איפור' שאני כתבתי עליו - לא נובע מזעה כלל, הוא כן נובע מעור מאודד שומני!
אתן מבינות למה זה. כי איפור עמיד בפני מים ולא בפני שומן!נכתב ע"י אולפני shir;1416944:בס"ד
עור 'בולע איפור' שאני כתבתי עליו - לא נובע מזעה כלל, הוא כן נובע מעור מאודד שומני!
נכתב ע"י אולפני shir;1416944:בס"ד
עור 'בולע איפור' שאני כתבתי עליו - לא נובע מזעה כלל, הוא כן נובע מעור מאודד שומני!
נכתב ע"י אולפני shir;1416944:בס"ד
עור 'בולע איפור' שאני כתבתי עליו - לא נובע מזעה כלל, הוא כן נובע מעור מאודד שומני!
נכתב ע"י eden7115;1416458:יש כאן טיפים שכתבתי לאיפור עמיד:
http://www.prog.co.il/showthread.php?t=175847
אז מה עוישם כדי שהעור לא יזיע?
מפדרים, ומפדרים ומפדרים!
(וסליחה ממי שכתבה שמאפרות לא מפדרות אבל כמאפרת - זה ממש ממש לא נכון, אולי רק לצילומים מסויימים שרוצים להשיג מראה מבריק של המייקאפ - בכל מצב אחר - חובה לפדר!).
נכתב ע"י eden7115;1418289:קודם קרם לחות, אחרי שהוא נספג בעור מייקאפ ומיד אח"כ פודרה.
יש הסבר מפורט בקישור לעיל.
נכתב ע"י נמנמת;1417128:תודה לכולכם.
אז בסוף לא האמנתי.. אבל הייתי מאופרת כל השבת>> הרגשתי הכלה בעצמה..
מה שעשיתי זה. מרוב בלבול פניתי לקוסמטיקאית שלי. ואמרתי לה משתגידי.. קדוש.
היא המליצה לי מאוד על רבלון.. יש להם סדרה של איפור עמיד אם אני לא טועה זה נקרא רבלון colorstay.
קניתי כמו ילדה טובה.
והאיפור החזיק!! עליי!!
נכתב ע"י מקופלת;1418375:אז במה השתמשת עד היום, שלא החזיק לך?
משהוא יותר זול?
אני תמיד משתמשת ברבלון ולא מחזיק שבת...
נכתב ע"י EC;1418291:כמה להמתין בין הקרם לחות למייק אפ?
לי אישית מייק אפ לא יפה על העור, אפשרי לשים ישר פודרה?
נכתב ע"י eden7115;1418493:הסיבות היחידות שלא יפה על העור מייקאפ הן אי התאמת קרם לחות לסוג העור וכן אי מריחה נכונה של המייקאפ.
אין להשוות בכלל כושר כיסוי של פודרה לכושר כיסוי של מייקאפ שנמרח נכון.
לשאלותייך:
צריך להמתין עד שקרם הלחות יספג בעור, בדר"כ לוקח כ-5-10 דק'.
וכן, בעיקרון אפשר לשים ישירות פודרה, אך חשוב להבין כי הפודרה לבדה על העור הרי היא כאבקה - שבאיזשהו שלב מתמוססת לה.
תפקידה של הפודרה (באופן כללי) אינו לתת צבע - אלא לקבע את המייקאפ. ברגע שהיא מונחת על שומן (המייקאפ) היא נדבקת אליו ולא זזה וגורמת לכך שגם הוא לא יזוז. לכן הפידור כה חשוב לאחר מריחת מייקאפ.
על פודרה בלבד אני ממליצה לבעלות עור מושלם - וגם זה לא לאירוע אלא לבית או ליציאה קצרה. זה פשוט לא יישאר על העור, והכי גרוע זה לגלות "עור מנומר" שעל חלקו נשארה הפודרה ומחלקו ירדה...
נכתב ע"י נמנמת;1411872:יש לנו שבת שמחה, ואני מתוסכלת מנושא עמידות האיפור.
אני טיפוס חיוור להחריד + כמה פגמי עור שצריך להסתיר,
ואני חייבת איפור עמיד לשבת.
באיפור לשבת אני לא משתמשת וצריכה משהו שיחזיק מערב שבת לפחות עד אחרי סעודת שבת בבוקר.
תנו המלצות מניסיון, כי מבחינתי זה ממש קריטי!
היי אני מאפרת אם את שומנית מאוד ממליצה לך לא לשים לחות לשים פריימר ומעליו פודרה ורק אז מייקאפ בטפיחות ואז שוב פודרה לשים לב לא למרוח שלא יהפוך לבויש לנו שבת שמחה, ואני מתוסכלת מנושא עמידות האיפור.
אני טיפוס חיוור להחריד + כמה פגמי עור שצריך להסתיר,
ואני חייבת איפור עמיד לשבת.
באיפור לשבת אני לא משתמשת וצריכה משהו שיחזיק מערב שבת לפחות עד אחרי סעודת שבת בבוקר.
תנו המלצות מניסיון, כי מבחינתי זה ממש קריטי!
ועדיין מסתכלים בוזה אשכול מלפני עשור!
מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!
חלה שגיאה בשליחה. נסו שוב!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר להצטרף
אליהם ממש עכשיו:
תהילים פרק כה
אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
הנושאים החמים